heeft iemand deze, is dat leuk? Ziet er zo grappig uit, maar ik weet niet of het ook makkelijk is om mee te spelen. bol.com | Baby Born - Interactieve Keuken, Zapf Creation | Speelgoed
Lijkt mij niks... Maar ik snap sowieso dat interactieve spul voor de pop niet; scooter, paard, auto, keuken. Ik zou eerder dan gewoon voor een keukentje gaan (mits je dat nog niet hebt, natuurlijk), waar je dochter zelf mee kan spelen. Dit lijkt mij echt een mini-versie, dus niet heel geschikt om veel/lang mee te spelen...
Auto of scooter voor een pop vind ik nog wel kunnen, maar de keuken... Ook niet mijn ding. Moet wel zeggen dat ik tot nu toe een 'jongens'meisje heb. Als wat rijdt, neemt ze vast en kruipt ze mee door het huis 'broemmmmmm' Dus zo'n scooter zou ze nog wel te gek vinden denk ik Haar popjes bekijkt ze voorlopig nog niet.
Haha, ik denk dat ik het meer gewoon een raar gezicht vindt, zo'n pop op een scooter, paard, of in een auto of achter een keuken. Dat doet een echte baby toch ook niet, haha. Maar ik had vroeger ook geen Barbies, ofzo, dus misschien mis ik dat stukje fantasie gewoon, ofzo. Haha.
Zo ik ben net ook begonnen met inkopen. Voor dochter een babywalker, ( ding met allemaal activiteiten en ze kan er later achteraan lopen. ) voor zoon een lego vuilniswagen en iets van electro. Was 60 euro kwijt en helemaal kunnen betalen met airmails, ( 60 euro) bij bol.com. dat was dus even lekker winkelen nu nog wat schoenkados en kleine kadootjes kopen een keer bij de action ofzo.
Goed gescoord! Is dat betalen met Airmiles bij Bol.com een tijdelijke actie? Of nieuw? Ik las er eerder dit topic ook al iemand over...
volgens mij kan je nu voor altijd de airmails daar inwisselen. is nieuw ja Wij spaarden al heel lang airmails maar nooit gebruikt. nu gaan we voortaan lekker sparen voor dit soort dingen mijn man tankt veel voor zijn werk dus sparen lekker airmails zo
Een babypop op een scooter... Ja, zo had ik het nog niet bekeken Maar dat is denk ik idd een stukje fantasie van de kinderen. Mijn barbies kan je ook op 1 hand tellen. En met een papa die gek is van oldtimers, zoonlief inclusief en graag met auto'tjes speelt, dochter die liever met zoonlief z'n speelgoed speelt, ben ik wel heel erg benieuwd of er ooit veel poppen in huis gaan komen... Beccie: Goed gewinkeld zeg!
Wij hebben een quad van babyborn en dan voornamelijk omdat dochter graag een afstandbestuurbare auto wou Maar echt intensief gebruikt word hij niet. Hier komen in december pop nr. 9 en 10 erbij. Echt een poppenmama hier, ook barbies hebben we enorm veel. Ik moet voor opa en oma nog iets verzinnen en meisje wil zelf graag fur real friends daisy of playdoh versierplezier. Beide ben ik niet weg van, die kat... nou ja is te duur voor wat hij kan en zal ze denk ik niet veel mee spelen en de playdoh set vind ik irritant omdat al die nieuwe sets ineens dat playdoh plus klei hebben. Dat gaan kinderen natuurlijk niet snappen of heel eigenwijs negeren.\ Dat werkt toch niet, twee soorten klei
Nee die plus klei werkt niet hoe het moet. Meestal haal ik die zelfs niet meer uit. Zoonlief heeft de set om cakejes te maken.
Ik zou het liefst een leuk set hebben zonder plus klei maar die zijn amper te vinden of ze heeft ze al
Wat is er anders aan dat plus klei? Zag het idd al voorbij komen, maar ging ervan uit dat het gewoon beter voor het milieu was, ofzo.
Die plakt feller aan de handen is mijn idee. Je kan er mooie dingen mee maken met de spuit, maar dat lukt ons niet. Spuitje plakt helemaal vol met klei dan. Is een gek gevoel ook als je het vast hebt.
Nou ik vindt het inderdaad onzin voor een pop, ik wilde het daarvoor ook niet gebruiken. Maar het zit zo, ons jongste dochtertje is helemaal weg van het keukentje, alleen ze kan er niet bij dus dat is regelmatig mopperen. Dus ik dacht, als ik dit nou doe en de kleine dingetjes weg haal kan ze op de grond of aan tafel met het keukentje spelen. Mijn vader heeft ons keukentje van stijgerhout gemaakt en is vrij hoog, dus voorlopig Kan ze er niet bij, vandaar mij vraag.
Misschien is zo'n tafelmodel fornuisje dan wel iets? Kun je op een tafeltje zetten, of op de grond... Zoiets: Lief roze houten fornuisje bij Elly's Speelgoedkraam Of: Houten speelgoed opklapbaar fornuisje Rose Blauw Ik denk dat die Baby Born keuken alleen maar kleine spulletjes bevat, dus daar heeft ze dan niet zoveel aan...
Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten en wilde even iets delen Bij de Action hebben ze nu Zandkasteel memorie en puzzels van 9 en 15 stukjes. Ze kosten maar 2,50 per stuk, de memorie ook. Dacht deel het even, want ik ben er helemaal blij mee