Ik heb de laatste dingetjes besteld en ben klaar, nu definitief Y (3,5 jaar): Elsa jurk (ali express 5,50) Megadoos met 4 Disney prinsessenpuzzels (nieuw, 3 euro op de rommelmarkt) Klikkralen (gewonnen met prijsvraag) prentenboek (4 euro) Frozen handschoenen (5 euro bij Lobbes inc gratis reservepaar) zelfde jurkje als mama (samen met die van mij 12 euro aliexpress) voor in de schoen: Sinterklaas prikblok (1 euro) frozen geurtje (4 euro) doktersspulletjes voor in haar dokterskoffertje (verbandje, pleisters, spuitjes, mondkapje etc, neem ik (met toestemming) mee uit de praktijk waar ik werk) Lotto spel (4 euro) S (bijna 1,5): duplo tractor (van spaarpunten) hamerspel (4 euro kruidvat uitverkoop) dribbel flapjesboek (4 euro) Kralenspiraal (3 euro marktplaats) zelfde zwembroek als papa (samen met die van papa 27,50 bij nextdirect) voor in de schoen: little people sint en piet (ooit gekocht in de uitverkoop voor weinig) badspeeltje (3 euro) autootje die zelf kan rijden (3 euro lobbes) houten puzzeltje (1,79 lobbes)
Hier ook eindelijk klaar! Op 5 december: - Playmobil huis (compleet ingericht) - Playmobil cabrio - Playmobil speeltuin - 2 setjes poppenkleding - Mini chou chou boomhut - My little pony twilight sparkle kasteel - Barbie met kleertjes - Bambino loco concentratiespelletje - Bambino loco prinses Annabel en haar vriendinnen - Boek - Wat is het mooi donker - Boek - De geit van dokter Sanders In haar schoen: - Baby born speentje & Baby born schoentjes - Playmobil hondenoppas - Berenslofjes, haarbandjes en sokjes voor haar pop - Prinsessenkrijtjes & een kleurboek - Chelsea barbie poppetjes (2x) - My little pony paardje
Dochter 2,5 jaar. Schoencadeautjes - Sinterwoezel & pietjepip boekje - ...? nog te kopen 5 december - duplo doos - duplo bosdieren - Woezel en pip duplo - z8 Trui - cadeautjes van opa en oma (geen idee wat) Kerst - vrolijke vriendjes eenhoorn - Woezel en pip servies - keukenspulletjes - Dikkie dik zoekboek - cadeautjes van opa en oma (nog geen idee)
Leuke lijstjes! Hier is het lijstje toch iets anders geworden. - Knikkerbaan - DVD Finding Dory - Play-Doh tandarts (ze wilde 'm toch echt heel, heel graag) - Boek De Gorgels - Spel Carcassonne Junior
Oudste krijgt computer spullen en een Chocoladeletter. Middelste van 10. Pop die echt lijkt Ei. Pom pom wow Keyboard ( marktplaats) Lipglos. Opblaasbare stoel. Chocoladeletter. Dochter 5 Ei. Poppenhuis met inrichting (facebook) Lipglos. Theeserviesje. Baby born zus. Frozen stempelen. Chocoladeletter. Voor in de schoen wat kleine prulletjes. Geen snoep want dat hebben ze al genoeg met sint Maarten.
ik ben klaar Oudste (jongen, bijna 7) fietscomputer fietssirene politie (met licht en geluid) geheim agent speelset walkie talkie spaakflitsers tweede (meid, 5) projectie tekenen puzzel bibberpen magische stiften zakgeldspel derde (meid, 2) electro wonderpen van W&P mozaïek badkleurkrijt magisch tekenbord badpuzzel Wat er in de schoen gaat weet ik nog niet precies, die mogen ze max 2x zetten voor kadootje. Rest gaat in de zak (vieren het met familie dus zullen nog wel meer krijgen). Ik ben er blij mee, heb het aantal kadootjes wat ik wilde en voor alle 3 goed onder het max. bedrag gebleven baby krijgt een warmwaterkruikknuffel. Is meer voor de oudste 2 dat de baby niet word vergeten Maar sinterklaas kan niet goed kadootjes kopen als hij niet weet of het een jongen of een meisje is...
