Tussendoor: 1 kiwi. Hier voor de lunch: - 2 bruine boterhammen met een gebakken eitje met kaas. - Glas Yoki en rosevicee
jammie!! krijg er honger van! ik zit nu aan een stukje stokbrood met creme de brie en een stukje stokbrood met milner kaas extra gerijpt. ook een pak 500ml vifit rode vruchten...
Ontbijt; yoghurt met vanille vla en misliep Lunch; boterham met snijworst, beetje mayonaise en gebakken uitjes...Hamme. En een Hamas croissant.
Ik denk dat ik morgen voor de lunch ook een soepje met stokbroodje eet! Ik heb het allebei in huis Goed idee
Vanochtend vroeg, na mijn medicijnen, een bolletje met cervelaat uit het knuistje. Afspraak met gyn, uitslag suikeronderzoek: Geen zw-diabetes. Dus dat heb ik vervolgens 'gevierd' met een warme choco met slagroom . Twee broodjes smeerworst. Zojuist tussendoortje. Een mueslireep light en een sultana.
7 weken zwanger en al tijden dag en nacht misselijk. Desondanks probeer ik wel wat naar binnen te werken. Vandaag tot dusver gehad: Glas Mona Goedemorgen Glas Karvan Cevitam Water 3 cracottes met een plakje casselerib Plakje kaas Nu probeer ik een glas multivitaminesap naar binnen te werken. Straks nog een schaaltje blauwe bessen. Avondeten: heb ik de laatste dagen erg weinig trek in. Vanaaf maar een paar hapjes macaroni proberen. En een schaaltje Luchtige Bananenvla.
Daar gaan we weer : Twee boterhammen met chocovlokken Kop thee Kop thee 1 boterham met boterhamworst Groot glas chocomelk 2 boterhammen met andere worst ( naam vergeten) Kop thee Kwart liter goedemorgen Sinaasappel Pakje droge crackers
Ok, hier dan weer mijn lijstje tot nu toe. Ontbijt: Kiwi Warme melk met havermout Lunch: 2 boterhammen ham 1 boterham smeerkaas karnemelk appel Tussen: 1 boterham smeerkaas En nu zo'n mega zin in zoet!! Maar zit nog op mijn werk, dus moet ff ergens iets zien te scoren.
Net een stukje komkommer en wortel en een glas limonade Straks als manlief thuis is; Spinazie in tomatensaus met knoflook-yoghurtsaus! Het ruikt al heerlijk hier
Vanmorgen: 1 pistoletje smeerworst 1 glas melk 1 yakult kiwi lunch: 2 boterhammen met ei en kaas - glas yoki -glas rosevicee Net nog - een appel - krentebol straks met avondeten - nasi met een speklapje - 2 glazen rosevicee Ik ga het nu maar even maken
Vandaag was het brunch, want heb heerlijk uitgeslapen: Een grote waldkornbol met alfalfa, beenham en honing/mosterdsaus En een halve liter vers geperst sinaasappelsap (gesmokkeld, want door de C1000 laten persen ) Tussendoor een appeltje en 2 glazen Wicky framboos. En een zakje zwart-wit snoeppoeder. Straks staat er op het menu boerenkoolstamppot. Vind mijn vriend zo lekker. Zelf kijk ik er niet echt naar uit, maar ja. En dan als toetje neem ik vanilleyoghurt met verse vijgen.
Vanmorgen: boterham met vlokken, kopje thee en een manderijn! Vanmiddag: 3 boterhammen met een kroketje!Glas melk! Vanmiddag nog een progresgebakje! Dadelijk macaroni en nog een sinaasappel! Dan zit mijn buikje goed vol vandaag
Vanmiddag; broodje gezond en een smoothie aardbei/banaan tussendoor een glas chocomelk en een kopje thee, een koekje erbij Straks boerenkool met rookworst, hmm jammie! En als toetje weer chocoladevla denk ik. Misschien vanavond nog een smoothie maken, of anders een glas zelfgeperste sinaasappelsap, lekker!
Ik ben ruim 36 weken zwanger en kan de hele dag wel eten... maar vandaag was het dit: Ontbijt: om 06.00 uur een boterham met pindakaas, een banaan en om 08.30 uur een kommetje brinta Lunch: 2 pistoletjes met kruidenkaas Diner: gebakken aardappeltjes, snijboontjes en tilapiafilet Tussendoor: 2x sultana, een appel, een pruim en nog een bord brinta (mn laatste verslaving) En nu ga ik even een kommetje yoghurt eten.