Het grote 'wat koop jij voor Sint/Kerst'-topic 2016

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1985, 1 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Playmobil. Hun hebben heel veel voertuigen en als je op marktplaats kijkt kan je ook een tankstation, carwash, garage enz,... vinden.
    Dit is hier echt allemaal een hit en de kwaliteit is super. Is leuk van 3 tot misschien 10 jaar.
    https://www.bol.com/nl/b/speelgoed/playmobil/4504530/N/7934/filter_N/4278876727+4279587095+4278876734+4278876733/index.html#

LEGO heeft ook heel veel voertuigen maar daar heb ik nog geen ervaring mee. :)

Of banen van hotwheels en die garage?

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dank je :) ik zag ze idd staan in het speelgoedboek van Lobbes :)

3. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

4. Truusdemier

Hier alles binnen; maar die van intertoys en bart smit kun je in de winkel ophalen, die van lobbes online aanvragen

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Vanmiddag een Iron Man pop bij Aliexpress besteld.

Weet iemand wat een leuke garage is voor een jongen die in december 5 jaar wordt?!

6. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Dames ik heb jullie ook even nodig.

Wij gaan per janauri naar New York verhuizen en kunnen maar beperkt spullen meenemen. 16 december moeten we ons huis al uit en gaan we nog 3 weken ergens anders wonen. De rest van de spullen zijn dan hopelijk verkocht.

M. Is nu 4,5 en nu al helemaal in de ban van Sinterklaas. Vorig jaar kreeg hij het al heel bewust mee, maar heb het idee dat het nu nog meer is. De intertoys en Bart Smit boek zijn al tig keer doorgebladerd.

M. Wil graag een grote racebaan met loopings hebben. Normaal had ik dat met liefde gekocht, maar ik kan dat gewoon niet meenemen. Maar ik wil ook niet dat Sinterklaas een teleurstelling wordt of overgeslagen wordt. Hij is 29 dec ook nog jarig maar dan vragen we geld zodat hij in NY nieuw speelgoed kan kopen. Voor Sinterklaas wil ik dit niet.

Budget is 200 euro. Hopelijk hebben jullie ideeën!

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hoe wordt de rest van jullie spullen vervoerd? Kan dat niet met dat mee naar new york?
    Of sinterklaas een maand uitstellen? Dat zal wel niet gaan ivm school?

Of sinterklaas een brief laten schrijven. Dat hij de looping in NY krijgt en dan een foto van de doos. En die bestellen en zorgen dat die de week van de verhuizing aankomt in NY

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.168
    8.897
    113
    Ik zou inderdaad zeggen dat het in New York bezorgd wordt. Of hem iets geven waar hij tijdens de reis ed ook iets aan heeft, bv. een tablet of een NintendoDS ofzo...als hij die niet al heeft dan (en ja, natuurlijk is dat in New York goedkoper ;)). ;)

9. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Nou daar komt het (heb een zeer actief mannetje van bijna 5 en dit is waar hij heel blij van wordt):
    - switch&go dino's van Vtech
    - bestuurbare auto's
    - helicopter die kan vliegen (wij hebben die van Silverlit)
    - lego creator 3 in 1 (heel veel keus en veelzijdig)
    - voetbal-doelen en voetbal
    - bestuurbaar bootje (om te laten varen)
    - verkleedset van een bekend figuur, hier spiderman en mega toby
    - hot wheels
    - smartmax
    - etc

Hoop dat je er iets mee kunt:D

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.944
    5.255
    113
    Home
    zoon van 3:

brandweerman sam kazerne vond ie het mooiste uit het boek dus denk dat we die halen
    verder heb ik al :
    pyjama
    spiderman pop
    klei

die bunchems lijken me wel wat maar lees dat kleine kinderen het soms in hun haar stoppen dus ben een beetje bang voor mijn dochter ;)

dochter 1.5 :

theeservies met geluid
    iets van baby born

binnenkort maar even verder shoppen :)

we kopen voor hun samen nog een groot pakket van duplo

schoencadeautjes moet ik nog halen

11. Truusdemier

Ha, megamazzel gehad met de 200-delige hubelino knikkerbaan: gisteren besteld voor € 90 ipv €140! Vandaag ontvangen en hij is helemaal compleet. Doos was een keer open geweest en inmiddels staat hij niet meer op de site, dus ik denk puur geluk gehad met de laatste doos:D:D:D:D

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Even een up haha..

Ik weet het niet voor onze dan 6 jarige dochter..

