Ja klopt! Zat me net ook al suf te zoeken naar een digisaurus op google. Het is een digidino https://www.toychamp.nl/product/1111064-DigiDinos_habitat_met_dino
Ik heb supersand. Ik las bij beide merken geweldig commentaar. Dus heb ik toevallig supersand gekozen. Je kan er wel een vormpje van maken. Maar het valt meteen weer uitelkaar. Je kunt niet stapelen ermee.
Ik heb ook kinetic sand. Vormpjes vallen niet uit elkaar, tenminste niet voordat dl ze weer sloopt. Bij goeie speelgoedwinkels staat vaak een demo-bak, dan kan je het uittesten. Bij mij plakt het helemaal niet aan mn hand. Bij dl soms wel een beetje (maar die zal wel plakkerige handen hebben, of ze wrijft het expres weer zo los mogelijk).
Ik heb dit voor mijn zoontje gekocht voor 10 euro bij Toys XL. Op internet is het te koop voor 45 euro Een goede deal dus KidKraft-zigzag-ballenstoof-63251 - MiniChef.nl Houten Speelgoed
Nu bij top 1 toys 2e artikel 50% korting. Alvast gekocht: Woezel en pip spel tikkertje Baby born dokters set En 2 puzzels
Haha bedankt. Ga dadelijk eens neuzelen. Weet iemand een site waar ze heel veel van hot wheels verkopen? Vrachtwagens enz? Niet de banen maar voertuigen.
Ik heb laatst op een 2e hands kindermarkt een mooie 3 delige poppenwagen voor mijn dochtertje gescoord. Zag eruit als nieuw en ik vind het online gewoon terug voor rond de 75 euro 😁 Misschien maar een babyborn erbij kopen aangezien ze ook al een babyborn poppenbed heeft. Welke babyborn is leuk? Voor de rest heb ik al een boek leren letters schrijven besteld, ik heb nog een leesboek in het Duits liggen, en via de markt goedkoop aan een combi van puzzel en spelletje weten te komen maar dat delen we met mijn ouders voor de Sint zak. Schiet ongepland al aardig op. Echt veel meer wil ik ook niet uitgeven aangezien wij voor haar verjaardag waarschijnlijk de keuken van de ikea voor haar willen kopen. Alleen als het aan mijn man ligt krijgt ze die met kerst al.
Ach wat stom. Bij die 1 toys kan je alleen met ideal betalen. Dat heb ik niet. Zit niet bij die banken.
Nou, inmiddels iets meer inspiratie. Met Sint (van ons & van oma & opa): - Digidino T-Rex - Digidino Stegosaurus - Blopens - Play-Doh set (met klei & tools) - DVD Sprookjesboom - Boek Het Letterwinkeltje - Boek Het Cijferwinkeltje - Kidsschuim roze & blauw voor in bad/douche (Etos) Kerst: - Puzzel Planes (100 stukjes) - SES strijkkralen dino's - Boek Jip & Janneke Voor kerst moet ik nog wel wat meer bedenken. Ik had het Playmobil kinderziekenhuis besteld. Want daar had ze het een tijd geleden over dat ze die graag wilde. Zegt ze eergisteren ineens dat ze die niet meer wil. Sowieso geen Playmobil meer. Heb ik dat. Die gaat dus maar weer even terug...
Mijn oudste krijgt eea voor zijn skylanders spel en een furby. Mijn jongste krijgt het scooby doo haunted mansion (bestellen we in de uk) en iets van playmobil. Beiden krijgen ze nog een superhelden vest met cape, heb ik via alieexpress besteld. Ben benieuwd wanneer ze binnenkomen. En verder kijk ik nog wel
Wij hebben de baby born waar zo'n potje en flesje en speen bij zat. Ze is er erg druk mee. Hij kan ook echt drinken / eten en plassen maar dat hebben we haar nog maar niet verteld.
Je kunt dat kinetisch zand ook zelf maken van bloem. Dus voor degenen die het willen kopen is dat misschien een optie. Maak het al jaren in mijn kleuterklas en werkt prima. 8 koppen bloem mengen met 1 kop babyolie.
Het Bart Smit speelboek is nu (officieel) uit. https://view.publitas.com/bart-smit-nl/bart-smit-speelgoedboek-2015/page/1
Ik overweeg voor DL voor sint kaarten te bestellen voor de grote afscheidsshow van K3. Maar ik vind het wel duur dus dan zou ze verder niks meer krijgen. Kan ik dat verkopen aan een 5,5 jarige? Wat ze verder aanwijst in het grote intertoys boek wat ze zelf zou willen hééft ze allemaal al. En vaak ook meerdere stuks daarvan. En verder zou ik het zo even niet weten. Maar goed, dan moet ZL nog. En wat geef je die dan?
Ik vind dat wel kunnen, ja. Voor je zoon zou ik dan wel ook ergens kaartjes voor geven. Dat je met hem dan naar een film gaat, of pretpark, oid. Dus beiden een (mid)dagje uit.
als je kindjes ook de schoen mogen zetten is dit misschien ook een leuk schoen cadeautje, dan kunnen ze de muts nog op met de intocht en op pakjesavond zelf Enzo