Echt teveel inderdaad, voor je kind ook echt niet leuk. Hier ongeveer 4 cadeaus per kind en nog 2 gezamelijk. Mijn ouders 1 (groter) cadeau per kind. Schoonmoeder slaat altijd door, helaas. Die koopt ook de meest kleine, onzinnige prullaria. Man en ik hebben dit jaar opnieuw meerdere keren gezegd dat ze het bijn2 cadeaus moet houden. En koop wat nuttigs en leuks zoals een goede stoere pyjama. Dat vinden de mannen helemaal te gek. Of een dikke onesie of zo.
Hier krijgt DL Playmobil boerderij (2e hands van een collega) Playmobil konijnenboomhuis (rommelmarkt maar nieuw in doos ) electro pen klei + figuurtjes 2 loco mini boekjes ZL Toet toet parkeertoren toet toet wegdelenset Loopfiets via MP Bob de bouwer auto's en garage loco bambino boekje Samen Kenetic sand leesboekjes Schoen ZL Toet toet trekker DL playmobil ballonenverkoper
We hebben eens even gekeken wat we nu allemaal al op zolder hebben liggen, al maanden telkens in aanbiedingen wat gekocht speeltent Grote stukken puzzel Houten puzzel 3 sets duplo, gewone blokken, tractor, setje met poppetje en konijn Little people boerderij dieren 2 zoef zoef dieren 2 boeken Little people stoomboot, schoen na intocht. Zwempak En dan willen we nog halen, Zoef zoef boomhuis of dierentuin Van opa en oma / ooms en tantes krijgt ze ws; Zoef zoef delen Zoef zoef dierentuin of boomhuis Serviesje Boodschappenmandje met boodschappen Schoonmaakset We vieren het 2 keer, met beide families Kan ook wel zijn dat we de duplo nog bewaren voor verjaardag.
Honeyy, ik vind jouw lijstje echt over de top hoor! Waarom zo vreselijk veel??????? Hier krijgen ze in mijn ogen ook meer dan genoeg. Thuis doen we naast een enkel schoenkadootje, 3 kadootjes van ons. Daarnaast 1 van de ene opa en oma, 2 van andere opa, 2 van een suiker oom en tante. Komt ook nog bij de voetbal, werk, sporten etc....... ( verdeeld over 4 X Sinterklaas vieren brrrrrrrrrrrr werk-voetbal- thuis-opa) Geen haar op mijn hoofd die dan zelf veel gaat kopen. Dan is het toch helemaal niet meer te overzien?
Ik vind het gelijk weer zo onaardig, iedereen post hier lijstjes met cadeautjes en nu is er iemand die idd aardig los is gegaan, en de eerste pagina en reacties hierop zijn allemaal negatief commentaar. Laat haar lekker. Zij heeft inderdaad een hele lange lijst met kleinere cadeautjes. Bij een ander staat er voor 300 euro duplo of playmobil op, en een derde geeft alleen pyjama's. Prima toch, waarom gelijk de ZP-judgement brigade er op af..? Maar waar bemoei ik me idd mee, dat is ook wel weer zo
Danku Enne goed lezen he.. ze is dan wel 4! tja waarom niet.. we kunnen het missen en E..vind cadeautjes leuk!
Indd.. ag ja.. ik weet dat ze hier blij mee is & indd geen dure cadeaus.. En zoals jullie konden lezen typte ik dat het indd erg veel is.. ag. Waarom zou ik excuses zoeken.. ik hou dr van!
Nou E. Niet hoor.. had vorig jaar ook zon hoeveelheid (tja ook toen kreeg ik commentaar) ze vond t kaai leuk!
Het is best veel, maar ja wat geeft dat. Kan mij niks schelen hoor wat een ander aan zn kind geeft Wij hebben vorige jaren ook flink wat gegeven, nu even wat minder. Maar het kan mij weinig schelen wat mensen daarvan vinden...
Waarom denk je dat je kind het leuk vindt om overspoelt te worden met kadoos? Mijn kinderen vonden met 3 jaar 7 kadoos al erg veel... en waren na kadootje 4-5 wel klaar met alle hectiek etc. Ze wisten van gekkigheid niet waar ze mee moisten spelen...
Honney geeft wel veel maar als je de lijst bekijkt zijn het volgens mij niet echt dure cadeaus. Staan ook stickers bij, spulletjes voor assepoester, knutseldingetjes. Nu weet ik niks van meisjesspeelgoed maar het meeste is volgens mij niet zo heel erg duur. Zijn geen 20 verschillende duplosets en weet ik veel wat. En wat maakt het uit? De ene geeft een playstation, ipad, een andere een hele lijst cadeautjes. Misschien pakt ze ook niet alles in. Wij pakken niks in
Een kind van die leeftijd weet niets van geld en of iets duur is. De waarde zit hem in de gewenstheid van het cadeau! Hier met 4 cadeaus wordt het al nachtwerk, zoon wil overal meteen mee spelen. Ik ken mijn kind ook en die heeft echt meer dan genoeg aan 4 cadeaus. Hij komt ook niet om in het speelgoed. Hij heeft degelijk en uitdagend speelgoed, wat lang interessant blijft.