Mja ze hadden en kregen hem niet meer geleverd... Dus ze hebben uiteindelijk iets van LEGO Friends uitgezocht. Je sinterklaaskadootjenxo weer mogen inleveren bij de speelgoedwinkel is natuurlijk niet tof.
Gisteren gevierd, groot succes: Dochter, 3 jaar en 9 maanden: - Spel Eenhoorn Flonkerglans van Haba (van ons) - Dora laptop (V-tech) (van ons) - Bosch kinderstofzuiger (van schoonmoeder) - Knuffel eenhoorn Sterretje van Haba (van mijn zus i.s.m. schoonzus/zwager. - Prinsessenjurk Great Pretenders wit met lichtblauw (van mijn moeder). -Prinsessenkroontje met haar accessoires (van ons, op het laatst nog uitgezocht bij de prinsessenjurk). -Playmais (van mijn zus). -Marsepeinen varkentjes (van ons). Zoon, net 1 jaar geworden: -Insteekpuzzel boerderij (van ons) -Boekje met kiekeboe flappen (van ons) -Mega bloks first builders bouw-en-leer-tafel (van ons). -Timmer-appel (pounding apple) van Ambi Toys (van mijn moeder). -Schuifpuzzel auto's (van schoonmoeder). -1 toet toet auto (van mijn schoonmoeder). - Houten spel, ballen met een hamertje door een gat slaan (van mijn zus). -Set kleding (van mijn schoonzus) Dochter is vooral blij met de prinsessenjurk en met de laptop van Dora.
En, wat vonden jullie kinderen van de kado's? Opa's, oma's, ooms en tantes hebben zich niet echt aan afspraken gehouden en kwamen met, naar mijn idee, te veel kados aan. Uiteindelijk kregen ze: M: Een fiets, bretz pop, kapster barbie, barbie scooter, barbiers auto, barbie kleren, een prinsessenjurk, canvas doekjes en verf, knuffeldier met projectorlamp, make up. D: Barbiehuis incl meubels, barbie met paard, bretz pop, een prinsessenjurk, mini pottenbakkerij, canvas doek met verf, knuffeldier met projectorlamp, klei, playmobil speeltuin. A: Grote tafelvoetbal (leuk voor het hele gezin!), walkie talkie, la cucaracha spel, tip toy reis door seizoenen puzzel, knuffeldier met projectorlamp, een echte mini zaag en constructieplankjes, interactieve puzzel. Maar de kids vonden alles geweldig. En ondanks alle grote kado's is het spel La Cucaracha als favoriet uit de bus gekomen. Wat een grappig en leuk familie spel is het! https://m.bol.com/nl/p/ravensburger-la-cucaracha-bordspel/1004004013564891/
Hier zijn de kleine dametjes ook weer flink verwend... Oudste: - Electro Sesamstraat - Domino Dora - Babypop "baby awake drink en slurp" - Lotto kikker en zijn vriendjes - Speelkwartiertje Kroko loko - Pinnetjes mozaiek - Elsa/Frozen jurk - 3 verkleedjurken - Verkleed accessoires (schoentjes, kroontje, ketting, oorbellen) - Speelcentjes Jongste: - Aqua magic - Speelkwartiertje kleurentorentje - Puzzel bumba - Puzzel eerste woordjes - Dora geluidenboekje - Vtech grappige boederije eieren - Klei factory - Klei accessoire/stempelrol - Digibird We hebben het gevierd met schoonouders en schoonzus/zwager/nichtjes. Zelf doen we aan kerst (mijn ouders ook). Dus een grote berg stata nog te wachten
Voor wie de Little Live pet vogel nog wilde kopen, voor bijv. kerst; ik zag ze vandaag zowel bij de Blokker als Intertoys in Utrecht volop liggen. Zowel met, als zonder kooitje. Blijkbaar weer geleverd.