Het grote 'wat koop jij voor Sint/Kerst'-topic 2015

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1985, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidinaomianouk

24 sep 2015
    12
    1
    3
    NULL
    NULL
    ja klopt.
    ze zijn helemaal gek van frozen

2. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Hier ook klaar,

Middelste dochter,

Paard gipsgieten
    Frozen knuffel
    fiberlamp
    triops
    clics
    playmobil kinderziekenhuis
    Playmobil ambulance.

Jongste dochter

Frozen knuffel
    fiberlamp
    Frozen bord plus beker
    Frozen stempelset
    frozen cd
    Playmobil waterspeeltuin
    rummikub junior

Zoon

een pet
    en verder zelfgemaakte kadobonnen aangezien hij aan het sparen is voor een mobiel.

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ja, joh! Liefde van je kind koop je nu eenmaal met dure kados. Dat wordt nog wat later.

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Wij doen niet aan Sinterklaas en ik weet nog niet wat we met kerst gaan kopen, maar ik had een leuke Monopoly versie gezien. Max. 20 euro per kind, maar het hangt er meer van af wat ik tegen kom.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier helemaal klaar. Ik weet ook wat ze van de opa's en oma's gaat krijgen. Dit is het volledige lijstje.

Emma:
    Barbie airbrush designer
    Boek over paarden (verzorgen)
    Nieuwste cd van Kinderen voor Kinderen
    Grote encyclopedie
    Boek De waanzinnige boomhut
    Zorgenvriendje Polli
    Doh vinci vlinder mobile

Julia:
    Klei pizza set
    Hotwheels (verpakking met 10 auto's)
    Beados glitter starter pack
    Barbie bubbelpret zeemeermin
    Boek van Kolletje
    Aquarium color chaning
    Playdoh kleiset
    Boek Hoe word ik een zeemeermin?

6. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Wat een sneer zeg, is dat nou nodig?

7. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Schoenkados hadden wij autootjes,kleurpotloden en een appel.. Totaal 2,00€. Raad maar wat hij het leukste vond😂

Zaterdag krijgt hij ook allemaal kleine kadootjes (veel knutselspullen van de beide oma's) dit heb ik in 1 opberg doos gedaan en zo als 1 kado verpakt. En 2 dozen megabloks. Megabloks tafel en een garage.
    Kosten €40. Moet wel zeggen dat hij van 7 stellen kadoos krijgt. Meer is ook totaal niet nodig.

8. Onje

Onje Niet meer actief

Wat je een kind ook geeft hoeveel of hoe duur dat maakt in mijn ogen niet veel uit. Dat moet ieder voor zich weten en als je het geld hebt en je wil je kind lekker verwennen ach waarom ook niet!
    Maar het feit dat je je kind sneu vindt omdat hij misschien wel het minst aantal kado'tjes van zijn klas krijgt maakt jou in mijn ogen sneu.

Je hebt hartstikke leuke kado's ! Maar ik vind je erg pocherig overkomen in dit topic en in meerdere.

9. tuc

tuc Niet meer actief

kom zeg.....zo'n lijst plaatsen met allemaal stikdure cadeau's en je dan afvragen of je nog meer bij zult kopen.

10. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Blijft onnodig om zo'n opmerking te maken. Een simpel antwoord dat het meer dan genoeg is lijkt mij voldoende...

11. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

He, gezellig. Snap nooit zo goed waarom er altijd een paar bij zijn die nare reacties moeten geven als iemand een langer/duurder lijstje plaatst. Ieder mag dat toch zelf weten?

Enfin. Ik ben benieuwd hoever iedereen is met kopen? Als ik zo de folders mag geloven, moeten de meeste nog beginnen. Krijg bijna elke dag wel een folder in m'n mail met aanbiedingen van Intertoys, haha.

12. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hier de lijstjes compleet voor beide kids incl. cadeau opa en oma

Dochter 1:

Prinsessenjurk
    Bambino Loco boekje
    Lunchbox voor school
    Drinkbeker voor school
    Memory
    Theatervoorstelling

Dochter 2:
    Speelgoedmobieltje
    Speelgoedtrommel
    Boek
    Bedeltje voor aan haar armband
    En nog een boek

Ik ga geen enorme bedragen uitgeven aan sinterklaas, ze hebben allebei al zo veel! De oudste wist behalve de prinsessenjurk zelf niet eens wat ze wilde hebben.
    Daarbij willen we gewoon niet nog meer groot speelgoed in huis!
    Ook zijn ze allebei rond 5 december jarig dus het is iedere keer weer puzzelen!

