Ik weet het zaterdag misschien. Ik heb ze voor mijn dochter gevraagd voor als de Sint op het werk van mijn man komt.
Toys XL zou de actie niet doen, dus ik heb inmiddels in andere winkels de dingen die ik wilde al gekocht. Van de week nog Tiptoi bij de V&D met 20% korting. Ik heb al meer dan ik kan geven (ivm afspraken omdat we het met meer mensen vieren), dus ik ga niet nog drie dingen erbij kopen.
Wij zijn ook klaar! Op pakjesavond krijgt ze de Hello Kitty kermis, badkrijt, kleurboek en de autobus van LP. Voor kerst heb ik ook vast wat dingetjes gekocht, ik ging lekker man Een ambulance autootje, stempelset, fotocamera en prinsessen verkleedset. Geen idee of ze dat laatste wat vindt, maar ze loopt steeds met haar grote stokpaard te zwaaien en roept dat het haar toverstok is, dus een kleiner formaat leek me iets veiliger Ik wil nog de Toet Toet autogarage kopen. Ze is heel erg toe aan nieuw speelgoed en omdat we bijna nooit iets voor haar kopen (geen idee waarom ), wilden man en ik dat met deze Sinterklaas en kerst goed maken en vanaf volgend jaar eens wat vaker wat tussendoor geven Oh, de autobus, kermis en het knappe koppen spel (die is voor later) hebben we gekocht bij ToysXL. Door de actie was het spel gratis.
Ik ben nu toch ook echt klaar! Vandaag inderdaad nog even langs toysxl geweest.. Sinterklaas: -boomhuis lalaloopsy -auto lalaloopsy -3 poppetjes lalaloopsy -troetelbeer -spel poepie knor -spel uno -grote aurora pop Kerst: -pin y pon camper -setje poppetjes pin y pon -playmobil kerstavond -Playmobil babykamer En met kerst krijgt ze dan ook nog van anderen cadeaus, in ieder geval een ferby, pin y pon hotel met wat extra poppetjes, kralenset en een oefenbord om veters te strikken.
OEPS Toch nog t nieuwe boek van het muizenhuis gekocht en voor de kleine een lieveheersbeestknuffel! En nu heb ik een stadverbod !
Soefdeboef... wij alles net ingepakt alvast ( morgen pakjesavond bij mijn schoonouders dus moest toch inpakken. Zelf doen we het volgende week ) Conclusie : " we hebben zat.. " maar zei net al tegen vriendjelief dat ik denk ik toch nog een boek van het muizenhuis ga halen.. ze heeft de eerste en vind hem zo leuk.. nu hebben ze ook de goudenboekjesformaat met een andere titel. iets goedkoper en wat handzamer.. We hebben al; Babyborn interactieve + badcape en een jukje van de zeeman wat w.s. ook past.. Hello Kitty duplo setje Barbie Foam kralen om te rijgen schilder je eigen bordje set Magnetische prinsessenhuisje met magneetjes in te delen klein tasje Prinsessen kleur/ stickerboek kleiset ( van vriendjelief zijn werk ) nijntje kwartet maar dat gaat nog in haar schoen van de week en dus w.s. komt er nog het muizenhuis boekje bij.. meer dan genoeg..
@kris8; Je hebt nooit teveel knuffels en boekjes toch?! We kregen voor de eerste super veel knuffels, maar voor de tweede echt minder.. Dus daarom "mag" dat wel. Het muizenhuis is altijd al favoriet hier. We hebben deel 1 en 2 en nu dus ook de derde! https://m.bol.com/nl/p/het-muizenhuis-sam-en-julia-het-grote-feest/9200000012539106/?icid=po_pie_mobiel_product_product#images die bedoel je?! Oooohw, die is oooook leuk!!! Ik zag trouwens ook dat sam en julia te koop waren als kleine poppetje muisjes, ook heel leuk, maar daar is ze nog net te klein voor wb fantasiespel...! Maarre dat boekje is wel super *zit op haar portemonnee*!
Heb deze bol.com | Het muizenhuis Sam en Julia - het grote feest, Karina Schaapman & Maurits... besteld..
Voor mijn oudste: Hello Kitty treinstation Waterding voor in bad (molentje waar water door kan) Puzzel van het Zandkasteel Grondplaten voor Duplo Voor de jongste: Boxspiraal en verder pak ik oud babyspeelgoed in. We hebben alles al en beetje onzinnig om nog meer te kopen. Heb het beperkt gehouden want vandaag komen er wat pakjes bij mijn ouders heb ik begrepen en op de dag zelf komen mijn schoonouders. Dus dan is het wel goed. Ik ben niet zo van heel veel kado's. Dan ziet ze door de bomen het bos niet meer..... Kerst vieren we niet met kado's
Leuk zeg, dat boek Muizenhuis. Zet ik op het lijstje voor m'n dochter's verjaardag. Wij vieren dus morgen al Sint. 's Middags, met oma & opa. Komt net even wat beter uit dan donderdag. Alvast veel plezier voor degene die het ook morgen vieren! Worden er nog schoenen gezet vanavond? En wat komt daarin?
Schoenen zijn hier gezet en 'gevuld' (het ligt er onder ) met: een Zoobles setje (oudste) en een tasje in de vorm van een kat (jongste).
Hier ook eindelijk klaar. Voor de oudste: -Vliegtuig van Play Mobiel -Vuilnisauto van Play Mobiel -Puzzel van het Zandkasteel -Memorie van het Zandkasteel -Doos met Cars duplo, heb ik 2de hands ergens gekocht. Maar is nog perfect. Voor de jongste: -Nijntje verstoppertje -Mijn eerste smartphone -Een eend voor onder de douche waar je water in ze hoed kan gooien met 3 pinguins. Voor mijn nichtje: -Dora verstoppertje -Zandkasteel puzzel Ze krijgen ook al een berg van mijn ouders en oma, dus we hebben het zelf ook kleiner gehouden.
Hier gisteren bij Ikea het mini-keukentje gaan kopen, met daarbij de spatels etc en een baksetje; pannetjes waren allemaal uitverkocht, helaas! Verder krijgt ze nog puzzels van Woezel & Pip en een boekje van Mies van Hout (Op een grote paddestoel). En in haar schoen heeft ze al veel knutselspulletjes gekregen. Lijkt me nu wel genoeg dus
Hebben ze wel lekker het hele weekend om ermee te spelen. Wij hebben het afgelopen zondag gevierd. Maar ze krijgt vandaag nog wel een cadeautje van m'n man z'n werk.