Buiten de megabloks denk ik ook aan om een bezem te kopen. Nu alleen nog een zoeken die niet roze is😂
Ik weet het Oudste een radio/cd speler, wat spulletjes voor haar bureau en cd's Middelste wat toet toet,duplo en puzzels o.i.d Jongste iets waar hij wat aan heeft in de box Probeer totaal 100-150 kwijt te zijn
@Sija,bij Lobbes en Bol.com verkopen ze een bezem,stoffer en blik in het blauw. Bezem, Stoffer & Blik Blauw online kopen | Lobbes.nl
hier komt het lijstje van de oudste meestal pas eind oktober/begin November, dan is dr verjaardag geweest en weet ze wat ze nog niet gehad heeft en nog wil hebben of ze heeft hele leuke nieuwe dingen gehad waar ze op wil voort borduren.
De oudste kwam vanmiddag uit school en begon al over haar lijstje. Ze wil graag een Xeno knuffel aan Sint vragen. Nou denk niet dat Sint zo gek is om zo'n duur ding te geven buiten dat het er ook nog niet uit ziet.
Voor de jongste is het makkelijk, die wil de hele brandweerman sam collectie en het playmobil ziekenhuis. Voor de oudste van 7 heb ik echt geen flauw idee. Ik heb gister iig alvast bij de zeeman de frozen onesie gehaald maar meer inspiratie heb ik niet
Hoe meer ik erover nadenk hoe minder ik weet wat te kopen. Krijtbord ikea staat vast. ik wil ook iets om te spinnen/tollen. Dacht aan de eulerschijf maar dat kost 45 euro, gaat het dus niet worden! Navir-gyroscoop maar dat is met een touwtje, nog te moeilijk dus dan kan ik 100x per dag dat touwtje erin prutsen. weet iemand iets leuks wat speciaal is om mee te tollen, draaien,...? een radio voor op zijn kamer waar ook een usb stick in kan ofzo. bruder. Wil in de lente een hele grote zandbak kopen, lijkt me leuk in combinatie met bruder. playmobil Auto's spellen Ik weet het niet, wil vanalles
Ik weet het dit jaar ook echt nog niet. Normaal ben ik al begonnen.. 😕😆 Dochter weet het zelf niet eens. Met haar verjaardag (11 nov) wilt ze ook alleen play doh.. van iedereen 😂
Haha easypeasy! Mijn zoon is nog maar klein, maar heeft al zooooooo veel speelgoed... Ik haal in ieder geval een pyjama en een setje kleding, iets praktisch. Qua speelgoed heb ik nog geen idee. Voor mijn nichtje heb ik al een prentenboek van Eric Carle gekocht, met korting kunnen kopen met zo'n spaaractie.
Ik ben ook langzaam een lijstje aan het maken voor onze dochter van dan 3,5 Heb tot nu toe: Voorleesboek met haar eigen naam Krijt bord van de ikea Klossen om op te lopen Vlieger Tafel en stoeltje voor in haar slaapkamer (maar misschien haal ik die al wel eerder haha) Autogarage (wil mijn vriend graag geven) Nieuwe klei
ik was het helemaal niet van plan, maar was net bij de blokker en daar was een hele hoop speelgoed 50 % korting ivm de nieuwe collectie die eraan komt.. Ze wil heel graag iets van my little Pony`s dus heb zo`n pony huis nu van 30 euro voor 15 euro 2 pony`s erbij ( waren bij het kruitvan 4,99 en dan 2e helft van de prijs ) Nog een baby pony voor 79 eurocent bij de blokker En een Zorgenvriendje ( zo`n knuffel met mond als rits ) voor 4 euro en een bloemenpers 1 doosje lego voor 3 euro en 1 doosje playmobile ook ongeveer 3 euro Dus ik ben klaar haha
Pfffft ik heb nog geen idee. Niet bijzonder veel, want opa's en oma's doen ook mee. Misschien spelletjes voor de Xbox ( die de oudste voor zijn verjaardag krijgt ). Ik zal een heelal projector bij de Kruidvat, dat vinden de jongens helemaal fantastisch. Denk dat ik die vanmiddag ga kopen. Verder wat nuttige dingen, leuke sloffen, pyjama etc.
Ik ben al wel bezig met een lijstje en heb nu: LEGO wegdelen Disco lamp Km teller voor op de fiets Boekje menselijk lichaam Way to play autobaan Weerstation (zoontje wil de hele ff de temp weten dus moet even uitzoeken wat dan leuk is) Heeft iemand tips voor leuke voorleesboekjes, jongens van 4 en 6?