Hier ook inmiddels aardig rond Zoon: Rugtas voor school Smart game Pinguïns Doosje technisch lego Puzzel van Europa Magnetische letterdoos van Maan Roos Vis Dochter: Rugtas voor school Dekbedovertrek Magnetische rekendoos van Rompompom Schrijfkaarten van Rompompom Borduurkaarten Doosje classic lego Schoenen elke zaterdag: - zakje lego - kleurboek - squla kaartspel (voor dochter rijmen, voor zoon flitsquiz) Ik wil alleen nog een spel voor hun samen. Ik dacht aan Stratego Junior of Levensweg Junior. Kent iemand die en is dat leuk voor 4 en 6 jaar?
Lijstje tot nu toe: Schoencadeautjes: Sinterklaas toverblok Pietenmuts Nummerpuzzel (twee stukjes elke keer) Houten autootje dat uit elkaar kan en weer opgebouwd Zoek en vind boekje Verder Duplo grote boerderij Snuffie Hup Etui Mickey Mouse en stickertjes Boek Grote trui van kleine beer Spel waarbij plaatje van huid/vacht bij 't juiste dier moet worden gezocht Hij is ook nog jarig en heb dus ook al vanalles voor zijn verjaardag gekocht. Omdat ik zoals het er nu uitziet veel te veel ga hebben denk ik dat een aantal dingen die ik voor zijn verjaardag wou geven alsnog voor Sinterklaas ingepakt gaan worden. Dus het lijstje hierboven is nog niet compleet
Ministeck zo'n opgraafset.. ze hebben edelstenen, dino's mummies etc Zoek en vind boek Atlas (zoals deze misschien bol.com | Atlas, Daniel Mizielinski & Daniel Mizielinski | 9789401409285 | Boeken...) Mega kleurplaat (bol.com | Very Mappy Nederland: XXL speel- & kleurplaat van Nederland | Speelgoed...) Zoiets?
Schoencadeautjes: Voor allebei een koker met hoe word ik een ballerina Voor allebei een telefoontje met lipgloss erin (wilden ze zo graag haha) Voor allebei een knutselpakketje Voor Julia een klein mandje shopkins Een boek waar ze stickers op nummer moet plakken 1 cadeautje weet ik even niet Voor Emma een map waarmee ze ontwerpen kan tekenen Kauwgomballen navulling voor haar kauwgomballenautomaat Een klein doosje Lego friends Was van plan ze 1x per week de schoen te laten zetten maar ik had al meerdere dingen gehaald vorige maanden en wist niet meer precies wat dus heb ik zoveel voor 2x per week, hebben ze geluk haha!
Hier ook lekker veel met korting gekocht. Ik heb airmiles ingewisseld, ik had via invotes (online spaarprogramma) een bon ingewisseld, omdat ik via bol.com zo vaak besteld had afgelopen jaren (vaste klant) kreeg ik 7,50 korting en ik heb nog Bruna cadeau kaarten. Zo leuk op die manier de sint inkopen doen
Ik ben ook bijna zover.... In de schoen: Dochter: Krimpfolie Nagelakjes Zelf magneten maken Oorbellen Zoon Krimpfolie Klein doosje Lego Vliegtuigjes vouwen Dino ei 5 december: Dochter: Fototoestel Fotolijstje, fotoboek Doh vinci deluxe styler + wat extra klei Glitter tatoo's Eerste grote atlas voor kinderen Zoon: Hotwheels vulkaan Playmobil soldaten set (vuurtoren) Playmobil riddereiland Laser pegs light it up auto Boek: je lichaam binnenstebuiten Hot wheels auto's Voor beiden moet ik nog even iets bedenk wat mijn ouders kunnen geven...
Oke ik ben ook bijna klaar, Voor de schoen zie ik wekelijks wat ik erin doe, ik kijk dan waar ik tegenaan loop. Voor 5 december heb ik: Voor de oudste: - Paw Patrol uitkijktoren (deze wil hij al zo'n half jaar hebben.) - Minion douche fris - Glow in the dark sterren voor op zijn plafond - Heros constructie set van Lobbes (soort meccano maar dan van hout.) Voor de jongste: - Dinosaurussetje van Duplo (heb ik al een tijdje geleden op mp op de kop getikt) - Glow in the dark dinosaurussen voor op zijn plafond - Minion douche fris - Duplo Racing team met zo'n schroevendraaier om de banden erop te schroeven - Duplo extra setje rails (we hebben de grote treinset al, maar hij wil altijd grotere banen maken dan we rails hebben.) Bij de Makro hebben ze idd leuke aanbiedingen nu, duplo is daar nu een stuk goedkoper. en de uitkijktoren van Paw Patrol hebben we daar ook vandaan. Mijn schoonmoeder heeft de truck gekocht ervan voor zijn verjaardag.
