Ik maak ieder jaar een raamschildering. We hangen voor het raam een slinger van kadootjes en aan de deur een krans van pepernoten en vingerpoppetjes erop geplakt meestal
Ben nog niet helemaal klaar maar tot nu toe: Zoon (bijna 5) Lopende/brullende dino kleine transformer kikkerspel sokken Daar komt nog een pyama bij en nog een groot iets Maar hij is volgende week jarig en wacht ik nog even af. Zoon (2.5) Little people vliegtuig 4 in 1 puzzel circus puppy sokken Ook hier komt nog een pyama bij En ik denk de zoef zoef dierentuin En dan krijgen ze nog wat van opa en oma en oom en tante
Ik ben er ook nog niet. Maar ik heb al een paar dingen die ik al heb of heb besteld. Voor de oudste De digigo van Vtech. Een prikbord Koptelefoon voor de digigo En een Eiffeltoren lamp van de Hema. Voor de jongste Lisa Leert lopen pop van Vtech Zorgenvriendje (wat zal ze blij zijn want de oudste heeft er al eentje, en ze wil er ook zo graag eentje hebben) Vtech pre-school smart pocket. Heb het meeste besteld bij de intertoys vanwege de 15% korting. Dat ga ik volgende week halen. We vieren het bij mijn zus, dus hebben afgesproken dat we per kind 10 kadootjes doen. Zit natuurlijk ook een chocolade letter en pyjama of zo ben. Verder moet ik nog wat schoenkadootjes hebben.
ik heb nog het playmobil zwembad en paarden dokter stal gekocht en een playmobil ei van de speeltuin en een doosje met meisje met cavia voor hun samen bij alle andere dingen die ik al had gekocht
Wie nog wat inspiratie zoekt... De Kruidvat speelgoedfolder is uit: Kruidvat Nederland - Kruidvat speelgoedfolder - Pagina 1
Dochter (bijna4) Minions pyjama Minions sokken Warmies warmte knuffel Snackeez Kerstboom Kerstversiering Frozen dvd Minions dvd Zoon(1,5) Wishbonebike Smartmax Pyjama Dat is het zo ongeveer. zoontje krijgt minder dan dochter, omdat de wishbonebike duurder en groter is dan de rest
Kennelijk de 15 procent van intertoys gemist. Komt er ook nog een online actie? Ik wil graag een bestelling doen, maar ben aan het wachten op de kortingsacties.
Ik zou zeker de zondagen online in de gaten houden bij bart smit en intertoys. Denk dat dan zeker nog 1 of meerdere acties komen
Ik ben ook wel erg benieuwd wat jullie schoencadeautjes zijn. Hoe vaak mogen ze bij jullie schoen zetten? Ik dacht op zaterdag en woensdag.
Hier mogen ze ook op zaterdag en woensdag hun schoentje zetten. Ene keer iets van pepernoten of een chocoletter andere keer een klein kadootje zoals een kleurboek.
Normaal gezien doen wij alleen lekkers in de schoen. Dit is dan dagelijks. Van een flesje lekker drinken (weet niet hoe dat drankje heet moet het nog kopen) tot kruidenkoekjes en mandarijntjes. Vanmiddag ga ik op snoeptocht. maar ben er wel aan het denken om op de zondagen een schoencadeautje te doen. Digi uil, digidino en 2 hotwheels vliegtuigjes ofzo. op zondagochtenden iets meer en verder gewoon 2 a 3 kruidenkoekjes, manderijntje, snoepje of een manderijntje. Dus geen zakjes vol snoep of een appel kan ook. Eens kijken voor rode appels, hij is de groene gewend dus de rode zijn dan 'speciaal' Vanaf zaterdag mag hij zijn eerste schoen zetten. In Belgisch Limburg is de sint al aangekomen.
Dochter mag van ons op zaterdag de schoen zetten. Ze krijgt dan troeliewoelies (jaren 80 speelgoed wat ik zelf nog had en erg leuk is) met daarbij een mandarijntje of pepernoten of chocolade muntjes. Ik heb precies drie troeliewoelies dus dat is precies genoeg tot aan Sinterklaas. Daarnaast mag ze van mijn ouders iedere dinsdagavond haar schoentje zetten. Ze zal dan iets van een kleurboek etc krijgen. In totaal zet ze dus 6x haar schoentje.
Bij mijn dochter gaat erin; Groot sinterklaas kleur boek. Klein doosje Lego friends En een kleine puzzel van frozen. Dan nog paar keer mandarijntje oid
hier zetten ze 2x per week hun schoen. Voor zoon (bijna ) heb ik paw patrol tandenborstels, plak tatoos van minions, brandweerman sam figuurtjes, stickervel van paw patrol, playmobil voetballertje, hotwheels autootje Voor dochter (7jr) nagellak, gezichtsmaskers, stickers van mainstreet, een stopwatch, geurpennen
Ik heb nog niet veel gekocht, maar ik noteer wel ideeën in mijn telefoon. Voor dochter, 4 jaar en 9 maanden: Verkleedkleren 'heks' (wil ze zelf) Anna Jurk (frozen) deze: Frozen jurk prinses Anna Groen | Frozen artikelen | MeisjesParadijs of deze? Frozen Kroningsjurk Prinses Anna | Frozen artikelen | MeisjesParadijs Tiara Anna Frozen Tiara Anna paarse steentjes | Frozen artikelen | MeisjesParadijs (schoen) Kinderbakset Junior Mandala designer Romantic 4+ bol.com | Junior Mandala-Designer - Romantic,Ravensburger | Speelgoed Kinderkookboek bol.com | Koken met de kinderkok, Jeroen Van Alphen | 9789002240485 | Boeken strijkkralenset met lichte en donkere kleuren inclusief rondje, ster, hartvorm. Misschien ook een klok "frozen flowers" voor op haar kamer 3 puzzels in 1 doos Frozen (schoen) tekenmal (schoen) Playdoh (alleen de klei) (schoen) Voor mijn zoontje weet ik het nog niet. Hij wordt eind november 2 en krijgt dan al een groene puky loopfiets (van zijn zus geweest, maar in prima staat) en een magneetpuzzel van ons. Van mijn schoonmoeder krijgt hij dan de city racebaan van Fischer Price. Voor Sinterklaas denken we aan een aanvulling van duplo blokken, maar verder? Tips welkom voor een jongetje van net 2 jaar! En oh ja, bij ons mogen ze 4 keer hun schoen zetten en krijgen dan een klein cadeautje. Mijn dochter houdt niet van chocolade en pepernoten lust ze de ene keer wel en dan weer niet. Ik doe dit meestal op zaterdag, maar in verband met de verjaardag van mijn zoontje misschien dit jaar 1x op zaterdag en de andere keren op woensdag. 5 december valt ook al op een zaterdag. Dus zo komt het wat beter uit. Wij vieren sinterklaas bij ons thuis met mijn zus, neefje, schoonzus, zwager, andere neven, schoenmoeder en moeder. Met kerst doen we geen cadeautjes. Hooguit iets nuttigs. Zo heeft mijn dochter vorig jaar een rugzak voor school gekregen met kerst. Nu weet ik het nog niet. Eerst maar eens sint overleven.