Het grote 'wat koop jij voor Sint/Kerst'-topic

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1985, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier een meisje wat gek is op de Disney prinsessen en dus heb ik een puzzel gekocht bij de Blokker (1,50) en een blikje bij Zeeman (99 cent)

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik heb ook al een houten puzzeltje gekocht al gewoon cadeau.. :) wat een luxe problemen he :p zucht...

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Als het bedrag niet uitmaakt voor het schoencadeautje, zou ik een leuke kindercd doen. Dirk Scheele heeft enkele leuke cd's.

4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Oh...ik zie dat je al een cd hebt. Misschien een mooi prentenboek of een voorleesboek.

Action heeft leuke meidenkleurboeken voor nog geen euro.

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Kleurboeken van action komt ze al in om :p cd heb ik nu ook al.. Liefst een bedrag van 2,50, max 5 euro.
    Ze knutselt nog niet echt, kleuren wel maar daar heeft ze al genoeg van... Speelgoed????

6. Storm

Storm Niet meer actief

Bij de action rijgkralen van foam. Weet niet of het wat is, maar heb ze voor mijn zoontje van 2,5 meegenomen. Een euro geloof ik dat ze waren.

Ik zag laatst ook ergens rugzakjes om zelf te kleuren. Misschien ook wel bij de action.
    Playmobile poppetjes zijn ook wel leuk.

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ja bij de action twee zoveel Volgends mij

8. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Ik zit met een luxe probleempje
    Voor mijn zoontje van 3 jaar heb ik van alles gevonden voor sint en kerst. Maar mijn zoon van 1 jaar weet ik het even niet. Wie heeft er een idee. Ik heb alles bewaard wat mijn zoon van 3 heeft gehad toen hij jonger was maar weet het echt niet meer.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Stempels?
    De hema heeft leuke stempels voor meisjes.

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.151
    8.880
    113
    Druif78:

Echt knutselen komt vanzelf. ;) :) En badkrijt is hier altijd een groot succes. :)

11. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Onze dochter krijgt met Sint ook badkrijt (v/d Etos), hoor daar steeds zoveel goede verhalen over. Ben benieuwd!

12. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Stempels en die rijgkralen... thanx ladies! Ik ga zaterdag even op pad! Leuk!

Ladylaila: lastig he? Mijn ervaring is dezelfde. het wordt eigenlijk pas makkelijker vanaf 3 (hier), mn zoon kreeg toen echt duidelijke interesses en voorkeuren.
    Vormenstoof, loopwagentje en puzzeltjes heb je vast al wel?
    Misschien vast iets voor van de zomer? Zwembadje of zandbak, schommel?
    Hebben jullie al een slee?
    Snowboots?
    Nieuwe badspeeltjes? Eetsetje van een bord, kommetje, beker met een favoriet figuur erop? ik kocht in die tijd ook veel praktische dingen, ze snappen het toch nog niet...
    Die toettoet auto's vind ik er ook leuk uit zien, of iets van duplo?

13. chantal1985

Qua speelgoed: houten blokken, Megablocks, cd met kinderliedjes, boekjes, badspeelgoed, Vtech Toet Toet garage/auto's, vormenstoof, loopauto, simpele puzzel?

Verder bijv. iets voor op z'n kamer, iets met z'n naam, of een knuffel waar hij mee kan slapen, etc? Of 'nuttige' dingen, zoals slabjes, een leuk bord om van te eten, drinkbeker, speen, pyjama, etc.

14. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Druif78 het is idd lastig zeg veel praktische dingen heeft hij al. Maar een slee is idd eennoptie alleen je kan ze daar niet vast in zetten en als hij niet vast zit dan loopt hij zo weg. Maar ik ga dat in ieder geval ff zoeken.
    Chantal1985 bordjes enzo heeft hij genoeg speen wil hij thanknh0god niet meer, maar een pyjama is ook een optie.

15. chantal1985

Wij hebben onze dochter toen ze 1,5 jaar was met Sint ook een slee gegeven. De Baby Cruiser slee, zit een riempje bij waarmee ze dan vast zitten.

16. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hier een slee met een rugleuning. Jongste kon daar tegen aan zitten, oudste ging dan tussen haar benen. Dik skipak aan en ze zullen niet (hard) weglopen :p
    Skipak...: ook een leuk idee trouwens!

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Indd een rugsteun.. wij hebben esmée het eerste jaar vast gezet met een sjaal.. zo kon ze er niet vanaf..:)

18. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Ik heb altijd van die miniboekjes ( van gouden boekjes en woezel en pip (Blokker), die krijgt ze hier in haar schoen!

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Leuk idee!

20. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.151
    8.880
    113
    Bij een slee met rugleuning kun je ze toch gewoon vast zetten? Wij hebben een kunststof slee, zelfde model als de bekende houten slee, met rugleuning en 'tuigje'. Daar zat de jongste vorig jaar (9-10 maanden) prima in. :) Bij de oudste hadden we nog een oude houten slee en toen hebben we de bovenkant van de Ikea kinderstoel (Antiloppe) erop gezet, werkte ook prima.

Deel Deze Pagina