onze zoon van 3 jaar krijgt 4 dinosaurusen hamertje tik cars puzzel 12 inch fiets en nog een kado van opa en oma nu zoek ik nog een leuk gezelschap spelletje voor hem knappe kopen hebben we al iemand nog een idee voor iets? memory en lotto hebben we al.
Wij hebben nu ook alle cadeautjes voor de Sint in huis. Wij vieren het samen met de opa's en oma's en nichtjes. Dochter van 4 krijgt (van ons en opa's en oma's): - Mega Mindy verkleedpak - K3 dansmat - Glow in the dark tekentablet - Grote pot strijkkralen - Grondplaten voor strijkkralen - Spelletje snuffie hup Dochter van 2 krijgt: - Bumba speelmat - Zachte pop van Baby Born - Tomys schuimijsjes fabriek (voor in bad) - Nijntje kartonnen stapelblokken - Reuzen rijgkralen - Bumba knuffeldoekje om mee te slapen Kerstcadeautjes krijgen ze ook nog. Voor kerst zijn we van plan om beiden een eigen besteksetje te geven met hun naam erin gegrafeerd(oudste met de prinsessen en jongste met Woezel en pip). Oudste krijgt van 3e opa en oma (die geven niks met Sint) een kaptafeltje. Wat de jongste daarvan krijgt weet ik nog niet. Verder krijgen ze van de ouders van mijn vriend met kerst ook nog eens voor 50 aan cadeau's per kind. Dus daar moet ik ook nog even wat voor verzinnen. Al met al worden ze weer veel te veel verwend
Die digibirds kosten bij de bart smit nu 8.50 euro inclusief kooitje. net eentje gekocht, zoontje heeft al een uiltje en is er stapelgek op. Hij zit nu op de psz en ik zit de hele tijd naar die dingen te fluiten. Dan zingen ze samen liedjes. Zo grappig
Sint Zoon: Luxe treinset duplo + accessoires set Duplo Cars Dochter: Sew cool, Barbie glitterhaar Dochter: LEGO Onderwaterkasteel van Ariël, dohvinchi meeneemstudio Kerst: Zoon: xxl doos duplo, duplo ridders, duplo brandweerauto, spaarpot minions, badjas en kleding Dochter: crayola airbrush marker, badjas en kleding,nagelstudio, spaarpot en nog iets, heb alleen geen idee wat Dochter: duplo ariels kus, dohvinchi spotlight, badjas, Barbie met eenhoorn, spaarpot en kleding.
Jaja ik heb weer wat gekocht. -Een doos basisstenen van Duplo - waterverf, wascokrijtjes en gekleurd papier - een of andere toren met auto's die van een baan naar beneden kunnen rijden. Is van Little people. - doosje hot wheels auto's. Wordt vervolgd
Als ik dit lees val ik best nog mee haha... Het is dat mijn man me afremt anders zou het huer echt erg zijn..vind zelf alles zo leuk!
Jongst dochter 10 dec jarig.. Baby verwacht op 13dec.. Lastig te plannen met Sint want wil ook d'r verjaardag plannen haha .. Even afwachten nog maar wil dan sowieso of met kerst of met Sint een kidscraft poppenhuis doen voor me meiden samen en nog wat losse cadeaus zoals knutselspullen ofzo voor de baby geen idee hihi
Dit jaar doen we geen cadeaus met de kerst. Maar voor Sint heb ik nu: Ganzenbord junior Memorie Bijtende hond spel Doosje lego city Digi Dino En dat vind ik wel genoeg. Hij is op 7 dec ook nog jarig, dus dan krijgt hij ook nog voldoende.
Eerste schoencadeautje heeft de kleine inmiddels gekregen Zo leuk om de reactie te zien! Vraag me af of hij zo enthousiast blijft haha
Mijn dochters sliepen bij mijn ouders en hebben daar hun schoen gezet. Er zat voor allebei een mega kleurboek in, een stickervel en wat chocolademuntjes. De pieten hadden de open haard versierd. Ze waren er erg blij mee, zo schattig! We hebben de hele ochtend zitten kleuren. Ze gaan hier vanavond ook hun schoen zetten. Ze krijgen er een Pietenpakje in. Met pakjesavond komen er een Sint en Piet. Oudste van 4 krijgt: -Nenuco dokterspop -Playmobil grote boerderij -Circuslamp van de Hema met de eerste letter van haar naam -Bordje, kommetje en bekertje van Frozen - Lego kasteel van Frozen (van mn ouders) Jongste krijgt: - Nenuco slaap met mij pop - Nijntje stoelendans - Duplo kasteel van Sofia het prinsesje -Bordje, kommetje en beker van Frozen -Lopend paardje met geluid (van mn ouders). Moet verder nog even kijken. Ze krijgen van mijn ouders, oma en zusje ook nog een cadeautje dus misschien vind ik het wel goed zo. Mn moeder had al een cadeau gekocht maar wil er nog wat bij. En misschien dat mn schoonouders ook nog wat brengen, maar die komen niet op pakjesavond helaas.
