Tot nu toe heb ik: * supersand * een schoonmaakkarretje * een stofzuigertje * een grote bak met megablocks kinderboerderij * een puzzel met getallen Ik wil sowieso nog wat schoencadeautjes gaan halen, en ik denk ook nog 2 grotere cadeaus. Verder zullen ze ook nog flink verwend worden door de opa's, oma's, ooms en tantes en op mijn man zijn werk krijgen ze ook nog iets.
Normaal zou ik zeggen inpakken, want kinderen zien dit meestal wel als een cadeau. Maar, jij hebt nog 2 kinderen. Ik zou er dus sowieso voor zorgen dat het niet lijkt alsof sint je ene dochter een groot extra cadeau geeft en de andere 2 niet. Omdat ze ook nog even oud zijn, zou het extra opvallen dat de ene dit wel krijgt en de andere 2 niet. Dus inpakken als sinterklaascadeau als het niet lijkt alsof ze meer krijgt dan de anderen. Als dat niet lukt, dan los geven en presenteren van, dit had jij nodig en jullie andere 2 niet, want jullie fietsen zijn nog goed-niet te klein. Dus dan benadrukken dat het leuk is, maar dat ze hem ook gewoon nodig heeft.
Ik heb net nog wat dingetjes bij besteld. Tot nu toe dit gekocht: * supersand met dierenvormpjes 2x * een schoonmaakkarretje * een stofzuigertje * een grote bak met megablocks kinderboerderij * een puzzel met getallen * duplo getallentrein * duplo cadeauset alles in één * nijntje verstoppertjespel Hier houden we het bij. Ik zoek nu alleen nog wat kleine schoencadeautjes.
Hier ook klaar voor beide kids: Dochter 6 jaar sint - barbie eindeloze krullen - make up doos - wereldbol met licht - mp3speler - pyama van frozen Kerst: - zebra schooltas - puzzelbol van frozen - little live pets vogel (als ik em nog ergens kan kopen) - dokterskoffer ses Zoon (bijna 3) sint: - gereedschapsset - brandweerset - pinautomaat - cars truck - pyama barcelona Kerst - puzzel van cars - bowlingset van planes - bruder bestelbus - little live pets vogel Hier komen nog kadootje bij van opa en oma, 3x tantes/ooms en 1 van mijn vriendin. Wat zij geven weet ik niet, zij kiezen op lijstje.nl
@adi: ik kreeg ooit een ingepakte fietssleutel voor Sinterklaas. De fiets stond toen gewoon in de tuin. Heb me toen suf gezocht... Hij stond netjes onder het raam en het was natuurlijk hartstikke donker Of je hem met Sinterklaas wil geven if niet is aan jou natuurlijk... Maar dan hoef je in ieder geval niet de hele fiets in te pakken
Zou het denk ik een beetje laten afhangen van de kado's voor je andere kinderen.... Wanneer er bijv. allemaal kadootjes van formaat spellendoos in de zak zitten een er 1 heel groot kado met daarin een fiets naast de zak staat, dan zou ik het dus niet doen. Wanneer je voor je andere kinderen ook iets groters hebt, waarom niet?
Met dit aspect zitten we zelf inderdaad ook. Maar meer vanuit ander optiek: zoon krijgt zelf een heel groot kado [fysiek groot], namelijk een grote tafelvoetbal. Voor andere dochter ben ik hard op zoek naar een barbiehuis, dus ook fysiek groot. Bij deze twee kado's zou een fiets dus prima passen, qua grootte. Alleen is een fiets geen speelgoed, in ieder geval niet in de ogen van onze kinderen. Ze zijn niet zo dol op fietsen... Dus toch maar nog even over nadenken...
Volgens sidmick is het een andere.... Volgens dochterlief is het Precies de goede en ze zingen ook in koor en dergelijke... Ik heb er gelukkig verder geen verstand van Als ik Google zie ik weinig verschil qua vogeltje ook En de Digibord kun je bij toysxl gewoon op de site bestellen. Wel even controleren of het is wat je zoekt anders heb ik het straks gedaan
Bij blokker van de week nog 2 gehaald en lagen er nog volop Ja echt de Little life want digibirds zijn kleiner en niet met stof bekleed.. Wel zonder kooitje
Bedankt maar ik zoek met kooi. Sta inmiddels overal op een wachtlijst. Ze schijnen eind november weer te komen maar de wachtlijsten zijn gigantisch
Bij Intertoys vertelden ze dat ze naar verwachting niks meer krijgen voor 5dec. Wie weet waar ze nog besteld kunnen worden? Ook al is het zonder kooi? Op marktplaats worden ze nu verkocht voor 25+ euro, asociaal....
Volgens mij op bart smit. Die digibirds weet niet of het de goede is hoor. Er staan er wat die je jan reserveren maar ook wat die je kan bestellen. Ik zie inderdaad net dat die van little live er niet meer zijn. De goedkopere zullen het dan wel zijn wat ik bedoel