nu 2 kabouter plop koekjes en straks gebakken aardappelen en gemengde wok groenten wij eten meestal tussen de middag warm
Euuuuh wat had ik gisteren op zo ongeveer... - ontbijt; twee boterhammen en een groot glas melk met Nesquik - rond 12; twee boterhammen en een glas wortel/appel sap. - tussendoor; paar happen choco croissant en aardbeien yogurt drink. - Avond eten; kip kerrie met rijst en een glas water.. niet opgegeten. Heb het nietzo op warm eten. - Savonds, Danone aardbei halve mega beker en een choco muffin. Ook nog voor het slapen 2 broodjes Salami en een groot glas melk.
Hele nachten wakker dus om 6u 2bruine boterhammen met nutella en glas melk Nu net om 11u weer 2bruine bh met nutella glas siroop en een appel
Ik heb tot nu toe vandaag trouwens op: 2 boterhammen met smeerworst en een glas verse 100% fruit sap met aardbei, peer en appel (verga nogsteeds vande maagzuur. ). Ohja, wat pepernoten... en een paar happen van de croisant van mijn dochter gepikt.
Vanmorgen een kiwi, beker vifit gehad. Daarna een volkoren beschuit met hagelslag en een cracker met kaas. Tussendoor een kopje koffie Nu net een plakje ontbijkoek op met een beker groene thee.
Vanmorgen 2 plakken meergranen brood met nutella met mok milk&fruit.Appel 2 glazen ranja. Net 3 speculaasjes en kop met groene thee. Straks rond 12.30 2plakken witbrood met smeerkaas en cervelaatworst (ben ik verslaafd an) gravitamon vitamine en floradix.. En groot glas met taxi. Heb nonnen chocoalde reep liggen van witte chocolade die gaat vanmiddag ook nog wel op. Haha. En vnaaf AVG stratsitella yoghurt na. En dan vnaaf nog koekje en chips,.. Oef wat eet ik veel hahahah
wat een leuk topic als ontbijt had ik bruine boterham met salami en komkommer, bruine boterham met kaas en tomaat, bruine beschuitje met smeerworst, 2 mokken melk, 1 mandarijn en nu 2 mokken thee op en 1 kaakje. ik vind vooral lang houdbare melk opeens zooo lekker *mjam*
Ja vind het ook leuk! Kunnen we tenminste inspiratie opdoen om gevarieerd te eten en om gewoon ideetjes op te doen
Hihi, wat grappig Ik voel me wel een vreetzak als ik de rest zo lees hier!! Vanochtend: twee koppen thee met melk drie glazen lauw water (goed voor de darmen ) een glas cranberrysap een schaaltje yoghurt, direct na het opstaan 4 bruine boterhammen met boter en abrikozenjam een gravitamon- en een magnesiumpil En nu heb ik dus alwéér honger Oh ja! Morgen 21 weken zwanger
Vanmorgen begonnen met een glas lauw water en foliumzuur , ontbeten met yoghurt met cruesli en een kop thee. Koffie met een stroopwafel (mmmm... lekker!). Glas water gedronken. Zometeen lunchen met twee bruine boterhammen met een gebakken eitje en een glas melk én een glas water.
tussendoortje; twee zelfgemaakte appelkruimelcakejes, aardbeitjes en handje nootjes met kopje koffie erbij
De lunch: 4 kleine broodjes. 1 met gebakken ei, 1 met sandwichspread, 1 met kaas en komkommer en 1 met pindakaas en pasta . En een beker melk
vanmorgen twee boterhammen met vlokken en een soepkom thee (drink ik altijd uit een soepkom, want een mok vind ik te klein ) paar uur later een schaal kwark, 3 speculaaskoekjes en mn tweede kom thee uurtje geleden stuk of 15 toffees en nu ga ik de macaroni wat over is van gisteraaf even opbakken met een paar plakken kaas hmmm Ik zou wel wat meer fruit mogen eten denk ik...