Moet zeggen dat ik wel geniet van dat blije snoetje in de ochtend als ze haar schoen gezet heeft.. Het meest blij is ze tot nu toe met een setje nieuwe stiften. Maar dat wist ik wel En natuurlijk met de Barbie bij mijn ouders die er als eerste in zat. Gelukkig heeft ze klakkeloos geaccepteerd dat de volgende kadootjes van een iets ander kaliber waren haha.. Morgen sint bij mijn schoonouders en die houden het dit jaar gelukkig ook redelijk binnen de perken. Ze krijgt daar; - Winterpyama - Strijkkralen - bloemenslinger voor aan haar fiets - glittertatoeage stiften ( ben ik iets minder blij mee maar goed, Sanne wordt daar wel blij van weet ik .. )
Ik was nog bijna wat vergeten voor mijn neefje van 4 te kopen. Ik heb net voor hem de mega crane & load kit van Brio besteld. Brio Mega crane & load kit 33734 - Speelgoedwinkel PlanetHappy.nl De timmer appel van Ambi Toys is ook besteld namens mijn moeder. Dus ik hoef nu officieel niet meer te shoppen! Maar nog wel in te pakken.
Wij zijn ook klaar: Oudste: -playmobil gezinswagen -playmobil paardenfamilie -houten poppenhuissetje, kinderkamer -tiptoi boek, atlas -gips gieten, paarden en poezen Jongste: -Playmobil 1,2,3 vliegtuig -Duplo tracktor -puzzel -Maxi strijkkralen -Bambino Loco
Oudste (januari 8): - Stratego - Boek over Messi - Strijkkralen voetbalfiguren -Museumjaarkaart - Schaatsen Jongste (oktober 5 geworden): - Strijkkralen figuren wilde dieren - 2 Boeken van Tip de Muis - Bunny hop met hindernissen - Museumjaarkaart - Schaatsen En dan heb ik nog twee spellen 'Carcassonne' en 'Keezen', maar die ga ik apart houden voor de kerst.
Eindelijk compleet, V-tech toet toet, politiebureau V-tech toet toet, parkeertoren V-tech toet toet, garage V-tech toet toet, auto's V-tech toet toet, uitbreiding van banen Stofzuigertje Schoonmaakkarretje Megablocks boerderij Puzzel Nijntje verstoppertje Supersand
Wij hier vanmiddag met de familie gevierd John 3,9 jaar brandweerset ganzenbord bobo grabbelboom knappe koppen en dan tellen schilderij van zichzelf Nichtje 31dec 3 jaar stoffel + blik + bezem poppenbedje winkelwagentje kleertjes voor de pop en stickers schilderij van zichzelf En beide snoepjes enz
Haha haar lijstje : Kiddiezoom tv storio 3 frozen jurk (die krijgt ze) Cd speler karaoke toren van k3 monopoly junior (die gaan we wel halen ) Kinderen voor kinderen shirt Dat airbrush ofzo van tv furby Zoiets was het geloof ik Ze knutselt graag en leest graag airbrush weet ik dat ze daar niks mee doet knutsel spullen heeft ze een hele hoop van budget..liefst rond de 50. met kerst krijgt ze ook nog wat en in februari is ze jarig
hmm, hier een ander 'probleem' We zijn 3x schoen zetten + 2 sintbezoeken verder en we merken dat de kinderen een beetje klaar zijn met kado's ontvangen. Er is nu al een overload terwijl we eigenlijk geen enkel 'groot' kado hebben gegeven. Vandaag na de sinterklaas middag op het werk zei het zoontje 'mama, ik hoop dat ik nog het La cucaracha spel krijg met pakjesavond'. Ik zei dat ie misschien wel meer pakjes krijgt met pakjesavond. 'Nee dat hoeft echt niet..' was zijn antwoord.. En schoenkado's waren: pietenpak, chocoladeletter en een klein woordenspelletje
Het duurt dit jaar ook wel lang tot de echte dag vind ik. Bijna drie weken overbruggen is toch echt een flinke tijd voor kinderen.
Merk het op school en thuis ook dat de periode van 11-11(start Sinterklaasjournaal) tot 5-12 wel erg lang is.
Oh haha ze weet wat ze wil. Is dat super sand niks voor der? Of zo'n mandala achtig ding? Glitter stiften of aparte stiften ofzo?
Mama Chantal bij de action heb je nep variant van de airbrush stiften. Daar moeten ze zelf in blazen maar hier is het een groot succes en voor die 1,79
Wij geven de vtech kiddi magic dat is een wekker zag er in de winkel erg leuk uit. En idd kinetic zand.
Wij zijn ook klaar gelukkig. Krijgen beide: stokpaardje kleurboek (princess & cars) setje met bord, kom, beker (princess & cars) besteksetje (gratis bij bovenstaande) prikblok (idem) pyjama adventskalender auto + hondje van Paw Patrol en samen krijgen ze het Paw Patrol uitkijktorenachtig-ding. Ze krijgen beide hetzelfde omdat ze anders toch vaak ruzie gaan maken. Nu hebben ze beide hun eigen dingen. Van mijn ouders krijgen ze ook nog een aantal cadeaus, de jonste o.a. Thomas de Trein dingetjes en oudste Frozen verkleedjurk, kleur/verfset.
Ons lijstje is toch iets veranderd. De oudste bleef vragen naar Knibbel Knabbel Knuisje dus gezwicht. nr 1: Knibbel knabbel knuisje, puzzel van cars, spaarpot nr 2: houten treinbaan (lidl), puzzel van planes, spaarpot nr 3: magisch tekenbord van minnie mouse (lidl), puzzel met dieren, chicco bowlingset en spaarpot van mijn ouders: nr 1 en 2 samen: verkeerskleed, garage en auto's van de ikea nr 3: prinsessenjurkje van de action en een kinderstoel voor de pop Mijn schoonouders gingen op zoek naar treinspullen van ikea. En verder hun eigen fantasie. En papa is ook geswitched, die krijgt nu muizenval en ik krijg smartgame, safari hide en seek.
Oke, hier ook echt definitief klaar. Sinterklaas vieren we traditioneel groots met mijn familie, en omdat mijn schoonouders ook graag een avondje exclusief willen verwennen D) doen we tegenwoordig met hen cadeautjes met kerst. Goede maand voor de kids dus... Voor de oudste heb ik nu (te verdelen over Sinterklaas en kerst): - speelgoed spinosaurus - speelgoed pterodactylus - speelgoed t-rex - set mini-dino's - dino spel- en stickerboek - doos met dino stickers en puzzels - sprookjesboom spel- en stickerboek - speelgoedfiguur draak vd sprookjesboom - speelgoedfiguur draak v Joris en de draak - boekje 'spring maar op mijn bezemsteel' - kroko loco - loco bambino - playmais dino - dinosaurus encyclopedie De oplettende lezer heeft een thema in dit lijstje ontdekt En voor de jongste: - badring - Nijntje spenenkoord - Fisher price puppy kruipbal - Fisher price cementwagen - speelgoed afstandsbediening (kruidvat) - soort kruipbal (action) - houten tijgertje op wieltjes - tuimel-ei - sambaballen - een paar kleine boekjes