Iedereen wordt weer lekker verwend hihi Hier voor mijn dochter van bijna 6 (heel belangrijk die 'bijna') - Boek dolfje weerwolfje (marktplaats) - Cd kinderen voor kinderen (marktplaats) - Beschermset polsen en knieën - Little live pet vogeltje met kooi (al 3 maand in huis, toen waren er nog heel veel) - cd speler - lego creator huis - space scooter (heeft ze het al heel lang over en is al druk aan het sparen) (Verder krijgt ze niks van opa's, oma's, tante's of ooms. Dat lees je wel eens "ja wij doen maar 3 dat is meer dan genoeg, maar dan krijgen ze nog tig andere bij familie of werk etc")
Leuke dingen allemaal. Ik heb hier voor de oudste tot nu toe: Sponge Bob Monopoly ( marktplaats ). Twister En in bestelling staat het grote google earth kijk en doe boek. En dan komt er waarschijnlijk nog het spel equilogic bij. De middelste krijgt magneetstaafjes (marktplaats ). Een doos plus-plus Dan denk ik nog iets van maan-roos-vis want hij is ineens veel met lezen bezig. En dan moet ik nog iets verzinnen. De jongste krijgt Een dino die kan bewegen ( mijn man heeft hem meegenomen ik heb niet eens goed gekeken, haha ). Een kist vol kleine auto's want hij ligt steeds overhoop met zijn oudste broer (marktplaats) Nijntje memory En dan nog iets wat hem echt uitdaging geeft. En ze krijgen kaartjes voor de winterefteling want daar willen we tweede kerstdag naar toe, dus dat is dan makkelijk zo. Gr MB2005.
Bedankt voor het meedenken! Bblocks hebben we al heel veel (dat is ongeveer het enige waar ze nog wel af en toe mee spelen), maar ik heb net wel de knikkerblokken daarvan besteld (knikkerbaan hebben we al). Ik denk dat ze dat wel leuk vinden! Gereedschap vind Milan helemaal geweldig, maar hij heeft voor zijn verjaardag al heel veel echt gereedschap (gewoon uit de bouwmarkt) gekregen. Maar ik ben er inmiddels uit. Gisteren nog maar eens gevraagd wat hij nou echt heel graag zou willen krijgen. En toen zei hij: "een spacescooter, maar die kan ik natuurlijk niet aan Sinterklaas vragen, want dat is een veel te groot cadeau.". Natuurlijk vond ik dat superlief en ben ik allang blij dat hij eindelijk iets weet wat 'ie wel leuk vond, dus heb ik een spacescooter besteld. En DL is sinds ze afgelopen vrijdag met een vriendinnetje heeft afgesproken ineens helemaal gek van het playmobil prinsessenkasteel, dus die gaat er voor haar komen .
De cadeaus liggen hier klaar voor 5 december. Mijn dochter krijgt, Garage, 4 hot wheels autootjes, Een mini keyboard, Stijkkralen,' Spel welk dier ben ik, Van De ouders van mijn man een stok paard' En een klokje met een boekje van bert en ernie. En een puzzel van 50 stukjes.
De eindstand: Sinterklaas: 123 grote boerderij playmobil brandweerman Sam shirt kikker grijpspel zingende kerstboom ses aqua vissen in bad ridderverkleedset kassa (opa&oma) brandweer speelset (opa&oma) hamertje tik fantasie (opa&oma) Verjaardag (8 december, 3 jaar): Fisher price wheelies funpark Geluidenboek Brandweerman Sam - Blus je Mee? (opa&oma) Bambino loco basisdoos + boekje boerderij (opa&oma) Grote brandweerman Sam knuffel (tante en oom) Magnetisch doolhof dierentuin (oma) Dit is in ieder geval wat ik weet dat ie krijgt en wij zijn zeker klaar met shoppen!
Ik ben ook (zo goed als) klaar: Zoon, 4jr10mnd - Jumbo Ik leer lezen - Tangram boekje - Pyjama - Nieuwe schooltas - Boek: Lego, kerstverhaal - Puzzel 150 stukjes van Planes - Lego spaarpot - Hema kaartjes Zoek de verschillen - zakje Creator lego (schoen) - kleurboek (schoen) Dochter, bijna 3 - DocMcStuffins memory - Djeco Mosaico - Puzzel 2x24 stukjes van DocMcStuffins - SES Ik leer plakken - Pyjama - Houten kralen - Boek: Lego, kerstverhaal - zakje Friends lego (schoen) - kleurboek (schoen) Samen: - Tiptoi startset Mijn Lichaam Verjaardag dochter (17-12) - Duplo Ziekenhuis
Haha nee was als grapje bedoelt hoor. Toevallig zag ik dat iemand uit Kaatsheuvel wat extra had ingekocht en duurder verkocht en jij had het er net over haha, vandaar. En ik kan het me voorstellen van diegene hoor. Kun je lekker aan verdienen
Hier alles binnen inmiddels - Toet Toet parkeertoren (30,-) - Gereedschapskist (30,-) - Hotwheels auto's (15,) - Houten domino (15,-) - Kassa (15,-) Helaas ruim boven het budget van 50,- uitgekomen . Hoewel ik voor veel dingen met korting heb gekocht blijft kwalitatief speelgoed gewoon duur. Nog een vraag: Hoe worden bij jullie de sint cadeaus 'gebracht'? Vorige jaren stonden ze gewoon al bij opa en oma in de kamer, maar dit jaar willen we misschien toch wat anders aanpakken.