13. tuc

tuc Niet meer actief

Nou mijn leuke idee om beide kinderen een step te geven met sinterklaas is eigenhandig de nek om gedraaid door mijn man;)
    Die stond met iemand over dochters step te praten waar ze bij stond. Gelukkig is ze over 3 weken jarig en krijgt ze hem dan.

14. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Gisteren toverstiften gekocht, met ook van die speciale blaasstiften die ook van kleur kunnen veranderen met een witte stift!

15. Truusdemier

Hier heb ik alvast in huis voor mijn dochters;
    knikkerbaan
    kleurpotloden, viltstiften, waterverf,kleurboek (ze kleuren de hele dag sinds ze naar school gaan)
    prikblok Sinterklaas
    dvd nijntje
    cd kinderen voor kinderen
    Playmobil - wat klein voor in de schoen en het kinderdagverblijf via marktplaats voor in de zak.
    verder voor in de schoen: spaarvarken, magische krasblaadjes, een loep van dille & kamille

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb alleen voor dochter al wat gekocht:
    - Playmobil Adventkalender
    - Anna jurk (via aliexpress; voor het eerst ;) )

Voor zoon wil iig een lego adventkalender kopen en verder nog geen idee.

Dochter is ook nog eens jarig in december en dan krijgt ze de playmobil boerderij.

17. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik geloof dat ik eruit ben wat het gaat worden.
    - Knikkerbaan (al gekocht)
    - Ses gips gieten poes
    - DVD Finding Dory (komt 22/11 uit)
    - Locoboekje
    - Chocoladeletter

18. Onze zoon spaart Hot Wheels sinds hij 3 is en heeft er inmiddels zo'n 250.. Als we in de winkel zijn, weet hij precíés welke hij nog niet heeft (of welke wel, maar dan in een andere kleur) en hij weet ook nog precies welke hij wanneer heeft gekregen, welke uit het buitenland komen (van vakantie etc.), enzovoorts. Nog steeds wordt er om Hot Wheels gevraagd met Sinterklaas, Kerst, Verjaardagen, noem maar op.. Koningsdag is hier standaard een ware Hot Wheels-jacht en in kringloopwinkels is dat het eerste waar hij naar zoekt. Hij is er gewoon stapelgek op en ik vind het stiekem eigenlijk ook wel heel tof, zo'n enorme verzameling. Als dat is waar hij veel mee speelt en wat hij heel leuk vindt, waarom niet?

Je kunt natuurlijk ook de banen uitbreiden (die banen met motortjes, zodat de auto's steeds weer afgeschoten worden en doorrijden, zijn zó leuk), een Hot Wheels vrachtwagen kopen, Color Shifters, een Hot Wheels garage (wordt hier ook nog steeds dagelijks mee gespeeld), zo'n speciale koffer waar je ze in kunt doen, zodat ze mee kunnen als jullie eens weg gaan.. :)

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij hebben besloten om vanaf dit jaar 1 cadeautje te geven wat ze zelf willen hebben. Verder nuttige dingen zoals knutselspullen, pyjama etc.

De kinderen hebben zoveel spullen en sinterklaas is voor ons ook meer het gezellige van chocolademelk en pepernoten etc.

Met kerst krijgen de kinderen niks qua cadeaus. Voor ons past dat niet bij onze overtuiging.

20. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    #160 wishfulthinking, 1 okt 2016
    Laatst bewerkt: 1 okt 2016
    Tot nu toe heb ik voor sinterklaas:

Duplo vliegveld(aanbieding Kruidvat)
    Hubelino look a like knikkerbaan voor duplo (ali express)
    Toet toet trein set (in de aanbieding )
    Leesboek over een mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft
    Prentenboek (action)
    Pyjama Minnie Mouse

Dit staat er nog op mijn lijstje (familie pakjes avond)
    Ses my first hamertje tik
    Play doh klei
    Klei gereedschap
    Nijntje reuzen kwartet
    Ses kinderschaar
    Nijntje de film puzzel (4in 1)

Schoen cadeautjes die ik al heb:

Magic pops (play mais) van de action
    Minnie mouse foam puzzle 25 stukjes
    Verassingsei
    Verkleed set

Dit heb ik al voor kerst liggen:

Toet toet wegdelen deluxe (voor €10,99 aanbieding)
    Duplo rupsband graafmachine (aanbieding Kruidvat)
    Prentenboek

Hier komt nog wat bij maar ik weet nog niet wat

Deel Deze Pagina