De extra koopavond met 15% korting bij BS is landelijk. Ik was vanmiddag even binnen gelopen bij die van ons, en die zeiden dat. Gelijk ook twee dingen apart laten leggen en net opgehaald. Duurt nog tot 21.00 uur.
Tijdje geleden had ik via aliexpress 4 wagentjes van Pawpatrol besteld voor totaal ongeveer 9,- (bij Intertoys 7euro per stuk). Iemand vroeg me toen om me te laten weten of het iets is, dus bij deze: Ja, zijn goed aangekomen (2.5 weken geduurd) precies de wagentjes die ik besteld had. Bij deze zijn de puppy's ook uitwisselbaar. Dus Chase kan ook in de brandweerauto etc. Poppetjes in de auto's zijn alleen de hoofdjes (met schouders). Wagentjes zijn dezelfde als hier in de winkel, waar de puppy dan vast inzit.
Sinterklaas vieren wij met opa en oma. deze zorgen ook voor een cadeau van oude oma. Onze zoon van 2,5 krijgt van ons in de zak: - Jupiter van Brandweerman Sam - Een vissen vangspel van hout en magneten - Kapla blokken van de hema - de kijkbijbel - een prentenboek. nog een verhaaltje Van opa en oma - de kazerne van Brandweerman Sam - domino spelletje - een boekje voor mini loco - mack vrachtwagen van cars - mega sketcher the original Voor in de schoen - stiften - kleurboeken - planes hangar met kerst krijgt hij van brio de specal edition trein van 2016.
Wij gaan dit jaar aan beide één heel groot cadeau geven (vanuit de Sint). Onze ene dochter krijgt een heel groot poppenhuis inclusief barbies auto en koets. Onze andere dochter is wat stoerder en is dol op piraten. Ze krijgt dus een hele grote piratengrot/schuilplaats te vergelijken met een groot poppenhuis, inclusief piratenschip en piraten. Verder krijgen ze nog veel van de opa's en oma's. Mijn ouders zijn gescheiden dus ze krijgen volop. Sowieso allebei nog een pop met bijbehorende spullen zoals een poppenbedje en kinderwagen.
Qua cadeaus ben ik he-le-maal klaar, voor iedereen Misschien dat er nog een klein schoencadeautje komt, als ik ergens tegenaan loop. Nog iets meer dan een week en dan mogen mijn kindjes de schoen zetten. Mijn zoon zal het dit jaar echt bewust mee maken (bijna 2,5 jaar), ik ben zoooo benieuwd wat hij ervan vindt! Herkenbaar voor anderen?
Hier nu echt voor de volle99% klaar. Moet alleen nog een norbert poppetje hebben van brandweerman sam Ik was helemaal klaar maar verveelde me en ging marktplaats op. Kwam ik een leuke playmobil dino set tegen. Bericht gestuurd en die reageerde heel leuk terug waardoor dat binnen 5minuten was afgehandeld. Was niet de bedoeling. Nu ga ik ook nergens meer kijken!
De hele week 15% korting bij Intertoys. Niet handig voor mij. Ik had alles al bij elkaar, maar kan het dan toch niet laten om te kijken en koop ik waarschijnlijk toch wat. Ook ik vind speelgoed te leuk . Vroeger zelf vrij weinig gehad, en over compenseer nu een beetje omdat ik het zelf graag wil hebben. Mijn oudste kids zitten nu op 100 euro per kind, en de jongste van 2 jaar op 50 euro. Zijn ongeveer 5 cadeau's per kind en nog 5 cadeau's voor hen samen, ook zo'n 100 euro bij elkaar.
Dit herken ik wel hoor. Wij waren vroeger arm, echt onder de armoedegrens en daardoor was er nooit wat ik wilde hebben. Dus ik ben nu ook wat ruimer wbt cadeaus enz.
Ik weet nog niet wat we gaan kopen. Dl wil een piano en een roze vliegtuig. Op het lijstje staat verder iig playdoh (potjes, setjes etc), een kalenderklok, een knikkerbaan en een springtouw.
Oudste zoon: Lego Technik Klein doosje BB Blocks (soort kapla) Playstation 3 spel (via mp) Spel Twister Pyama pantoffels chocoladeletter Jongste zoon: Lego doos Kleinere doos playmobil Playdoh pizza set disolamp pyama pantoffels chocoladeletter dochter Knuffel konijn dat kan huppelen prinsessenjurk playmobil kleine doos muziekdoosje voor sieraden pyama pantoffels chocoladeletter
Is hier een code voor nodig? Ik zie het niet staan en in de winkelwagen wordt ook geen korting verrekend...
euh ff denken hoor haha Oudste ( 5) bingo spel frozen lolly plakband houder kleur fel plakband rol kleurtjes adventkalender december knutsel schoentjes Jongste (3) peppa spel frozen lolly plakband en plakband houden adventkalender Rok van hello kitty miss vergeet ik wat maar allemaal kleine dingen IIG. En in schoen 1 kado ( dvd met lekkerenije in de sint sfeer) rest allemaal maar klein handje snoepgoed erin.
..jaa ben ook klaar en geniet vaak meer dan de kids als ze smorgens uit bed komen, of als de zak met kados voor de deur staat...die koppies daar geniet ik van. Voel me bijna schuldig dat ik me goed voel door hen te verwennen
Veel pleizier. Ik ben nu aan denken voor de kerst. wilde we iets meer kwaliteit en dan 1 kado bijv. Maar ik zag een masha de beer huis, dat kijken ze hier altijd en mijn oudste is zowat een masha haha....ik smelt dan al bij idee..........maar denk ik...ja dat is leuk 1 week en dan ligt het tussen al het speelgoed wat mama dan opruimt omdat kindjes er niet meer naar om kijken
Ik heb vandaag play d'Oh en nieuwe puzzels gescoord bij Aldi. Althans ml want die ging boodschappen doen en vond het een leuk extraatje. Alleen nog even kijken of we ze voor de Sint of voor Kerstmis bewaren. Was overigens een Belgische Aldi en ik weet niet of de Belgische en de Nederlandse op elkaar zijn afgestemd...