voor dochter heb ik al Een little pony Barbie met hondje Dora magische zand En een doos met boerderij dieren Wil misschien nog kijken voor Een dekbedovertrek van frozen En een frozen tas die je zelf kan inkleuren... Voor zoontje heb ik een vliegtuigje gekocht Dinosaurussen van de Hema.. Diego zand Nog niet heel veel, maar de kleine dingen zijn echt schoen cadeautjes En met pakjesavond krijgen ze nog wel iets groters, alleen nog Geen idee wat als ik wat tegen kom dan koop ik het mits het niet te duur is Iemand nog leuke cadeau tips voor een jongen van 1??
Dl kreeg een hamerbank voor haar eerste verjaardag, ding is nog steeds een groot succes (zo'n grote, met op de zijkanten (ratelende) geulen en gaten om de bal doorheen te laten rollen e.d.)
Ik kan nu echt nog niet bepalen waar ik hem nou echt blij mee kan maken. Dingen waar hij eerst zo gek op was, moet hij nou niets meer van weten. Dus dan ga ik ook niet veel kopen met grote kans dat hij er niets van moet weten met sinterklaas. Dus ik wacht nog even met bedenken en kopen. Ik ben al wel bezig met kijken wat voor opties er zijn, zodat ik wel weet wat er gekocht kan worden. Maar ik heb eerlijk gezegd nu nog geen idee wat het kan worden. Heb al wel een autotransporter en twee houten puzzels gekocht, denk dat dat wel wat kan zijn. Maar verder heeft hij daar dan ook weer genoeg aan dus daar koop ik ook niet nog meer van. Alleen op m'n lijstje nu staat nog dat ik even kan kijken naar voorleesboekjes, zal het vast ook wel altijd goed doen. En dat is het tot zover. En tsja, als ik niet meer kan vinden dan dat, dan blijft het er ook maar bij. Zal voor hem toch ook wel meer dan voldoende zijn en koop liever dan later in het jaar dingen waar hij dan weer aan toe is waar hij dan echt gelukkig mee wordt.
Ik ga eerst ff op zolder kijken.. De oudste is 14, de jongste. Vd oudste heb ik wel het eea bewaard aan speelgoed. Sowieso Little people Ark en het speelhuis. Heel veel voorleesboeken; het eea aan babyborn spulletjes. Voor de oudste: Hoop ergens musicalkaarten voor een leuke aanbieding te kunnen kopen. En misschien doen we wel het 1 kadootjes spel met de buurtjes. De jongste heeft er toch nog geen besef van.
van sint van ons krygt de oudste heb alles al gekocht veel in de aanbieding playmobile paarden stal klein doosje playmobile frozen kleurboek frozen pop anna frozen pyama frozen eetset frozen memory teken sjablonen 6 stuks boek frozen puzzel van mega mindy prikblik hello kitty mini loco dora en diego pennen van frozen de jongste playmobil speeltuin klein doosje playmobile boek tip de muis en lise lotje spel peppa big k3 puzzel kleurboek frozen puzzel frozen pyama frozen eetset frozen knuffel pop elsa bambino loco zandkasteel prikblok hello kitty en dan nog samen de cd van frozen en boekjes meschien komt er nog playmobile bij schoen mogen ze elke dag zetten mijn ouders kopen daar alles voor. bij mijn schoon ouders krygen ze kleren weet iemand of de digi uiltjes leuk zijn?
Nog niks gekocht maar gister samen de boeken doorgebladerd en op z'n lijstje staat: Paw Patrol hoofdkwartier Meeneemburcht playmobil Sharkport showdown Playmobil vuilniswagen Dekbedovertrek Paw Patrol Dier op dier (haba spel) Monza (haba spel) Dokter bibber Discolamp Houten tafelvoetbal Transformer power attackers Geluidenboek Paw Patrol/Frozen Olaf knuffel Elsa jurk + schoenen Wordt flink sparen voor de Sint maar hij is 8 december ook jarig...
Ik denk dat ik nu mijn lijst compleet heb. heb nu in huis : 20 dikkere kleurpotloden en 2 kleurboekjes kinetic sand strijkkralen playmobil 123 huis, auto nieuw. Een vliegtuigje en brandweerwagen van mp loco bambino met 2 boekjes, komt nog een 3e bij Ben nu aan het kijken voor nog hot wheels. Denk 20 auto's. Wil nog vliegtuigen van hot wheels maar dat is zo te zien niet zo simpel, en vrachtwagens. Dat keyboard ga ik bewaren voor zijn verjaardag. Denk ik Voor kerst heb ik het dier op dier spel van haba al in huis. Misschien nog een spel erbij kopen en wat leuke boeken.
Zo net ff bambino loco opgehaald (stond op de verlanglijst), gekocht via marktplaats. Meteen 3 boekjes erbij en zien er echt super uit! Zetten we er weer bij op zolder
Wij hebben samen geknutseld en dit is meneer zijn lijstje. Als ik vraag welke wil je het liefst zegt hij elke keer wat anders. Dus we moeten nog maar even kijken!
Hier voor m'n oudste: Minion knuffel Brandweerman Sam puzzels Een McDonald's kassa Voor de jongste Minion knuffel (Makkelijkere) brandweerman Sam puzzels playmobil 123 ark Voor allebei (beide namen op de pakjes) Playmobil reuzenrad en de super 4 meeneem burcht En oma heeft v beide n minions dekbedovertrek iig Moet voor beide jongens nog twee kleine pakjes, want twee keer sint en per keer een groot pakje en twee kleintjes . Alleen nog geen idee. Dacht eerst een digidino maar naar de digibirds werd na n week al niet meer omgekeken. Schoenkadootjes door t jaar heen al verzameld zoals cars/Planes autootjes, stempels etc
Ik ben klaar! Ik heb voor dochter (2,5 jr): Fisher price kassa (2 euro van de rommelmarkt) roze pop up speeltentje (7,50 hema met 50% korting) houten poppenhuismeubeltjes (10 euro, marktplaats, maar nieuw) pim en pom stempelsetje (75 ct, kruidvat met 75% korting) pyjama in de schoen: boekje nijntje zet haar schoen en sinterklaas cd van Dirk scheele (beiden uit de wij jonge ouders cadeaubox) Zoon (dan 5mnd oud): warme leren winterlaarsjes (15 euro via jinwoodshoes.com) nijntje telefoontje (1,25 kruidvat 75% korting) hamertje tik (2,- kruidvat 75% korting) woezel en pip knuffels (4,- marktplaats) lamaze puppy (WJO cadeaubox) in de schoen: speenkoordje Bumba (WJO cadeaubox), knisperboekje Ik ben dus voor nog geen 25 euro per kind klaar, vind 5 cadeautjes ook meer dan genoeg en hoop dat ik me in kan houden en er niks meer bij koop.. alles wat ik nu nog verzin gaat op het lijstje voor opa en oma. Die kunnen zich dan ook nog lekker uitleven..
Interoys heeft 30 okt familie en vriendenkorting 15 procent en lego is meestal een week later (begin november). Vorig jaar was het alleen niet op lego alleen duplo