Wij hebben voor de Video van Sint gekozen, op het eind van de film vertellen de pieten waar de cadeaus liggen (je kunt zelf een locatie kiezen o.a. badkamer, schuur, zolder).
heb je echt 30 euro betaald voor die gereedschapkist? Wat zonde, ik heb em even terug voor 10 euro bij het kruidvat gekocht
Ik had hem ook gezien bij de kruidvat alleen dat is een hele andere set (je hebt heeel veel verschillende ben ik achtergekomen). Die heeft geen boor (werkt elektrisch) en een andere koffer die ik minder mooier vond. Maar die had misschien ergens inderdaad nog wel iets goedkoper gekund.
sinterklaas voor de jongste; 2 lees/voelboekjes ark van noah met dieren erin lego duplo bouwstenen lego duplo tractor/aanhanger bumba trommel autogarage mepding stapelbekers de oudste make up/haar pop dokterstasje barbie tekenmat stiften familiespel soort van lavalamp krijtbord maya de bij puzzel leesboek houten treinbaan. alles gedoneerd door opa's en oma's. hebben zelf maar 15 euro betaald (houten treinbaan van marktplaats)
Tot een paar weken geleden had ik nog geen flauw idee wat te geven. Spelen duurt hier vaak niet langer dan 10 minuten meestal korter en zeker tot een paar weken geleden was hij alleen maar tevreden met de speeltuin, loopfiets, ipad of de tv. Een grote uitdaging dus. Het echte spelen begint nu wel een beetje te komen en dan heb ik het over de rollenspellen met de poppetjes van duplo of little people. Toch duurt dit niet lang. Inmiddels heb ik al het een ander gevonden en hoop ik dat zoonlief nieuwe uitdagingen ziet in het speelgoed. Hijskraan met afstandbediening Grote scoop van Bob de bouwer Electro pen met boekje Een paar kleine Bob de bouwer figuren/kraantjes Groot autokleed Bosh autogarage Vtech 3in 1 stuur Paw patrol grote brandweerwagen Nog op het lijstje Siku auto'tjes Play doh klei met accesoires Leuke Disney dvd Helicopter duplo Verder wat ik nog tegen kom Wij hebben niet echt een budget. zijn verjaardag is in juni en tussendoor word er zelden nieuw speelgoed gekocht dus rond de Sinterklaas is hij altijd wel toe aan nieuwe dingen. Daarnaast verkoop ik zijn 'oude' speelgoed weer door en dat potje gebruik ik dan weer voor de Sint kado's.
Ja hij word vier hebben de duplo al een tijdje geleden opgeruimd ja die adviesleeftijden daar kijk ik niet naar mijn dochter kreeg op haar derde verjaardag een doosje lego vanaf 7 jaar en zette hem helemaal alleen in elkaar. Dit is groot en kan hij niet zelf in elkaar zetten maar mee spelen zal wel lukken. Lijstje is nog wat veranderd ik was ongeveer 100 euro per kind kwijt aan kerst en Sinterklaas dekbedovertrek en rugtas niet meegeteld. Alles nieuw maar het meeste hele goede aanbiedingen. Oudste: Pet schop huis kerst Drie pet shop doosjes Knutsel dingen Mini steck paarden Paarden teken ding Tel raam overgrootoma kerst Zo een gekke knuffel met grote ogen Kitten dekbedovertrek Barbie kerst Puzzel Make up pop opa en oma Haarfrutsels ed. voor die pop Middelste: Koko de aap kerst Zorgen vriendje Drie kleine lalaloopsy's Knutsel spullen Paul frank dekbedovertrek Rugtasje Lalaloopsy scooter overgrootoma kerst Puzzel Doos lego Klei taartjes kerst Make up pop opa en oma Haarfrutsels ed. voor die pop Schaar (die moest ze echt hebben haha) Jongste; Middel doosje lego kerst 5 kleine doosjes lego Grote doos lego opa en oma Furreal friends pinguïn Knikkerbaan Ikea krijtboord Magneten Cars tekenboord overgrootoma kerst Hot wheels mega garage kerst Rugtas Verf spullen Puzzel 5 kleine auto's 2 cars auto's Verjaardag jongste Lego trein Lego rails Lego schakel Lego treintje Lego station Playmobil kinderdagverblijf Wij vieren het twee keer 1 keer bij opa en oma en 1 keer thuis Bij opa en oma neem ik de kleine dingen mee; knutsel en verf dingen Haar spulletjes voor de pop en auto's En de poppen en lego doos van opa en oma natuurlijk Ze zitten bij opa en oma rond de 15 cadeautjes per kind waarvan 10 knutsel dingen die op zijn en ik toch wel moest aanschaffen. Thuis krijgen ze onze "echte" cadeautjes.
