Ik kwam net bij de Bruna Sinterklaas van Charlotte Dematons tegen in de kartonnen versie. Heb hem maar meteen meegenomen.
Knappe koppen dus en Nijntje speelt verstoppertje en het zoekboek van Sinterklaas Hier ook wel boeken voor Sinterklaas, maar die kopen opa's en oma's, omdat we ook aangeven verder liever geen speelgoed te willen voor Sinterklaas... Bovendien is de ene oma peuterjuf, dus die weet ook de beste titels .
Hier hebben we de playmais maar weer opgeborgen, aangezien m'n jongste eraan bleef knagen net als de klei van de Action....ruikt naar snoep en smaakt er blijkbaar ook naar De oudste krijgt een Moxie girlz pop, waar je het haar van kan kleuren enzo. Ze wil dat zó graag. Wij zeggen steeds dat ze daar te jong voor is. Kan niet wachten om haar reactie te zien als ze zo'n pop voor Sinterklaas krijgt (laat die ouwe maar met de eer strijken ) De jongste overigens de treinbaan van Ikea. En nog wat kleinigheidjes.
Elise (2,5) krijgt de duplo treinset en ik denk voor lucas (1) iets van de toet toet serie. Tip trouwens bij de wehkamp is het duplo huis stevig in de aanbieding Lego speelhuis 10505? Bestel nu bij wehkamp.nl
Iemand een idee of die Nancy poppen leuk zijn? Die van Nancy gaat winkelen, of die hairstylist. Onze dochter bloeit helemaal op als ze die reclame ziet
Het speelboek van Intertoys staat online, dames! Intertoys Folders - alle actuele folders met aanbiedingen en nieuwe speelgoed artikelen Dus vast ook wel snel in de bus. Er is blijkbaar ook een app van, staat op de voorkant v/h boek.
Ik heb hem.binnen! Wel een paar leuke dingen gezien maar vind het nog zo moeilijk! Vind de poppen kliniek wel leuk.. maar wil hem eerst in het echt zien! heb al best wat groot spul binnen staan..
@honeyy: Ik ken dat, idd. Loop hier ook elke maand wel even de Intertoys/Bart Smit in, om bepaald speelgoed even 'echt' te zien. Soms zo lastig om uit een folder of online te bedenken of het echt leuk/geschikt is. Altijd fijner om het dan even in handen gehad te hebben. Gelukkig heb je nog even de tijd om te bedenken, hehe.
Dames, nog een tip. Bij Bol.com is er nu 30% korting op het populairste speelgoed. Daarbij staan o.a. de Vtech garage, TipToi, en diverse Lego, Duplo, Playmobil en K3 (o.a. de dansmat & jurkje). Scheelt toch weer...
En nog een tip: bij ToysXL kun je nu weer je verlanglijstje invullen. (online, via de app, of in de winkel) Als je wint, dan krijg je de producten die erop staan. Duurt t/m 27-12.
Ik heb vandaag 2 actie producten bij de kruidvat gekocht en kreeg een mooi plop voorleesboek. Ik heb ook bij kv een dikkiedik boek gekocht. Leuke cadeautjes voor in de schoen! Verder wil ik denk ik duplo kopen. Daar is hij nu lekker mee aan het bouwen. Ik wil eigenlijk ook iets met tellen en kleuren herkennen. Iemand tips??