ik heb vorige week bij kruidvat al wat kleine dingetjes gehaald voor de jongste een doosje duplo voor de oudste doosje lego friends, kleurboek, spelletje, barbie en aankleedset barbie Voor de rest nog helemaal geen idee, ik vind het zo moeilijk vooral voor de jongste! Sinterklaasbudget houden we ong 100 euro per kind aan en dan krijgen ze met kerst van mijn ouders ook nog pffff...
Ik heb voor E. Nog een stempelset, stempelstiften en 2 doosjes om te knutselen gekocht.. Altijd leuk! Maar voor de rest vind ik het erg moeilijk.. 11 november is ze ook nog jarig.. Tips ideetjes voor een meisje wat 4 Word? Ze is erg slim (schrijft al etc) en heeft echt uitdaging nodig... Loco heb ik al! ☺️
Ik ben er totaal nog niet mee bezig eigenlijk.. Ik begin daar meestal in November mee, binnen 2 dagen alles gekocht.
Ik kan al zo genieten van de lange voorpret haha! Heb nu dan ook al wat dingen in mijn hoofd. Wacht op het intertoys speelboek. Mogen ze dingen aan gaan kruizen.
Dochter had vorig jaar vanalles aangekruist. Dat allemaal uitgeknipt en in een bakje gedaan. Toen hebben we met haar gekeken wat ze allemaal vroeg, en de dingen die wij ook leuk vonden had ze op a4tjes geplakt. Daar hebben we een boekje van gemaakt met op de voorkant een tekening voor sint. Leuk om te bewaren
Ik moet zeggen dat ik het echt heel moeilijk vind, we zijn lid van een speelotheek waar ze altijd het nieuwe speelgoed hebben dan kan je het drie weken lenen. we hebben al veel duplo en playmobil, toet toet..misschien ene leuke pop, dat heeft z eniet maar ze taalt daar ook niet naar. lastig
Wij gaan dit jaar voor Lego. Heeft iemand enig idee of er nog leuke Lego aanbiedingen komen voor december? meen me dat te herinneren van andere jaren maar geen idee waneer die zijn.
Oktober is Lego/Duplo maand. 15 & 20% korting. En ToysXL heeft momenteel 3 halen, 2 betalen op Lego/Duplo.
Dat is nog eens nuttige informatie ...dat geldt dan alleen voor Intertoys of in het algemeen?! Ben nu Intertoys vluchtig aan het doorbladeren.
Hmm ik vind het elk jaar moeilijk. Ze is volgende week eerst nog jarig. Ze krijgt een zelfgemaakt schaap (geen optie voor de sint dus) en de oplaymobil kinderdisco. Vind het maar moeilijk.. Hoe ouder ze worden hoe duurder de wensen ook. Niet dat ze perse een ipad moet of iets dergelijks... Maar ze wil wel graag een nieuwe fiets (die was 150 terwijl dr vorige 50 was), nieuwe playmobil.. Ook niet goedkoop. En als het even kan ook een spacescooter, inline skates etc Helemaal geen bizarre dingen... Maar toch al gauw duurder dan toen ze nog heel klein was De inline skates incl bescherming krijgt ze voor dr verjaardag van mijn moeder overigens. Van oma nieuwe balletkleding, ook een duur grapje. (Al is het wel echt supermooi wat ze heeft uitgezocht) En verder staat er nig een digibird op het verlanglijstje.. Niet extreem duur maar het is verdorie een fluitend stuk plastic.
Bij V&D begint volgende week het prijzencircus. Ze hebben dan 15% korting op alle lego en duplo. Ook hebben ze van de series, duplo, lego city, lego friends, lego star wars allen 1 doos met 40% korting. Ook op alle playmobil en vtech is 15% korting! dus ook op de zoef zoef en toet toet series. Intertoys heeft vaak in november ook nog een speciale koopavond met 15% korting op alles. En als je geabonneerd bent op de nieuwsbrief krijg je dan vaak iets van een code zodat je ook online met de korting kunt shoppen.