Hier ook heel hongerig! Moet mezelf soms echt tegenhouden haha! Net nog een rijstwafel met smeerkaas en ijsthee Straks ok 17.45 als manlief thuis is; Krieltjes, bloemkool en gekruide kipfilet Met mayo, satesaus en ketchup
net 2 bolletjes met boterhamworst en ik zou vanavond broccoli/bloemkool maken maar dat is wraps geworden met kip en Chinese roerbakgroente
Ontbijt: kom Griekse yoghurt met cruesli en zemelen + glas versgeperste jus. Lunch: volkoren boterham met kaas, tomaat en komkommer, maïsboterham met aardbeienjam + kop koffie Tussendoortje: kiwi Sta nu op het punt een banaan te eten, en misschien nog een boterham met ontbijtkoek of vlokfeest Oja, en heel de dag door glazen water ook al lijken ze rechtstreeks door m'n lichaam te gaan. Oh, en vanavond Portugese boerenkoolsoep met chorizo.
Ik heb nu een ovenschotel in de oven staan met aardappel, rode ui, tomaat, kip, kaas en aardappel anders. *ruikt goed*
Hier 's middags twee geroosterde bruine boterhammen gehad, 1 met aardbeienjam en een met kip-grillworst 2 glazen melk Tussendoor voor de lunch: cappuccino en 2 kleine chocolaatjes Tussendoor na de lunch: glas melk en plak ontbijkoek met boter Avondeten..er stond eigenlijk zelfgemaakte spruitjesstamppot met rookworst op het programma, maar ik ben manlief aan het overhalen dat patat met een kroket ook een heel goed idee is
heb net aard. gehaktbal en kaisergemüse (broccoli, bloemkool en worteltjes) achter de kiezen, vanillepudding na. en ik zit dus nu al te bedenken wat ik ga snaaien als ik vanavond dr tinus kijk.....~schaam~..........................
Vanmiddag nog een negerzoen op. Net een pizza bolognese en een halve beker chocomousse!!! Vanavond nog ff aan het fruit!
Hihi zon leuk topic dit We hadden eigenlijk bloemkool op t menu staan (restjes van gisteren) maar heb manlief overgehaald om frietjes te gaan halen, zon zin in!! Vooral die frikadel speciaal Zojuist een handje hamkaas chips gehad slecht dagje vandaag Hihi mag ook wel eens
vanmiddag was ik weg dus niet heel veel gehad tussendoor, in de stad een flesje AA drink gehad, bij mijn moeder thuis een bakje chips en sinas, en thuis nog wat sinterklaas schuimpjes, net 2 volkoren boterhammen met chocopasta als mijn zoontje zo op bed ligt ga ik nog wat lekkers eten maar ik weet nog niet wat Wat drinken er nog veel van jullie koffie, ik kan de geur nu niet eens verdragen, ik ben normaal gesproken echt een koffieleut, maar ik word al beroerd nu als mijn man het drinkt
Daarnet gekookte aardappels met snijbonen in lenteuisaus en een vega schijfje en als toetje een kiwi. Oja met een glas bosvruchtensap van appelsientje mild
Leuk! Ik vind het zelf ook belangrijk dat ik gezond eet en ik was ervan overtuigd dat op t moment dat ik zwanger zou zijn ik niks ongezonds meer ging eten ........... nouja dat lukt dus niet altijd hihi Ontbijt: kommetje kellogs met melk (extra calcium), kopje thee (zonder theine) en mn zwangerschapsvitaminen + visolie Tussendoor: kopje koffie en een choco koekje Lunch: 2 meergranen broodjes met gekookte worst, kippenbuillon, water Avondeten: rijst met sperziebonen, kipfilet, paprika, komkommer, glaasje crystal clear En ik weet nu al dat vanavond mijn zak chips leeg gaat
Mijn avondeten heeft gesmaakt! Ik drink trouwens ook thee zonder theine, vind ik ook belangrijk. Straks als Mira in bed ligt een kommetje griekse yoghurt met aardbeien! (Ik lus geen melk, dus probeer genoeg yoghurt en andere melkproducten te eten/drinken) Oh en vast nog koekjes of een reep chocolade Voor het slapen gaan een glaasje karnemelk.
Vandaag gegeten: Ontbijt, vier broodjes salami, kop thee en fruit Lunch twee bollen kruidenboter met 0,5liter melk Avond, bord bami en watermeloen. Tussendoor, een nuts, banaan, en een slagroomgebak met kersen. Jummie jummieeeee
Ik ben het nu al weer zo'n beetje vergeten van vandaag maar ga mijn best doen. Vanmorgen 2 boterhammen met kaas en 1 mt pure hagelslag. Glas thee en beker melk. 2 kopjes koffie en een pennywafel. kop vegetarische maaltijdsoep met 2 sneetjes brood. Beker melk en glas thee. Halve banaan en 3 kwart appel. Tijdens het koken zo'n zachte wafel met van die poedersuiker er op. Glas ranja Gekookte aardappels, spersiebonen en een vegaschijf. Glas water. En net nog zo'n wafel en 2 glazen thee
Vandaag gegeten; - 2 boterhammen met corned beef voor ontbijt en een kop thee - een kopje cafeinevrije koffie tussendoor - bij de lunch 2 boterhammen - avondeten roerbakmie met kip en als toetje chocoladevla met hagelslag - tegen 8 uur een kop groene thee en een gangmaker - en nu zit ik een zak wokkels naar binnen te werken met nog een kop thee erbij ohja en netjes mijn foliumzuur en vanaf morgen aan de vsm puur mama. Oke niet zo heel gezond maar ik heb een goede reden, ik ben op vakantie in nederland en eet alles wat in frankrijk niet verkrijgbaar is
ontbijt:1broodje met hagelslag en kopje thee Lunch:broodje gezond en broodje kipfilet Avondeten:maaltijdsalade met slavink en yogurt na avond:kopje thee en 5 rijstewafels met kaas (heb mijn avondeten er weer uitgespuugd)
Ik heb vandaag heel slecht gegeten Ontbeten in de auto met 3 rijstwafels met chocoladelaagje en flesje water Op afspraak kop thee gedronken. Terug in de auto een appel gegeten. Glas water gedronken en kitkat gegeten. Toen even de stad in en mijn onweerstaanbare trek in patat niet kunnen weerstaan en dus een patatje zonder gegeten. Weer in de auto 2 mini schuimblokjes gegeten En vanavond aubergine ovenschotel. En een mandarijntje. Oh wat erg als ik dat zo allemaal bij elkaar lees.. Morgen maar weer even wat gezonder
Zo heb vanavond toch het stuk taart opgegeten, 2 boterhammen met boterhamworst en 2 met chocovlokken. Een halve liter goedemorgen drink en nog meer drinken natuurlijk.