Ik weet dus echt niet wat te kopen. Mijn oudste van 3 jaar knutselt graag en dan met name plakken. Zat te denken aan een knutselkoffer, maar alles op internet is zo simpel en lijkt weinig. Dus zit te denken zelf een koffer in elkaar te flansen. Voor de rest vind ze eigenlijk vrij weinig boeiend . Lastig dus. M'n jongste is dan 18 maanden en heeft zoveel van de oudste nog. Heb geen idee wat te kopen. Het is wel echt een meisje meisje en sleept graag met poppen wn tasjes en ruzie om de poppenwagen is er ook al 😂. Alleen ja, poppen en tasjes hebben we: en een poppenwagen heb ik er maar 1 extra besteld hahahaah.
We wilden eigenlijk de sint dit jaar nog even stilletjes laten passeren..helaas. de oudste is helemaal in de ban van de sint en vind het prachtig. Mijn man bedacht zich ineens en zei dat het toch al zo'n korte tijd is dat ze geloven. Dus samen op pad geweest en wat kleine kados gehaald. Oudste (3) krijgt een groot kleipakket, een trui en een lopend hondje. Jongste (1) krijgt een poppenbuggy. De oudste heeft er 1 maar ze willen vaak tegelijk wandelen met hun eigen pop.. verder megabloks en nog iets kleins. Bij mijn schoonouders komt de sint ook langs en krijgen ze: Oudste: poppenkleding, cd speler, spel Ik leer op.weg naar geoep 1. En vast nog wel wat extra dingen hun kennende. Jongste: boekjes Mijn eerste 100 woorden en eerste 100 dieren, speelkleed, poppenkleertjes en Tomy Octopals. Ook hier vast nog meer zodat het budget per kleinkind hetzelfde blijft.... ze hebben er 5 met nog 1 op komst.
Hier ook al zo goed als klaar met de cadeautjes zelfs gisterenavond al wat cadeaus in gepakt!! Voor 5 december - Houten blokjes - Lego duplo boerderijdieren - Lego duplo grote boerderij - Bobbi boek - Cars magneetbord - 2 kleine puzzels - Autootje - Ikea houten trein - Lego duplo mijn eerste tractor van oma 1 Hij krijgt nog wat van oma 2 en me broer en schoonzus! Geen idee wat Ik ben tevreden nu wachten op 5 december schoencadeautje slaan we dit jaar een beetje over ja misschien een mandarijntje erin hihi ik had de nacht van zaterdag een kleine chocoletter in gedaan meneer keek er helemaal niet naar om pakte mijn laarzen die ik er nacht daarvoor aan had en riep mama hahahah dus ja hij beseft het toch nog niet helemaal
Het (bijna) definitieve lijstje voor zoon(bijna 4jr) - Playmobil reddingsboot - Hubelino 30 delige baan - Lego classic middelgrote doos - Paw Patrol speelfiguurtjes - HABA visjes vangen (van oma/opa) - Halli Galli junior - Verrekijker (coghlan's) Wellicht dat ik de legodoos nog naar z'n verjaardag schuif, omdat ik het ook qua aantal cadeautjes niet te veel wil doen. Lijstje voor 4de verjaardag - Playmobil Brandweerauto - Playmobil Brandweermannen - HABA monza - Lego mobiele politiepost Bijna alles in huis, ik wacht alleen nog op de politiepost en brandweermannen. Ik probeer ook zoveel mogelijk met aanbiedingen te kopen; 2e halve prijs op playmobil, 4+1 gratis bij bol.com, 30% korting op lego/playmobil bij kruidvat en de haba spellen heb ik via amazon.de waar het veel goedkoper is. Maar al met al wordt het wel een dure maand
We hebben ook nu alles in huis 2.5 jaar - bambino mini dora - creall komische lichaamsdelen - snail eco nagellak - pyjama - tasje le big - robert sabuda dino 3d boek - dino stickersboek -schleich dino - boek "superheldjes" - boek "pas op dit boek bijt" - boek "notenkraker" ann leysen - djeco bingo op reis - lilliputiens telbord - lego setje auto - ringetje - djeco tatto - lunchbox bento voor psz We hebben eigenlijk al veel en ik ben anti- plastic (interactieve) speelgoed, knuffels etc. Ze krijgt ook gewoon meestaal niets door het jaar heen enkel sint/verjaardag.
Ik ben ook rond! Hij krijgt; - electro - playmobil meeneemboerderij - toet toet lanceerbaan - toet toet racebaan met bestuurbare auto - verf+klei - sloffen - een transformer, zo'n ding die je kan ombouwen van robot naar auto en wert terug - kinetisch zand In zijn schoen heeft hij een Sint/kerst voorleesboek gehad en een playmobil Sint piet en paard. Voor de volgende keren schoen zetten heb ik nog 2 toet toet auto's liggen.