Kent iemand deze site: Duplo | Kyopo - gietijzerentheepot.nl Duplo is er een stuk goedkoper en ze hebben dingen die elders al zijn uitverkocht. Maar is het te vertrouwen?
Viel mij ook al op. Vooral in de serie zie je dat. Vind ze er veel minder leuk uit zien en vind ze ook helemaal niet meer zo lief/vriendelijk.
Ff hier proberen... Ik wil het barbie kasteel van de kruidvat halen in plaats van een poppenhuis die ze graag wil. Zouden jullie dat doen? En ze speelt heel veel met playmobiel, kasteel is van mega bloks, zou dat qua grootte bij elkaar passen? Of toch het playmobiel poppenhuis halen? (die is 100 euro, barbie kasteel nu 25....)
Inmiddels wat dingen gekocht. Grote LEGO bewaar doos LEGO city brandweerkazerne LEGO creator seizoenenhuis LEGO glas Ik ga nog het spel poepieknor, grote hijskraan en een lopende dino kopen. Dan vind ik het wel genoeg voor dit jaar. Opa en oma en zijn tantie kopen vast ook nog wat.
Ok. Alleen t is bij Amazon zo dat ik v minimaal 25 dollar moet bestellen dus dan zit je al boven de 22 euro. Anders dus maar wachten tot t gewoon in Nederland is. Zal niet lang meer duren en weet ik meteen wat voor mn zoontje zn verjaardag in april Blaze is n tekenfilmserie bij nickelodeon. Ze vinden het allebei geweldig!
25 dollar is 22,7 euro. Misschien eens mailen zodat ze de prijs kunnen "aanpassen" Kan ook zijn dat 23 euro het grensbedrag is voor de douane
Wij hebben voor onze zoon de paw patrol patroller gekocht voor kerst. Super leuk! Alleen daar moet je de voertuigjes met losse pup er apart bij kopen. geen probleem dacht ik dan krijgt hij er 1 bij met de sint en de andere voertuigen vragen we aan familie voor kerst. dus ik kijken voor een voertuig, blijkt dus dat ze gewoon niet te krijgen zijn. er zijn er 2 in de winkel en de rest moet je via Amerikaanse sites of marktplaats waar je dus veel geld kwijt raakt. zo jammer! ik hoop dat ze wel weer te verkrijgen zullen zijn in Nederland.
een paar staan er op intertoys toch? of hier: Russian Kids Puppy Paw Patrol Puppy Set Toy Minifigures Action Dog Brinquedos Model Juguetes-in Action & Toy Figures from Toys & Hobbies on Aliexpress.com | Alibaba Group Aliexpress, de hele set voor onder de 20 euro, dus ook geen extra douaneheffing en gratis versturen naar nl....
Ja deze zijn inderdaad wel te krijgen maar zijn de verkeerde ik wil graag de voertuigen waar de pups uit kunnen.
Ik zou kiezen wat je dochter het liefst wil, en het meest mee zou spelen... Mits binnen budget, natuurlijk. Hou er trouwens rekening mee dat het Playmobil huis excl. inhoud is. Dat komt er dus nog bij...
Wij vieren Sint met de hele schoonfamilie: 8 volwassenen en 4 kinderen. De zondag na Sinterklaas meestal, dit jaar dus 6 december. We doen ongeveer 15 euro pp als gezin dit jaar., iedereen krijgt dus voor ongeveer 60 euro aan cadeaus schat ik. Aantal cadeaus per persoon is ongeveer 8, totaal van iedereen aan elkaar. Het wordt dus echt groots gevierd, al is het door de gezinsuitbreidingen wel qua bedragen en hoeveelheid pakjes pp wat afgezakt. Wij doen ook als volwassenen onder elkaar, niet alleen de kinderen. Kerst vieren wij niet met cadeaus, omdat we Sinterklaas al uitgebreid doen. Wij zijn er dit jaar al mee bezig omdat mijn schoonzus half december uitgerekend is en op het moment als last heeft van haar bekken en alles z.s.m. klaar wil hebben. Heb dus al lijstjes gemaakt. Voor mijn dochter van 2,5 heb ik dit jaar: speeleten voor haar keukentje, knutselspullen, strijkplank en strijkbout, spelletjes, iets voor de pop en verder weet ik nog niet.
Blaze en de monsterwielen, een tekenfilmserie op Nick jr over monstertrucks, en zijdelings behandelt het wat basis natuurkunde-principes (lichtsnelheid, windkracht, adhesie), bij mij zijn ze er dol op.
Zoek je misschien deze? Paw Patrol - Chase's Cruiser online kopen | Lobbes.nl Paw Patrol Marshall online kopen | Lobbes.nl Of deze? Paw Patrol Rescue Racer online kopen | Lobbes.nl Nog niet alles is al op voorraad, maar je kunt per product je e-mailadres doorgeven. Dan krijg je een mail als het er wel is.
Er was eerder ook een regel dat als het om een cadeau ging het bedrag wat hoger mocht zijn. Vond het altijd wel een vreemde regel want dan zegt toch iedereen dat het een cadeau is. Even gezocht.... Inklaringskosten: bij ontvangst pakket van buiten EU | PostNL
Al helemaal zin in de feestdagen Heb al een aantal sinterklaascadeautjes voor onze zoonlief in huis gehaald waaronder: - Waaronder hamertje tik - Loco's - Magisch zand - Klei Nog wil halen: - Dekbedovertrek van Minnions - DE chocolade letter - En een speelgoed hijskraan ( dit was echt zijn wens) - Wellicht nog iets maar dan moet ik er tegenaan lopen Voor manlief: - Geur - Nieuwe jeans - Das speld - Chocolade letter - Dinnerbon
Wij geven liever enkele wat duurdere/kwaliteitatief goede cadeaus en dan een heleboel goedkopere. Hier hebben we nu voor beide kinderen ieder 2 cadeaus en een gezamenlijk cadeau. Opa en Oma geven vaak ook nog een aantal cadeaus en ik vind het niet nodig dat ze urenlang aan het uitpakken zijn. Zoon krijgt: - stapelkubussen van Grimms: http://toverboom.eu/image/cache/data/grimm/stapelen/grimms-10370-stapel-kubus-kist-regenboog-motoriek-700x700.jpg - schaaltjes van Grimms: http://static.saartjeswereld.nl/Files/5/19000/19813/ProductPhotos/MaxContent/165679309.jpg ze hebben al het nodige bouwspul en dit is een leuk uitbreiding. Dochter krijgt: - een boek over allerlei muziekinstrumenten - tiptoi reis door de seizoenen Samen krijgen ze nog een dvd van Casper en Emma Ik vermoed dat opa en oma dingen van toet toet, lego, frozen etc meenemen