Hier bijna klaar. We vieren het drie keer. Eerste avond zijn er geen andere kinderen en krijgt ze van ons niets. Avond 2: Ikea keuken Stukje inrichting Boek: ik zou wel een kindje lusten Sjaal/ muts/wanten Avond 3: Rest inrichting keuken Bootje voor in bad Kerstjurk Schoen : Spijkerbroek Boek: we gaan op berenjacht
Die krijgt mijn dochter ook. Ik hoop dat ze het leuk vindt, want ze zei vandaag dat ze al te veel poppen heeft
Tot nu toe heb ik (meisje, 7 jaar): dekbedovertrek paarden (is ze helemaal gek op!) paardenleesboeken Play-Doh ijspaleis Play-Doh my little pony Maar nu komt het: ik twijfel of uitbreiding voor haar winkeltje en houten treinbaan nog leuk is. Ze speelt er niet dagelijks mee, maar sinds ze in groep 4 zit speelt ze wel weer rollenspellen. Welke moeder - met een oudere dochter - kan mij adviseren? En is op haar leeftijd dat houten speelgoed dan nog (wel) leuk, zoals van Le Toy Van?
Sintavond Jongen 4jr - buurman en buurmanspel - smartgames dinosaurs - rompompom letterdoos - serviesset van minions - misschien nog een voetbaltenue van zn favoriete club Meisje 0jr - freddie de vuurvlieg - serviesset van lief - nog wat nuttige cadeaus waarschijnlijk Schoencadeautjes: voorleesboekje, horloge, kleine spelletjes van haba, kerstoutfit voor beide, dino tas, verkleed/speeldoos piraat, speentje, rompertjes Zoon en dochter mogen elke vrijdag en zaterdag hun schoen zetten. Ik doe er dan een cadeau in van 3-10 euro
Spulletjes voor haar pop: badje, luiers, kleding, potje. Duplo: een basisdoos + plaat of juist zo'n prinsessensetje Een tent Een voorleesboek/prentenboek: van Jimmy en Lisa, Hennie de heks. Een barbiepop Spulletjes voor keukentje en/of winkeltje Houten treinbaan Setje van Playmobil Een kleiset van Play-Doh of SES Verkleedjurk, toverstaf, kroontje Mooie speldjes of een diadeem Een bordspel Een puzzel Pinypon Voor vierjarigen is er zóveel leuks!! -
Bunchems en clics zijn ook leuk Verder: pyjama, badjas, kleur- en knutselspulletjes, haba dier op dier, puzzel, leuk voorleesboek, cd (k3/kinderen voor kinderen), rijgkralen, strijkkralen, bij lobbes: een hond in reismand met dierenartsspulletjes, barbie, auto's, lego, kinetisch zand, stokpaardje, playmobil, knikkerbaan, spaarpot Zo moet je wel iets vinden toch
Ik ben inmiddels helemaal klaar. Mijn ex wil ook graag sinterklaas doen dus er komt nog wat bij. Hoe of wat weet ik niet, ik heb hem nog niet gesproken. Schoen: sieraden disney (1.4 2 pakjes kruidvat) Jojo (1 zeeman) uitbreidingsset voor d'r dieren (1 blokker) In de zak: Koets met prinses (18 action) Knibbel knabbel knuisje (12,50) Magnetron (6 action) Drie kleine biggetjes (16 intertoys) Bosch Ontbijtset (22.5 intertoys) Sneeuwwitje pop (2 zeeman) Puzzel assepoester 70pcs (2 blokker) Speel eten baguette (6 toychamp) En dan dus nog wat m'n ex wil kopen, maar dat geeft hij zelf. Voor kerst: Zoomer marshall (60 intertoys) Paw patroller (60 intertoys) Air patroller (22.5 bol.com) Flying unicorn (9 kruidvat) Barbies (2st 3 zeeman) Barbie met jurken (5 action) Kroko loco (4 kruidvat) Puzzel olaf (1.5 kruidvat) Washandjes Paw patrol (5 5st zeeman) Sloffen (6 action) De mol die wil weten wie er op zijn hoofd heeft gepoept (2 MP) Paarse paardjes (4 2x kruidvat)
Nou ook maar eens begonnen, ga niet te veel kopen, dit is wat k tot nu toe heb: Dochter 2 jaar: Kassa Knutsel pakketje Koekjes Dochter 0 jaar: Baby gym k ga nog wat kleine dingen erbij doen misschien, maar ze krijgen van familie ook altijd nog wat, dus als t hier bij blijft is t ook prima. Weer zijn nog niet erg bezig met Sinterklaas, komt volgend jaar wel. Met kerst doen we geen cadeaus