Ik heb al... Zo'n magnetisch bord waar hij op kan tekenen en weer kan wegvegen. En dat was het Ik vind het zo moeilijk iets te bedenken, zeker omdat hij de 12e ook al jarig is. Ik denk dat ik nog wat duplo ga kopen en wat auto's. van die hotweels, daar is hij verzot op. Ideeën zijn altijd welkom
Toettoet Zoefzoef Auto's van hot wheels Ikea treintje Ikea auto's, speelman, tentje, tja ikea heeft veel voor die leeftijd Playmobil 123 ,... en de helft wat hier in heel het topic genoemd word
denk dat als je een beetje door dit topic leest je al heel veel ideetjes op kunt doen, er is al erg veel genoemd.
zoon: grote brandweerauto memory pyjama houten treinbaan set bestuurbare hijskraan dan nog iets van opa en oma dochter: kubus met allerlei speeltjes en nog iets van opa en oma
Welk boek van het lichaam binnenste buiten hebben jullie? Bol.com heeft er twee op staan. 1 met afbeelding van het hoofd de andere heeft afbeeldinf van hoofd met romp en losse afbeeldingen erom heen. Lijkt me intressant boek voor zoon en dochter van bijna 8 en 6
De oma's hebben ook hun keuze gemaakt: Oudste zoon: spirograph design studio doos lego technic Middelste zoon: Playmobil brandweercommandant met auto Paw patrol pup met auto jongste dochter: playmobil meeneem zonneterras speelgoed telefoon Dus nu alles binnen. Nu op mijn handen gaan zitten en niets meer kopen, ze krijgen nu echt genoeg
Erg he, voor de jongste heb ik ook al een verjaardagslijstje en daar staat oa een paw patrol kleurkoffer, hotwheel spin baan en halli galli op. Laat dat nu allemaal deze week bij kruidvat afgeprijst zijn. Moet me echt inhouden
Ik schaam mij diep heb veel te veel gekocht. En dat komt omdat ik van te vore heb gekocht . Dus dat is blijkbaar voor mij geen goed idee. Hier komt hij . Voor zoontje : TipToi dino's , Rolschaatsen , dekbedovertrek Minions , Grote doos playmobil dino met vulkaan, De nieuwe dvd van jurassic word , dvd van super 4 . Boekje alles over voetbal , Nachtlampje Minions maar dat heb ik ergers gewonnen maar kom , Een digi uil , Een digi dino. Kan zijn dat ik nog wat ben vergeten. Voor dochtertje : Het prinsessen kasteel van playmobil plus de voledige inrichting , Playmobil prinsessen paardjes , Barbie ballerina die rond draaid , Dvd Barbie en de roze schoentjes , Voor haar ballet een nieuwe outfit jurkje kousen en haarband enzo , Flipsies . Voor hun samen SmartMax grote ballenbaan en doos met van die lichtgevende staafjes . Playmobil de grote dierentuin en grote kinderboerderij . Bij mijn ouders . Zoontje space scooter en dochtertje fiets . Van playmobil het kinderziekenhuis plus ziekenwagen. Bij mijn schoonmoeder krijgen ze ook. Hebben een lijstje . Onze dingen gaan we echt verdelen over Sint kerst en verjaardag. En dan nog is het te gek. Maar ja .
tja heb ook heel wat ondertussen Schoenkadootjes - zoek de verschillen kaarten ( hema ) - surprise-ei van Frozen - pons ding ( kan ze sterretjes mee uit papier halen ) - mini-my-little-pony - magizine sprookjesboom ( kreeg ik gratis n.a.v. een recente die ik ergens geplaatst had thuisgestuurd ) - prinsessen-stickers - trapveer Voor pakjesavond: - Zorgenvriendje ( knuffel met een rits als mond ) - my little pony kasteeltje - 2 my little pony`s - Furbie - Olaf knuffel - bloemenpers - playmobile doosje moeder met kinderwagen - lego- doosje paardje met stal - zakje clicks eendje ( gespaard bij de BP ) En van mijn schoonmoeder krijgt ze nog een kaphoofd en strijkkralen en een puzzel Van mijn ouders w.s een wereldbol en een spelletje en iets van marsepein Zal ongetwijfeld nog wat kleins bijkomen. Denk dat ik een paar pakjes eruit laat en onder de kerstboom leg hebben we vorig jaar ook gedaan. Heb eigenlijk alles gedurende het jaar gekocht dus kosten flink verspreid, maar alles bij elkaar is het toch veel geworden vind ik