Hier ook een heel gelukkig kind. De jongste boeit het niet zo, die heeft één cadeautje van hen samen wat ze helemaal leuk vindt (K3 microfoon), maar de rest is ze niet zo mee bezig. De oudste daarentegen geniet driedubbelop. Die loopt de hele dag (en liefst ook nacht) verkleed rond in de nieuwe verkleedkleren en treedt de hele dag op met de K3 microfoon. <3
Hier voor sinterklaas de elefun ballenolifant van playskool en een cars loopauto. Kerst doen we niet aan, maar heb nog een houten puzzel, vormenstoof en ringenpyramide gekocht voor erbij. Met oud op nieuw is hij jarig en dan krijgt hij de tut tut garage van vtech en moet nog even zoeken voor wat erbij.
Hier ook niet van extreem veel speelgoed... Maar puntje bij paaltje is het altijd meer dan genoeg. Maar het meest blij was ze toch met de lalaloopsy (floating maar dat ontdekt ze vandezomer wel) speeltuin. En met d'r horloge Verder was ze ook heel enthousiast over pyama en snowboots. Playmobil schonk ze weinig aandacht aan... Maar eenmaal in de playmobilbak weet ik zeker dat ze er veel mee gaat spelen. Het zijn vooral diertjes en daar speelt ze altijd veel mee.
Hihi hier ook een heel tevreden kindje inderdaad. Ze had vantevoren ook al gezegd dat ze eigenlijk niet perse speelgoed hoefde. Dus tja.. Dan krijg je dingen als nieuwe snowboots, pyama (krijgt ze elk jaar.. want na een avond vol kadootjes lekker in je nieuwe pyama naar bed.. Want wil een kind nog meer?) Verder onze belofte ingelast dat ze een horloge krijgt als ze kan klok kijken. Nieuw balletrokje... Hoop nuttige dingen dus dit jaar Balletschoentjes zitten nog ergens in de post... Nouja, die geef ik met alle liefde gewoon zelf
Hier was het ook een groot succes! Ze heeft al heel wat gekookt en gebakken met haar keukentje En ik maar allemaal taartjes eten, 100 kopjes thee, soep, pannekoeken... Het is een topkokje
Ik ben benieuwd.. vanavond is het voor ons kroost pakjesavond! Zoon had maar twee wensen: - un knuvelwolfju - un aalektriese ooto Het wolfje heeft hij in zijn schoen gekregen (erg blij mee) en de auto krijgt hij van opa en omasinterklaas vanavond. Alle andere kadoos zijn dus even afwachten maar ik denk dat het electrische circuit maken, lego, een paraplu, een paar (lees)boeken en spelletjes allemaal best in de smaak zullen vallen. Zolang het roze is vindt dochter het sowieso prachtig! En de kleine man? Ach, die heeft nog maar weinig wensen: slapen, eten, poepen, plassen
Wij hadden zondag ook een heel tevreden meisje. Ze heeft een hele stapel knutselspul gehad, waar ze weer een jaar mee vooruit kan. De grote cadeau's krijgt ze met Kerst, o.a. een Baby Born pop. Nu kreeg ze gisteren wel nog een cadeau van man z'n werk. Ze pakt 'm uit; My Little Baby Born. Haha. Nou ja, ze was er wel erg blij mee, dus de grote Baby Born (interactive) zal ook wel een succes gaan worden. A.s. weekend gaan we de kerstboom neer zetten. Alvast veel plezier voor degene die het vandaag, of dit weekend nog vieren!
Mijn zoontje ook haha.. 'Mama nog bakkie koffie' , mama ijsje eten? , mama kippie uit de oven.. Te lief gewoon!
Zo kreeg ik laatst "aardbeiensoep met kip, groenten en courgette!" En laatst heeft ze pasta gemaakt van een plakje bladerdeeg wat ik over had! Schoonmaken is trouwens ook een groot succes! Sinterklaas was top trouwens! Niet te veel, niet te gek, gewoon super LEUK! Kreeg ze ook nog van oma Muis Julia voor bij het nieuwe Muizenhuis boek! SUPERLEUK!
Mijn oudste heeft ook een mondharmonica op de peuterspeelzaal gehad. Zij is er blij mee, ik iets minder
Hmm ga net kijken... Ligt ze met d'r armen om zowel de beer die ik gratis bij het horloge kreeg (en die ik expres niet had ingepakt) EN het horloge netjes in het doosje. Heerlijk toch? Namen jullie vroeger ook het liefst je kadootjes mee naar bed?
Og wat lief!! E. Is gister met 2 barbies naar bed gegaan.. eigenlijk moest de skippybal mee maar dat vond ik wel een beetje groot Wij mochten ook alles wat we wouden mee na bed nemen.. het staat zo lief haha
Hier ook een supertevreden mannetje, hij speelt al 2 dagen superlief met al zijn nieuwe speelgoed, waarbij de toet toet bouwplaats, duplo boerderij en zijn grote plastic dino favoriet zijn. Maar het allergrootste succes.......: rupsje nooitgenoeg! Ik heb het denk ik al 89 keer voorgelezen sinds gisteren en hij schatert het iedere keer weer uit, zo grappig.
Haha, mijn middelste ging ook met zijn storio naar bed hoor, zo blij was hij. Hij kreeg het als laatste en liep echt met zijn zieltje onder zijn armen want hij wilde al zo lang een storio. En toen hij hem kreeg was hij zo blij, echt geweldig, hij is normaal wat introvert ( in tegenstelling tot de oudste en jongste ), maar nu ging hij helemaal uit zijn dak, haha. Dus ja, hij ging ook mee naar bed.
Heerlijk al die tevreden kindjes. Hier kunnen ze heel lief spelen met het nieuwe speelgoed, maar zodra ze samen zijn wordt het 'ruzie', want ze willen allebei met de K3-microfoon spelen. Vandaag hebben we nog een keer Sinterklaas gevierd. Weer allebei helemaal blij. De jongste vooral met haar cd-speler en haar stoffer en blik. De oudste met de knutselspullen en schilderijtjes die ze kan verven (tiptoi moet ze geloof ik nog even ontdekken ).