Mijn lijstje is ook klaar, we vieren Sinterklaas bij mijn moeder dus daar zullen ze ook wel iets van krijgen maar voor mijn gevoel heb ik al te veel gekocht Voor dochter van 3 Een microfoon van K3 Dora en boots poppen die muziek maken Een frozen Elsa pop Dekbedovertrek van frozen Een Barbie met hondje Een my little pony knuffel Babybadje voor de poppen Dino uit een ei Frozen tas met haar elastiekjes Voor zoontje van 1 Paw patrol figuurtjes Paw patrol knuffel hondje Paw patrol muziek speelgoed Puzzelklok Doos met duplo en een trein Diefenfiguurtjes van de hema( voor dochter ook) Houten loop schaapje
Hier nu ook aardig compleet: Dochter (3) - eerste strijkkralen - frozen puzzel - bambino boekje - speelgoed taart - staafmixer - broodrooster - theeservies Zoon (2) - duplo basisdoos - pannenset - hamburgertent - koffiezetapparaat - klei accesiores - groot voertuigenboek Hier zitten ook de kado's bij van opa en oma. Heb vooral gekeken waar ze nu veel mee spelen en daar dingen bij gekocht omdat ze net beide jarig zijn geweest en ze al zoveel hebben. Maar als je het allemaal zo opschrijft lijkt het toch nog best veel..
Wij zijn helemaal klaar. Krijgen beiden: Furby Playmobil Setje met bord, kom en beker Doos basislego met onderplaat Rugtas Pantoffels Douchegel Adventskalender (schoen) Kleine spirograph (schoen) We vieren met mijn ouders, en ook voor hun ben ik al klaar. Nog een deel inpakken, en dan kan alles alvast naar huis van mijn ouders.
Ik ben ook klaar! Playmais Frozen Fever jurk Lego friends rapunzel Lego friends ariel Lego friends assepoester Snotty snotter Spelletje voor de wii Dvdtje Frozen vlechten maker Barbie schoentjes Raamstickers frozen Trui assepoester Sjablonenboek frozen Haarbanden maken Etui van frozen Stickerboekje frozen Kleurboek frozen Sneeuwbol maken Gouden boekje de rode schoentjes Voor in de schoen; Wascokrijtjes. Klein doosje Lego friends Groot sinterklaaskleurboek Dat was het volgens mij haha
Voor onze zoon van 2,5 jaar: Toet Toet Politiebureau Toet Toet wegdelen deluxe Dekbedovertrekset Thomas de Trein Rugzak Thomas de Trein Bestekset Thomas de Trein Dan krijgt hij ook nog cadeaus bij opa en oma, opa en oma apart (gescheiden) en drie tantes......
Ik heb nog een set auto rijgkralen aangeschaft en een duo puzzel Hoop dat ik nu klaar ben haha.. ik zie elke keer wat nieuws waarvan ik denk ojaaaaa
Oh wat erg ik lees al deze berichten en denk bij mezelf ik heb nog helemaal niets! Ik zit er nu pas over te denken wat ik in hemelsnaam allemaal moet kopen haha. Nou ik kan in ieder geval genoeg inspiratie op doen
Je bentniet de enigste hoor wij moeyen ook nog gaan shoppen.vind het anders veeelste vroeg en zou niet weten waar ik het verstoppen moet haha
Wij doen een bedrag van 100 euro per kind. Plusminus dan. Dochtertje is 21 december ook nog eens jarig. En vriendlief staat ook op een bedrag van 100 euro voor verjaardagen. Met kerst krijgen ze allebei een kleinigheidje en doen vriend en ik een cadeautje voor elkaar. Stiefdochter van 17 vraagt voor sint een goede parfum, en eventueel make-up. Daar moeten we nog voor op pad. We hebben van alles op bol. Com besteld i.v.m de 4+1 gratis actie. De oma's wilden ook graag dat we voor hun daar bestelden. Meteen ook maar gedaan, dus Stiefoma wilde 25 Euro uitgeven. Daar zijn we ook voor geslaagd en zij geeft: -Spel eendjesdans -Kaartspelletje clemantoni: het alfabet. Ook voor de andere oma zijn we geslaagd. Deels dan. Er komt nog iets bij. Ze wilde graag 50 euro uitgeven en voor haar om te geven hebben we alvast: -Playmmobiel speeltuintje. Wij hebben gelijk de spulletjes voor haar verjaardag er ook bij besteld, maar aangezien het een sint en kerst topic is, hou ik het alleen bij de spulletjes die ze van sint krijgt. Dochter, bijna drie, krijgt van sint: Fishing game. Dat spel met die visjes en hengeltje, dus. Vtech zoef zoef dieren boomhuis Fisher price dokterssetje. Ses: ik leer knippen Vtech preschool junior tablet. Play doh koekie set. Vtech zoef zoef nelly nijlpaard Vtech zoef zoef petra paard + veulen. Pffffft....volgend jaar doe ik het anders, dan winkel ik van te voren, loop ik keurig de aanbiedingen af. en de oma's winkelen ook maar lekker zelf. Vond het zelf al moeilijk om te kiezen, laat staan voor.een ander.
Frozen dekbedovertrek Vest + jurkje Pyjama Little pony Klei met letter/cijfer vormpjes Stiften Potloden Spaanse hakken Frozen stempelset Frozen vriendenboek
Hier voor de sinterklaas en kerst.. tevens zit erbij wat de opa's en oma's geven.. Knappe koppen spel eendjesdans spel snuffie hup spel frozen jurkje 2 frozen barbiepoppen kleiset reigkralen strijkralen met figuurtjes pyama set ondergoed theeserviesje Little people boerderij
Hij krijgt dit jaar met sinterklaas van ons: Duplo deluxe trein Duplo trein uitbreiding Diverse plastic auto-tjes 3 houten puzzels En dan nog dingen van opa&oma en oud oma Voor kerst krijgt hij: Duplo passagierstrein
hier krijgt ze met sinterklaas het volgende: (van papa, mama, opa, opa en oma) LEGO Duplo Mickey & Minnie Verjaardagsoptocht zoef zoef dieren manege potje met luiers en flesje voor de pop woezel en pip samen tellen ik zie ik zie woezel en pip puzzelboek woezel en pip kleurboek maxi-cosi voor de pop verzorgingssetje voor de pop minnie mouse spelletjes boek minnie mouse autosleutel (is gek op auto sleutels) 4 in 1 puzzelset van sofia het prinsesje
Hier zijn we ook klaar: Sinterklaas vieren we 2x (1x met mijn familie en 1x met de schoonfamilie). Van de opa's en oma's en tantes en ooms zal hij ook nog iets krijgen. 5 december: - Janod magneetboek auto's - Sprookjesboek voor peuters en kleuters - Spel: Snuffie hup 6 december: - Digidino - Mens erger je niet junior Met kerst zitten we te denken aan een kindertablet (willen we in ieder geval toch al voor de zomer hebben, i.v.m. de vakantie in de auto naar Spanje). We denken aan de Kurio tab 2. Iemand ervaring mee?
Vandaag een mail van de kruidvat gehad dat mijn bestelling is geannuleerd; playmobil en lego met 30% korting Heeft iemand het hier wel gekregen?