Ik ben op.zoek naar een.baby born voor mijn.oudste dochter. Maar ik wordt gek van alle verschillen, of is er nou eigenlijk wel n verschil? Standaard baby born (aller eerste zeg maar) Standaard Baby born met magische oogjes. Deze kunnen toch precies het zelfde? Alleen kan de laatste de oogjes dicht? Dan heb je nog een verjaardag uitvoering? Wat kan deze niet of juist wel ten opzichten van de standaard poppen? En dan heb je nog een slaap oogjes uitvoering....? Wat is daar dan weer zo anders aan? Ik wil gewoon een uitvoering die kan plassen, eten, drinken, in bad en zn oogjes dicht kan doen. Zou dus zeggen dat de standaard (nieuwe uitvoering) goed is. Maar..... Als ik dan het verschil in prijzen zie....... Dus wat maakt de standaard uitvoering die zn oogjes dicht kan doen zo speciaal dat deze zo veel duurder is dan de andere uitvoeringen?
ik weet alleen dat bij de eerste de oogjes niet dicht kunnen. mn jongere dochter heeft er 1 gekregen waar de oogjes van dicht gaan als je een magische speen geeft( met magneet) volgens mij maakt het voor je kind geen klap uit hoor. ik zou niet een al te dure nemen maar wel 1 waar de ogen van dicht kunnen.
T gaat er dus met name om dat de pop in bad kan, en dat ze de oogjes dicht kan. Is dan die verjaardag pop of slaappop goed? Of kunnen deze niet in bad??
ze kunnen allemaal in bad. bij de magische zit potje bij waar muziekje afgaat na plasje en de oogjes sluiten met de speciale speen. dat is het enige extra maar vind het zelf wel de extra kosten waard. in de aanbiedingen valt het prijsverschil mee. verder zijn er geen verschillen tussen bijde poppen