Het grote 'wat koop jij voor Sint/Kerst'-topic

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1985, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.815
    4.194
    113
    het spel kleurentorentje of nijntje balonnen

2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb 2 'cadeau' kinderen, de kids van mijn vriend en we hebben samen een zoon. Ik ben al bezig met de inkopen omdat we het vorig jaar last minute deden en ik dat echt verschrikkelijk vond. Als ik wat leuks zie neem ik het mee.

Voor de oudste;

- vtech horloge (was tijdje terug in de aanbieding bij kruidvat voor 10,-)
    - my little pony prinses celestia (bij bol 40,- maar bij blokker maar 15,- , lang leve google)
    - schoudertas waarvan ze de voorkant kan inkleuren.

Ik ga voor haar nog zo'n kidipet kopen van vtech

Voor de middelste

- cars playstation spel (via marktplaats)
    - bestuurbare helikopter
    - playmobil kiepwagen

Voor hem moeten we nog iets kleins.
    Voor samen hebben we nog een koffer knex, die is van mij geweest vroeger maar is nog in perfecte staat.

Voor de jongste weet ik het nog niet, waarschijnlijk een vormenstoof en nog iets anders.
    We hebben voor de oudste 2 een budget van 100,- per kind maar dat vind ik eigenlijk belachelijk dus daar blijf ik ruim onder. Voor de oudste zit het totaal uiteindelijk op 60,- en voor de middelste zit het straks op 65,- en omdat ik al vanaf de zomer steeds iets meeneem is het onopgemerkt gegaan.

In de schoen gaat 1x een kleinigheidje en de andere keer wat lekkers.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb nu ik een paar weken in NL ben vooral héél veel Playmobil ingeslagen: :)
    - de grote dierentuin plus alle bijbehorende sets
    - de grote school plus alle bijbehorende sets

Voor de rest koop ik nog wat knutselspul, Lego, Cars airplane dingen en Little Pony sets. :)

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Voor wie nog Duplo/Lego wilde kopen; er is nu 25% korting online & in de winkel. T/m 29-9.

5. chantal1985

Ah, nu overal 25% korting op Lego/Duplo. Ook Intertoys, Bart Smit, Lobbes, Top1Toys, etc, etc. Ik heb nog maar een treinset gekocht, hihi.

6. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Ook een leuk kadootje, en volgens mij geen geld...

Bijgevoegde bestanden:

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Voor de meiden die nog leuk goedkoop 2e hands dupo willen kijk even op;
    Speelgoed.nu
    Daar hebben ze duplo onderdelen/sets en little people dingen.

8. chantal1985

Zo, ik ben inmiddels klaar met kopen, haha. Lekker vroeg...

9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Kan jij je dan echt ruim 2 maanden inhouden met kopen? Met alle leuke foldertjes en wat je tegenkomt in de winkel? Ik kan dat echt niet hoor. Ik koop daarom nog braaf even niks en vermaak me met o.a. lobbes.nl voor de voorpret :D

10. kAAtje76

kAAtje76 Actief lid

26 feb 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    Ik ben ook al aan het verzamelen voor sinterklaas en verjaardag in januari. We hebben gemerkt dat na de feestdagen het erg moeilijk is om leuk speelgoed te kopen voor haar verjaardag.

Lego is hier goed speelgoed voor alle gelegenheden.
    Verder krijgt ze voor haar verjaardag een nieuwe rugzak en horloge.
    Voor sinterklaas heb ik nog wat kleine cadeautjes nodig, maar daarvoor let ik op de aanbiedingen bij kruidvat en trekpleister.

11. chantal1985

Haha, ja hoor, dat lukt wel. Mocht ik nog tegen iets leuks aan kopen, niet te duur, dan kan dat er eventueel nog wel bij. Maar zit nu op de 20 cadeau's. 10 (kleine) cadeau's voor Sint (allemaal knutselspul), 10 (grote) cadeau's voor Kerst (o.a. Duplo, Baby Born, doktersetje van FP). Dat vind ik een mooi aantal, zat ik vorig jaar ook op, dus voor m'n gevoel is het zo 'klaar'. Vind het zelf wel prettig om het maar alvast in huis te hebben. Hoef ik straks in nov/dec die drukte niet in. En ik heb (bijna) alles tijdens acties/uitverkoop gekocht, dus nog voordelig(er) uit ook. :D

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nou, inmiddels met mijn zoontje het intertoys boek doorgenomen (2 keer) en hij heeft maar 1 wens:

De NS trein van Marklin a 50 euro (incl spoorbaan).
    Dus die hebben we maar net gereserveerd bij de intertoys.

Zijn we snel klaar zo, hahaha...

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.815
    4.194
    113
    Dat doe ik ook. Nu met de duplo actie de dierentuin en trein gekocht. Scheelt toch 25%. En laatste met een actie voor mijn oudste playmobil.
    Kleine dingetjes neem ik het hele jaar door mee bij kruidvat, blokker etc als ik iets leuks tegen komt. En de derde week van november ofzo inventariseer ik en koop bij wat ik nog niet heb

14. chantal1985

Scheelt idd een boel als je vroeg begint. M'n dochter is in juni jarig en zodra dat geweest is, begin ik met Sint/Kerst. Dit jaar had ik zelfs in mei al het eerste cadeau in huis. Stuitte op een online winkel die 50% uitverkoop hield op o.a. Duplo, i.v.m. magazijn opruiming. Nu hadden wij voor d'r verjaardag al alles in huis, maar toch alvast het Duplo politiebureau gekocht en die weg gezet dus voor Kerst. Scheelde wel mooi ruim 30 euro. En nu idd met de 25% korting gisteren ook de trein nog besteld. ;) Dat was dan het laatste.

15. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Zo, net met een leuke korting de duplo grote boerderij en vtech toettoet bouwplaats besteld, dus wat betreft de 'grote' cadeaus in 1 keer klaar. De komende weken pik ik hier en daar nog wat kleinere cadeautjes op, zit te denken aan nog iets van Thomas de trein! eenvoudige spelletjes (memory of zo) en play doh.

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik ben ook klaar! Roep ik nu heel hard.. haha.. wil alleen nog de babykliniek ala groot kado maar die heeft ze ook met dr verjaardag gevraagd (11 nov) dus wacht.daar nog mee. Maar weer veels te veel gekocht..

17. chantal1985

Haha, goed om te lezen dat ik niet de enige ben die al klaar is, hihi. :D

18. chantal1985

Het speelgoedboek van Bart Smit is er nu ook! :D

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Is lego friends leuk, voor een kindje van net 4 jaar?
    Ze zegt de hele tijd dat ze meisjes lego wil :)

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dan zou ik het gewoon doen :)
    Straks in de kleuterklas hebben ze op school ook gewone Lego en duplo :)

Deel Deze Pagina