Mijn denk ik definitief lijstje. Trein ikea met extra rails, treintje en die auto's die erbij horen Toet toet parkeertoren 3 boekjes Pyjama van planes Tekenbord van planes Een pop Ik ga nog 1 of 2 toet toet auto's bijkopen en misschien wegdelen En misschien nog de duplo vliegschool. Donderdag is mijn vriend de hele dag en avond weg, ik denk dat ik donderdagavond het speelgoed eens ga uitstallen beneden haha. Stiekem met het treintje spelen Voor kerst denk ik alleen maar boeken. Flapjesboek de ruimte. Is vanaf 4 jaar maar naar mijn idee kan je er nooit te vroeg mee beginnen ik leer hem dat wel. Zijn toch mooie plaatjes Het grote boekvan de hele wereld. Tja als ik hem al over de ruimte wil leren moet hij toch ook de basis kennen he En iets van vliegtuigen, weet de titel niet vanbuiten maar dat boekje waarbij een klein vliegtuigje zit
Zo, wij hebben het in huis. Dochter krijgt voor Sinterklaas: - Duplo trein - Logic electro In haar schoen krijgt ze: - Klein doosje playmobil - Klein knuffeltje van hello kitty - Zwarte pietenpak Van het werk van mijn man krijgt ze voor Sinterklaas: - Playmobil, iets met elfjes enzo. Mijn man heeft het uitgezocht dus ik zie het wel En dan krijgt ze nog van oma en oom en tante. Ik verwacht een pyjama, kassaatje, duplo, iets van Peppa Pig en dat was het denk ik wel. Voor kerst krijgt ze alleen Bambino Loco van ons, de basisdoos en 1 of 2 boekjes. De basisdoos heb ik al in huis, met korting gekocht.
Oja en voor de baby moet natuurlijk ook nog iets kleins erbij maar pfff dat weet ik echt nog niet hoor!
De definitieve lijstjes hier: Sint: - Haba Boomgaard - Kinderen van Catan - Bunny Hop - Colorama - Triominos junior - Kroko Loko - Dick Bruna Reuzenkwartet Van oma & opa: - Huisje, boompje, beestje - Stef Stuntpiloot - Tiptoi (met boerderijboek, en aanvulling Avonturen in het Dierenrijk en Op reis door de seizoenen) Kerst: - Lego (basisset) - Electro - Ministeck Pins - Hama strijkkralen maxi - Kapla - Hamertje Tik - Magneetkoffer (met cijfers & letters) - Playmobil meeneem poppenhuis Van oma & opa: - Playmobil kinderdagverblijf Het budget wat ik vooraf had bedacht niet gehaald, haha. Maar ach. Qua aantal cadeau's wel wat ik in m'n hoofd had.
Wow wat geven de meeste veel cadeau's zeg haha ik voel me bijna schuldig! Hier krijgt hij: het treinstation van toet toet. Duplo plaat (weet niet hoe ik het anders uitleg) klein pakje duplo en ik wil de DVD van cars 2 nog kopen. misschien nog niets van klei of nog iets van duplo. wat hij van opa en oma krijgt is nog een verassing net als wat hij van oom en tante krijgt. maar wij willen het niet te gek doen ik weet gewoon soms niet waar ik alles moet laten ahahahha. Kerst doen wij ook vrij weinig aan leg wel iets onder de boom maar geen grote of dure cadeau's. meestal een setje kleding (wat hij dan mooi aan kan met kerst haha) en iets van speelgoed maar iets kleins. In zijn schoon heeft hij een speelgoed telefoontje van zeeman gehad met wat kruidnootjes haha wat ik er van het weekend in doe weet ik nog niet maar ik denk een toet toet auto'tje. (zag dat er tegenwoordig een shovel is en die heeft hij nog niet)