De Dille & Kamille heeft ook een hele leuke: Fornuisje, hout, opklapbaar, roze - Dille & Kamille (sowieso veel leuk houten speelgoed!)
Op 5 december krijgt onze dame; eetsetje van de Efteling (prinses), badspeeltje (fototoestel met draaiend rad, knopje ed) Zoon krijgt; eetsetje van de Efteling (draak), hamertje tik. Mijn ouders/zusje zorgen ook voor een cadeautje namens Sinterklaas . Op 25 december krijgen ze van ons een kleinigheidje en van schoonouders/zusje cadeautjes. Nog geen idee wat eigenlijk..
Tot nu toe verzonnen.. Pop met lang haar van Corolle, karaoke-cd speler, speeltentje, mega mindy verkleedpak, verkleedschoentjes met hakje (flamingoschoentjes).
Hier krijgen ze samen deze: Haba 4278 - Mein erster Spieleschatz- Die große -Spielesammlung: Amazon.de: Spielzeug (in NL 37,50, nu voor 25 euro ) Stijn krijgt verder: - pilotenverkleedkleren - doosje lego - oefenboekje letters/cijfers - pyjama (waarschijnlijk zelfgemaakt, als ik genoeg tijd heb) Noor krijgt verder: - HABA 4985 - Meine ersten Spiele - Zählspaß: Amazon.de: Spielzeug (ook veel goedkoper dan in NL) - Inlegpuzzel Vlinder (3 Lagen) online kopen? - Spellenrijk.nl - zo'n bord met van die insteekpinnetjes - pyjama (waarschijnlijk zelfgemaakt, als ik genoeg tijd heb) Voor in de schoen heb nu voor allebei een kleurboekje, verder nog niks. Ze mogen elke zaterdag hun schoen zetten, dus 3 keer totaal. Dan hebben ze nog sinterklaas op werk van manlief. Opa's en oma's doen niks met sinterklaas, maar van mijn ouders krijgen ze met de kerst weer wat en dan is de jongste 17-12 ook nog jarig.
Tip: kijk voor de Haba spellen ook eens bij PinkorBlue.nl. Is eigenlijk een Duits bedrijf, de spellen zijn dan ook in het Duits. Maar verzenden (snel, en gratis vanaf 20 euro) in NL, en ook goedkoop. Heb er zelf al meerdere keren besteld.
Ja die was idd wat goedkoper dan alle andere sites, maar amazon.de was in dti geval bog goedkoper en ook gratis verzendkosten vanaf 20 euro.
Ik ben helemaal klaar en heb alles binnen! hehe lekker hoor Genoeg andere dingen te doen Hier de lijstjes (Incl. verjaardagen) Voor de oudste (wordt 5 volgende week) Verjaardag Playmobil Drakenkasteel Draak Sinterklaas (in Schoen) Uno Zakje Chocomunten Stickerboek Sinterklaas (in Zak) Letterdief Puzzel Duplo Trein + uitbreiding (samen met broertje) 2 Leesboekjes Zwembad Playmobil Air Hockey set Kerst Leer veters strikken Twister En de jongste (net 1 geworden): Verjaardag Toet Toet Vliegveld Toet Toet auto Sinterklaas (in Schoen) Doosjes rozijntjes Badspeeltjes Duplo Cars (klein) Sinterklaas (in Zak) Stapelringen Toet Toet extra autobaan Nijntje Boekje Inlegpuzzel Duplo Trein + uitbreiding (samen met broer) Drum Kerst Telefoon met geluid en lichtjes Sleutelbos met geluid en lichtjes
Inmiddels ook wat cadeautjes gekocht. Ze krijgt een Barbie met paard, het spel Ezeltje Strekje en Playmobil kapsalon van City life. Komen nog een paar kleine (schoen)cadeautjes bij.
Iemand een idee voor schoencadeautjes voor een meisje van 2 jaar en 3 maanden??? Ik wil ca 3 cadeautjes hebben.
Weet niet of ze al met klei speelt? Bij Action lagen toffe klei spullen van Playdoh voor 1,99. Ik heb een schaar om klei te knippen, hebben ook nog andere dingen. En zit overal 1 potje klei bij. Kleurboek met uitscheurbare sinttekeningen heb ik voor ze allebei samen. Bellenblaas is hier altijd zo'n succes in bad, dus dat heb ik vorig jaar eens in de schoen gedaan.
Een cd met Sinterklaasliedjes, iets om te knutselen (kleurboek, klei, vingerverf, etc.) en een (voor)leesboekje. Dat zijn een beetje de dingen die wij altijd in de schoen geven, dingen die ik anders voor gewoon zou geven.
Klei vind ik zelf zo'n zooi geven mijn ervaring is dat de snippers overal liggen, de klei binnen no time bruin is van het mengen en ook snel is uitgedroogd. Voorleesboekje is idd nog wel een idee of een kleurboekje oid! Cd met sint liedjes: erg leuk! Die hebben we nog niet! Bedankt!
Bij de Appie heb je een leuk boekje van Woezel en Pip met sinterklaas. Die krijgt mijn jongste in dr schoen. Verder nog even kijken! Ik heb al in huis, voor de oudste: Carrera Cars racebaan RomPomPom letterdoos Klein playmobildoosje met piraat Planes stempels en ze wil nog playmobil met draken, dus krijgt ze nog wat van. Jongste: Playmobil Arc van Noach Playmobil doosje met struisvogels Playdoh Ijsjes maken Minnie Mouse stempels Prinsessenpuzzel Dan is ze ook nog 2 dagen daarvoor jarig, en krijgt ook nog behoorlijk wat. Duplo trein, uitgebreide set Nenuco Kraamafdeling Heel veel van Playmobil Fairies, waaronder het kristallen paleis. En wat sets met eenhoorns. Eenhoorn stokpaard v tech prinsessen telefoon en wat meer maar geen idee, zo moeilijk!
1 kleur per keer geven. dan doen ze lang met 1 potje hoor. dekseltje goed dicht doen, dan droogt het ook niet uit. snippers kan ik niet over meepraten, mijn dochter is altijd netjes op tafel op een tafelkleed aan het spelen. als ze klaar is, dan maak ik een kleibol, ga ermee over het tafelkleed en dan heb ik eigenlijk alle losse stukken wel dochter is 2,5 en krijgt in schoen: verf met verfboek voorleesboek klein doosje playmais zakje pepernoten chocoladelollie
Ik heb deze net gekocht bij de blokkentrein. Is een website voor tweedehands lego. Dit politiebureau was maar 45,- !
Kwam net de nieuwe Sint folder v/d Intertoys tegen, veel 15% korting: https://view.publitas.com/intertoys-nl/folder-intertoys-sint/page/1
Gaan hier maar 1x schoen zetten. En dan krijgt ze het boek Sinterklaas van C. Dematons erin. Of eigenlijk eronder, want past niet in d'r schoentje, haha. Leek mij leuker om dat in de aanloop naar 5 december te geven, dan heeft ze er langer iets aan...