Het grote 'wat koop jij voor Sint/Kerst'-topic

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1985, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind het weer moeilijk.
    Voor de oudste heb ik tot nu toe:
    Loco voor 6 tot 9 jarige, 3 boekjes.
    Een doos aanvullende lego, met 650 blokjes.
    Lego Castle wil ik nog kopen.
    Aanvullende Lego Castle set, moet ik ook nog kopen.

De jongste tot nu toe:
    ToetToet garage.
    Keukentje.
    Nieuwe Loco boekjes van 3 tot 6 jaar.
    Wil nog aanvullende dingen voor in het keukentje, maar daar doen de oma's ook aan mee.

Voor in de schoen heb ik een hele set Mario poppetjes besteld uit China, kan ik mooi verdelen. En een paar kleine Lego dingetjes.

2. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

@Aszz: Haha, wow, da's al best veel, hoor! Hoe oud zijn ze? Misschien kunnen we met je meedenken?

3. Linana

Linana Niet meer actief

Ik weet nog niet wat bij welk feest gegeven wordt, maar dit hebben we bedacht
    - duplo creatieve auto's (al gekocht)
    - toet toet auto's garage (al gekocht)

Wat we nog gaan kopen
    - toet toet auto bouwplaats
    - 2 extra toet toet auto's
    - toet toet auto's extra wegdelen
    - nog iets van duplo

Hij is in februari jarig, anderhalf maand ervoor is het Sinterklaas/kerst... We kopen wat op het lijstje staat en zien vanzelf wat we wanneer geven :)

4. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik ben ook al druk aan het kopen geslagen

Hij is ook nog in december jarig. We weten nog niet wat we precies wanneer geven maar hadden het volgende in gedachten

Puzzel
    Kleurboek en stiften
    Mijn eerste treinbaan van Duplo (gekocht)
    Duplo grote treinbaan + extra rails (gekocht)
    Duplo brandweer (gekocht)
    Duplo Cars pitstop (gekocht)
    Toet Toet Garage
    Toet Toet auto
    Speel auto's
    knutselspullen (schaartje, prikpen etc)

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Oke.. paar weken geleden riep ik dat ik klaar was haha maar wil nog iets bij.. 1 grote doos..wou eerst de baby kliniek doen maar deze krijgt ze al van mijn zusje met haar verjaardag. (11 Nov) maar ik heb al zo veel!!! Haha

6. chantal1985

Haha, ja da's dan wel weer het nadeel van vroeg beginnen met kopen. Er komt uiteindelijk toch meer bij dan je je voorgenomen had, haha.

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Haha ja! Over al kom je nog leuke goedkope dingen tegen.. ik durf niet eens neer te zetten wat ik al heb haha.. ;)

8. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    @honeyy: Ik denk we dat allemaal wel hebben hahaha. dan ben je DENK JE uitgewinkelt, heb je leuke kado's en dan loop je een week later ergens en is het opeens zooooo leuk wat je ziet, en dan is het al gauw van ach, 1 meer of minder maakt niet uit hahaha

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Is lego friends leuk voor een 4 jarige?
    Mijn nichtje heeft het ook, en daar hebben ze heel lang samen mee gespeeld, dus nu zeurt ze er de hele tijd over.

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Haha ja dat klopt!..

11. chantal1985

Als ze het zo leuk vindt, zou ik zeggen; doen! Misschien even bij het nichtje navragen welke zij hebben, zodat je zeker weet dat ze dat leuk gaat vinden. Het is eigenlijk vanaf 6 jaar, dus wellicht dat sommige sets nog net iets te 'moeilijk' voor d'r zijn, qua fantasie.

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.159
    8.891
    113
    Er zitten ook sets tussen die vanaf 5 jaar zijn. :)

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Vandaag bij van Cranebroek geweest. Echt een aanrader voor leuk en betaalbaar speelgoed!

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Ja klopt! En.kwaliteit is ook goed! Ga daar volgende week trampoline voor E. Halen..hij is ook iets goedkoper in speelgoed. Grote dingen zoals trampoline helemaal!! :)

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mijn vader heeft voor onze dochter toen ze twee werd een houte keuken gemaakt. Ze speeld er super veel mee, maar een ding mist ze, een oven :D
    Nu zit ik wat te zoeken op internet voor wat leuke kadootjes voor Sinterklaas, en nu kom ik op bol.com dit oventje tegen bol.com | Houten oven met broodjes | Speelgoed
    Hij is wel wat duurder maar ik vindt hem zo geweldig :D ook zo met die broodjes erbij.
    Ik zal dit dan voor samen doen.
    Maar heeft iemand hier deze ooit live gezien? Zal dit iets zijn?

16. chantal1985

@chantal26: Ik heb daar ook al eens naar zitten kijken. Vooral omdat je nergens echt een leuke, houten broodset kan vinden. Maar vond 'm idd wel prijzig. Al heb ik 'm wel ergens goedkoper gezien, volgens mij. Dit is via Bol bij een andere winkel, da's vaak duurder.

17. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
  18. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mijn dochter zei vanavond 'mama, M (vriendinnetje van 9) heeft mij gisteren het geheim vertelt over Sinterklaas.'
    Dus ik reageer zo van 'oh?'
    'Ja dat hij niet bestaat'
    'Oh?'
    'Ja, de ouders kopen dat gewoon voor de kinderen.'
    Ik zeg 'hhm, ik weet niet wie hier dan de cadeaus brengt hoor (was niet de handigste reactie maar ik stond een beetje met mijn mond vol tanden)
    Zegt ze ' ik zie dat je staat te liegen hoor mama!'

Dus ik heb haar maar gezegd dat ze nu het geheim weet en dat geheim niet tegen andere kinderen mag vertellen. Maar ik baal er wel van, ze is pas 5!

Maar ik ga het gewoon hetzelfde als andere jaren vieren en dus een speurtocht van cadeaus maken.

Ik heb nu al:
    Een 4-pak cd's van K3 (jongste en oudste samen)
    Pizzamaker van play dough (jongste en oudste samen)
    2 kleurboeken (jongste)
    Olivia's racewagen van Lego Friends. (oudste)
    Evi Love poppetje met hondjes (oudste)
    Setje van Littelest Pet Shop. (oudste)

Ik wil ook nog iets wat meer specifiek voor de jongste is. Misschien dat ik er nog een Duplo set bij koop.

19. chantal1985

Oei, da's wel wat vroeg, idd. Maar meestal als ze zo jong zijn vliegt het nog alle kanten op. Ene keer doen ze zich 'groot' voor en zeggen ze niet meer te geloven. Maar zodra hij dan weer in het land is, wordt het toch weer zo spannend dat daar weinig van over blijft, en ze eigenlijk toch wel weer geloven. Zeker als daar toch cadeau's bij komen kijken, hehe.

Deel Deze Pagina