Bij de Hema hebben ze ook kleine knutsel doosjes .. Waar je zelf iets kan knutselen en daarna verven meende iets van 2.50 lijkt me erg leuk voor in de schoen te doen.
Wij gaan Nijntje speelt verstoppertje geven voor Sinterklaas aan onze dan 2.5 jarige, maar begrijp dat het vanaf n jaar ook al leuk is. Verder zijn uitdeelboekjes ook leuk voor id schoen idd Haarspeldjes, kleine uitdeelkadootjes ( Hema ), badeendje, bellenblaas, etc.? Leest nog ff mee voor het ultieme kadootje !
We hebben twee meiden, eentje van 4 en eentje van 1. We hebben dus al behoorlijk wat speelgoed. Vindt het vooral moeilijk wat ik voor onze dochter van 1 moet kopen. We hebben al little people. Maar dat vindt ze niet echt boeiend. We hebben playmobil 123 voor haar verjaardag gekocht, dat vindt ze wel super leuk. En we hebben al onwijs veel dingen van vtech, dat wordt hier ook niet echt aangekeken. En de autogarage toet toet hebben we vorig jaar met Sinterklaas gegeven dat is ook een groot succes. Dus voor onze jongste blijft er niet heel veel over. Dus als iemand nog leuke tips heeft? Voor onze oudste heb ik wel leuke ideetjes. Maar tips zijn welkom
Voor zijn verjaardag (in december) een loopfiets, nieuwe kleren en schoenen. Sinterklaas: Pyjama duplo (treinrails en grondplaat) En verder moet ik het nog bedenken
M'n dochter kreeg 'm vorig jaar met kerst, toen was ze precies 1,5 jaar. Maar toen begreep ze er nog weinig van. Maar ach, als enorme Nijntje fan vond ze het poppetje al leuk zat, haha. Met 2 jaar begon ze 'm echt te zoeken en ook zelf te verstoppen.
1 jaar is idd een lastige leeftijd qua speelgoed. M'n dochter had in die tijd ook een periode dat ze eigenlijk nergens mee speelde. Vtech keek ze niet naar om. Alleen boekjes vond ze toen wel leuk, dus misschien is dat een idee?
Insteek mozaïek was hier populair ballenbakballen was ook een grote hit speldjes voor in haar haar boekjes een leuke beker een tent timmerbankje muziekinstrumentjes nopper of duplo primo badspeelgoed een bal hobbelpaard potloden, van die dikke (kleinduimpjes dacht ik) knuffel speelkleed tafeltje en stoeltje
keukentje speeltent little people vtech badoctopus (die vinden ze hier helemaal geweldig) boekjes stickers vingerverf schoonmaaksetje speelgoed stofzuiger
poppenhuis poppenbed poppenverzorgspullen diverse gezelschapsspelletjes(photosafari, kleurentoren, sjakie de schildpad, memory) knutselspul kaptafeltje schoonmaaktrolley speelgoedkassa vtech kinderlaptop doktersset verkleedkleren
Een echte. Mn zus heeft ze ook en ze zijn dol op die beestjes. Vooral eten geven vinden ze geweldig. Ik vertik het om nog speelgoed als groot kado te geven want ze kijken er niet naar om. Schoenkadootjes zullen gewoon wat kleine action dingen zijn
Ik heb er nog niet echt over nagedacht maar ik denk dat het niet al te grote en dure cadeaus worden. Mijn oudste zoon is namelijk 2 kerstdag jarig dus dan wordt zijn verjaardag met grote cadeaus gevierd. Voor sinterklaas denk ik aan: voor de oudste van 4,5 jaar (en wat hij natuurlijk aan sinterklaas vraagt als dat niet te duur is) - leesboeken - pyama - playmobiel voor de jongste - leesboeken - pyama - uitbreiding van de toet toet speelset. Voor zijn verjaardag krijgt de oudste een nieuwe bed, zo'n half hoog slaper. Dan vraagt hij aan de familie een dekbedovertrek van Cars, Spiderman, een lamp van Cars enz. Blijer kun je hem tegenwoordig niet maken. Hij vraagt elke dag hoe veel nachtjes het nog slapen is tot zijn verjaardag.
Wij vieren sinterklaas en kerst maar hoe en wat is nog niet geregeld. Denk sinterklaas met zijn 3en of bij mijn zusje en nichtje (2 jaar). kerst bij schoonouders. maar dit kan nog wijzigen. Wij kopen alvast als we wat in de aanbieiding zien. zoals nu bij kruidvat voor 0,99 cent stickervelletjes....leuk voor in de schoen!! kleurboekjes voor 0,49 cent bij action......ook leuk voor in de schoen!! verder: voorlees boek van Maya de Bij brandweerauto van Fischer Price Little People koker met Little people figuurtjes. prinsessenboek met puzzels erin. zijn nog allemaal kleine dingetjes, wil nog iets van klei kopen. en van Little People de bus misschien het kasteel. iets nuttigs een leuke pyama van LIEF! bv. Aanvulling voor babyborn pop. en van opa, oma krijgt ze ook altijd heel veel. wacht het speelboek van intertoys en bart smit wel ff af.....
Zit is ook met smart op te wachten, haha. Altijd zo leuk. Kreeg v/d week die van Lobbes al binnen, dus zal niet lang meer duren, denk ik?
Is wel een idee! Maar hier al een hond en twee katten. Ons caafje is ruim een jaar geleden gaan hemelen. Dus even geen knagertjes. Maar het zijn zulke leuke beestjes.