Kinetic sand is super! Hier wil dochter graag gel-a-peel. Lijkt op YouTube best leuk. Kent iemand het?
Potloden komen bij Lobbes vandaan. Geheime codes is dit: https://www.bol.com/nl/p/ravensburger-sciencex-geheime-codes/1004004013313373/ Wel een klein doosje, dus ik hoop dat het echt leuk is.
Super sand is ook leuk. Kun je meer mee bouwen dan met kinetic sand, volgens mij (wij hebben super sand, geen kinetic sand, wel mee gespeeld bij Nemo).
Ik heb als schoencadeautje haarverf en klein doosje lego friends, allebei van kruidvat. Verder krijgt ze pepernoten in dr schoen .
Nog een leuk schoencadeautje: https://www.lobbes.nl/speelgoed/grabbelton/fun-cadeautjes/detail/1030374-jeroen-groen-grashoofd
Wat ik al in huis heb : Playmobil politiebureau (mp), politieauto, politiemotor playmobil tankstation met een autootje (mp) Een doos LEGO Classic Bunchems. *tip* voor jongens en meisjes dus zoek het op 2 nieuwe toevoegingen. Zijn eerste schoencadeau. Playmobil, de stoomboot met sinterklaas en zwarte piet. LEGO city pick up sleepwagen Ik denk dat ik nu 80% in huis heb. Ik twijfel tussen nog een playmobil trein en nog iets wat hij uit een boekje kiest. Of iets helemaal anders. Geen playmobil of lego. Eventueel de garage van hotwheels ofzo. + iets wat hij zelf uitkiest. Hij heeft al gekeken in het intertoys boek en de brandweerkazerne van LEGO vind hij heel mooi en alle andere brandweerauto's maar ik wil voor zijn verjaardag de brandweerkazerne van playmobil kopen. Die staat niet in het intertoys boek Die van LEGO is vanaf 6 jaar, hij wordt er 4 dus die van playmobil is denk ik beter he? Sorry dat dit niet voor sinterklaas is
Absoluut voor kinetic gaan. Wij hebben beide en dat super sand is idd heel smerig spul. Bij overal plakken, krijg je haast niet weg.
Ik vind het (net zoals elk jaar) echt heel lastig. Mijn kinderen weten echt nooit iets wat ze willen en kunnen alle speelgoedboeken doorbladeren zonder ook maar iets leuks te vinden. Nu zijn ze ook nog allebei pas jarig geweest en mijn zoon heeft afgelopen mei zijn communie gedaan, dus ze zijn al flink verwend dit jaar.
Ik heb voor de oudste net een (tafel)schildersezel, twee canvasdoeken, acrylverf, kasten en een palet gekocht. Lang leve de Action. Nu nog de goocheldoos erbij en dan ben ik voor haar klaar.
Wij gaan waarschijnlijk dit kopen; Een vlieger (aliexpress) Een voetbalpakje (aliexpress) Way to play wegdelen of een houten garage Playmobil tractor Van mijn ouders krijgt hij een playmobil boerderij Maar goed.. Dit lijstje kan nog veranderen.. Als ik voor een hele lekke prijs t playmobil ziekenhuis of de school of t politiebureau kan kopen dan vervalt 1 van de andere dingen.
Hou marktplaats in de gaten als je 2e hands ook oke vind. ik heb het politiebureau voor 10 euro, of 15 dat weet ik niet meer heel zeker. Wel niet de laatste nieuwe maar ziet er echt als nieuw uit en 100% compleet. Oke er onbreekt een stoepje maar die ga ik bijbestellen Hrt ziekenhuis staat ook heel vaak op marktplaats. Elke dag checken of er eentje in je buurt is.
Hahaha! Arme jij! Anders doe je zo'n nephamster die in zo'n rad rond rent? Bijna hetzelfde als een muis!
Mijn dochter kwam er vanochtend ineens mee aan dat ze wel een nieuwe voetbalsetje wilde voor Sinterklaas. Zl vond dat ook een goed idee, dus het begin is er in ieder geval