Het grote 'wat koop jij voor Sint/Kerst'-topic 2016

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1985, 1 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Helmond ook morgenavond (dinsdag)

2. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Hoe weet je of je Bart Smit mee doet? Kan het op de site nergens terug vinden...

3. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

De extra koopavond met 15% korting bij BS is landelijk. Ik was vanmiddag even binnen gelopen bij die van ons, en die zeiden dat. Gelijk ook twee dingen apart laten leggen en net opgehaald. Duurt nog tot 21.00 uur.

4. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Tijdje geleden had ik via aliexpress 4 wagentjes van Pawpatrol besteld voor totaal ongeveer 9,- (bij Intertoys 7euro per stuk). Iemand vroeg me toen om me te laten weten of het iets is, dus bij deze:

Ja, zijn goed aangekomen (2.5 weken geduurd) precies de wagentjes die ik besteld had. Bij deze zijn de puppy's ook uitwisselbaar. Dus Chase kan ook in de brandweerauto etc. Poppetjes in de auto's zijn alleen de hoofdjes (met schouders). Wagentjes zijn dezelfde als hier in de winkel, waar de puppy dan vast inzit.

5. Stamper1988

2 nov 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sinterklaas vieren wij met opa en oma. deze zorgen ook voor een cadeau van oude oma.
    Onze zoon van 2,5 krijgt van ons in de zak:

- Jupiter van Brandweerman Sam
    - Een vissen vangspel van hout en magneten
    - Kapla blokken van de hema
    - de kijkbijbel
    - een prentenboek. nog een verhaaltje

Van opa en oma
    - de kazerne van Brandweerman Sam
    - domino spelletje
    - een boekje voor mini loco
    - mack vrachtwagen van cars
    - mega sketcher the original

Voor in de schoen
    - stiften
    - kleurboeken
    - planes hangar

met kerst krijgt hij van brio de specal edition trein van 2016.

6. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Wij gaan dit jaar aan beide één heel groot cadeau geven (vanuit de Sint).
    Onze ene dochter krijgt een heel groot poppenhuis inclusief barbies auto en koets.
    Onze andere dochter is wat stoerder en is dol op piraten. Ze krijgt dus een hele grote piratengrot/schuilplaats te vergelijken met een groot poppenhuis, inclusief piratenschip en piraten.

Verder krijgen ze nog veel van de opa's en oma's.
    Mijn ouders zijn gescheiden dus ze krijgen volop.
    Sowieso allebei nog een pop met bijbehorende spullen zoals een poppenbedje en kinderwagen.

7. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.279
    2.037
    113
    Qua cadeaus ben ik he-le-maal klaar, voor iedereen :D Misschien dat er nog een klein schoencadeautje komt, als ik ergens tegenaan loop.
    Nog iets meer dan een week en dan mogen mijn kindjes de schoen zetten. Mijn zoon zal het dit jaar echt bewust mee maken (bijna 2,5 jaar), ik ben zoooo benieuwd wat hij ervan vindt! Herkenbaar voor anderen?

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier nu echt voor de volle99% klaar. Moet alleen nog een norbert poppetje hebben van brandweerman sam :)

Ik was helemaal klaar maar verveelde me en ging marktplaats op. Kwam ik een leuke playmobil dino set tegen. Bericht gestuurd en die reageerde heel leuk terug waardoor dat binnen 5minuten was afgehandeld. Was niet de bedoeling. :)
    Nu ga ik ook nergens meer kijken!

9. Sonjahh

Sonjahh Lid

11 okt 2016
    76
    15
    8
    De hele week 15% korting bij Intertoys.

Niet handig voor mij. Ik had alles al bij elkaar, maar kan het dan toch niet laten om te kijken en koop ik waarschijnlijk toch wat. Ook ik vind speelgoed te leuk :).

Vroeger zelf vrij weinig gehad, en over compenseer nu een beetje omdat ik het zelf graag wil hebben. Mijn oudste kids zitten nu op 100 euro per kind, en de jongste van 2 jaar op 50 euro:cool:. Zijn ongeveer 5 cadeau's per kind en nog 5 cadeau's voor hen samen, ook zo'n 100 euro bij elkaar.

10. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Bart smit ook 15% :)

11. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Dit herken ik wel hoor. Wij waren vroeger arm, echt onder de armoedegrens en daardoor was er nooit wat ik wilde hebben. Dus ik ben nu ook wat ruimer wbt cadeaus enz.

12. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik weet nog niet wat we gaan kopen. Dl wil een piano en een roze vliegtuig. Op het lijstje staat verder iig playdoh (potjes, setjes etc), een kalenderklok, een knikkerbaan en een springtouw.

13. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Oudste zoon:

Lego Technik
    Klein doosje BB Blocks (soort kapla)
    Playstation 3 spel (via mp)
    Spel Twister
    Pyama
    pantoffels
    chocoladeletter

Jongste zoon:

Lego doos
    Kleinere doos playmobil
    Playdoh pizza set
    disolamp
    pyama
    pantoffels
    chocoladeletter

dochter

Knuffel konijn dat kan huppelen
    prinsessenjurk
    playmobil kleine doos
    muziekdoosje voor sieraden
    pyama
    pantoffels
    chocoladeletter

14. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Is hier een code voor nodig? Ik zie het niet staan en in de winkelwagen wordt ook geen korting verrekend...

15. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    euh ff denken hoor haha

Oudste ( 5)
    bingo spel
    frozen lolly
    plakband houder kleur fel
    plakband rol kleurtjes
    adventkalender december
    knutsel schoentjes

Jongste (3)
    peppa spel
    frozen lolly
    plakband en plakband houden
    adventkalender
    Rok van hello kitty

miss vergeet ik wat maar allemaal kleine dingen IIG. En in schoen 1 kado ( dvd met lekkerenije in de sint sfeer) rest allemaal maar klein handje snoepgoed erin.

16. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ..jaa ben ook klaar en geniet vaak meer dan de kids ;):p als ze smorgens uit bed komen, of als de zak met kados voor de deur staat...die koppies daar geniet ik van. Voel me bijna schuldig dat ik me goed voel door hen te verwennen

17. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.279
    2.037
    113
    Geweldig! Die blije gezichtjes inderdaad *smelt* Ik geniet nu al van de voorpret :D

18. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Veel pleizier. Ik ben nu aan denken voor de kerst. wilde we iets meer kwaliteit en dan 1 kado bijv. Maar ik zag een masha de beer huis, dat kijken ze hier altijd en mijn oudste is zowat een masha haha....ik smelt dan al bij idee..........maar denk ik...ja dat is leuk 1 week en dan ligt het tussen al het speelgoed wat mama dan opruimt omdat kindjes er niet meer naar om kijken ;)

19. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Ik heb vandaag play d'Oh en nieuwe puzzels gescoord bij Aldi. Althans ml want die ging boodschappen doen en vond het een leuk extraatje. Alleen nog even kijken of we ze voor de Sint of voor Kerstmis bewaren.
    Was overigens een Belgische Aldi en ik weet niet of de Belgische en de Nederlandse op elkaar zijn afgestemd...

20. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik heb niet het hele topic door gelezen maar hebben jullie cadeautips voor een 3,5 jarige?!

Deel Deze Pagina