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Hier krijgt mijn dochter:Een kunststof poppenhuis
    Een schoolbord
    Klei waarmee ze ijsjes kan maken
    Een poppenstrijkijzer met plank
    Van mijn zusje krijgt ze:
    Een poppenschommelstoel en ze wilde nog iets erbij kopen
    Van mijn ouders krijgt ze een driewieler, die blijft ook bij mijn ouders staan. Daar is ze nl 3 keer per week.
    Die driewieler heb ik nog niet gezien, maar de rest komt bijna allemaal bij de Action vandaan, merkloos en vrij goedkoop dus.
    Ik vind het best veel wat ze krijgt, maar kon het stiekem niet laten.

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Mijn man wilde elke dag die schoen zetten, na een paar dagen is hij daar gelukkig op terug gekomen. Ze was helemaal hyper ervan, lag 's nachts te roepen of er al iets in haar schoen zat. :p
    Besloten dat er bijna geen cadeautjes meer zijn :D en dat ze van Sinterklaas 2 keer per week haar schoen mag zetten. Wat een rust haha!!

15. tuc

tuc Niet meer actief

whaha

16. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Volgens mij heb je genoeg. Maar wel erg veel van hetzelfde (lego).
    (Heb zelf net toch nog maar wat boekjes gekocht, omdat dl elke dag zegt dat ze boekjes wil vd sint, en ze vooral 3 spelletjes krijgt , 2 dingen voor treinbaan etc.- wij zijn dus ook een beetje doorgeslagen. 1 Ding per onderwerp was bij nader inzien net zo leuk geweest). Leermomentje, zullen we maar zeggen :D

17. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Nou, inderdaad zeg, wat wordt er weer lekker geoordeeld. Ieder z'n ding zeg, het is niet zo dat je gelijk onopgevoede monsters thuis hebt als je ze met Sinterklaas eens gruwelijk verwent. Prima als je principieel maximaal 3 cadeautjes geeft, prima als je puur de middelen niet hebt voor 10 cadeautjes, prima als je helemaal los gaat en een zak vol pakjes hebt staan. Je doet allemaal wat je zelf goed vindt voor je eigen kinderen. Ik vraag me echt af wat voor onzekerheid over je eigen beslissingen iemand probeert te sussen door zo zonder reden af te geven op die van anderen. Valt me mee dat niemand nog is komen zeiken over die duplotrein van 3 jaar terug!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

#678 Elmo, 29 nov 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2015
    Zoon krijgt cadeau bon. 25 euro.

Dochter na lang wikken en wegen krijgt ze als nog een kindertablet.
    Doe er nog wat kleins bij in de zak.. de rest had ik al liggen schuif ik door naar de kerst.

Ze krijgt ook nog van oma opa tante. Dus 5 cadeau in zak. Waar een duur cadeau.

Ik twijfelde maar ook haar broer heeft in het verleden ds wii came club. Gehad. Dus vandaar mijn keuze.

Pas vanmiddag besloten.

19. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113

Ja daar twijfel ik ook over. Het is wel heel veel van hetzelfde. Aan de andere kant dit is wel iets wat hij echt heel erg leuk vindt!

Maar herkenbaar dus zo te lezen 😜

20. bolus26

bolus26 Nieuw lid

22 jul 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter was gisteren jarig(werd 3( dus aan cadeaus deze maand geen gebrek.

van de sint krijgt ze van ons een ton kapla, een k3 jurkje, grimms puzzel en van haar twee overgrootopa's een baby born in de zak. Ik probeer van de week nog ergens een badpakje in haar maat te vinden of een pyama oid.

van haar opa en oma en oom en tante waarschijnlijk ook nog wel wat.

Ik had ook nog wat van playmobil liggen maar dat heeft ze al veel voor haar verjaardag gehad, dat bewaar ik nu voor een later moment.

Deel Deze Pagina