Knappe Koppen en Dierenvrienden zijn vanaf 2 jaar, en wat ik hier wel eens voorbij heb zien komen zijn de vragen voor een kind van 4 alweer iets te makkelijk... Knappe Koppen krijgt m'n dochter, dan 2,5 jaar, voor Kerst.
Nou de mijne wil maar één ding, een witte knuffelpoes. Uit een verhaaltje dat opa altijd voorleest. Maar zo wordt het niet makkelijk om iets te bedenken...
Bart Smit heeft in hun Speelboek onder spellen vanaf 4 jaar o.a. Bunny Hop staan. Heb ik hier wel eens vaker voorbij zien komen, schijnt wel leuk te zijn. Verder blijft Krokodil met kiespijn een leuke klassieker. Ik weet niet of je dochter al rustig blijft zitten voor een spel, maar je zou bijv. Ganzenbord al eens rustig kunnen proberen?
Goed gescoord! Ik kijk idd ook altijd even op Amazon UK, scheelt soms zo enorm. En verz.kosten idd vaak laag, of gratis.
Wat een leuk topic. Mijn dochter is met sinterklaas 2.5 en heb gewoon geen idee wat ik kan kopen. tot nu toe heb ik bedacht ik 6 kleine/goedkope schoenkadotjes wil en dan een paar in de zak van sinterklaas stop. Ben in Januari uitgerekend stop er ook wat voor haar broertje dus in. vind het voor wel leuk (ze leest ook al boekjes aan de buik voor haha erg sgattig). K heb nog niets gekocht ga morgenavond wat kopen in de stad. maar heb al bedacht voor in de schoen: * winkelmandje met boodschappen (vind ze erg leuk alleen de doosjes worden elke keer kapot gemaakt haha) * leesboekje voor in de zak: * poppenkleertjes * dekbed (ligt sinds kort in een 1 persoonsbed) * blokken ton (zoon grote met stapelblokken) ze vind het geweldig een grote toren te maken en dan om te gooien, vervolgens rent de hond erachter aan en brengt ze terug haha) verder nog niet echt wat bedacht. vraag me bij veel dingen af vind ze dat wel leuk, is ze er niet te oud of juist te jong voor.. pffff kan hier gelukkig mooie ideeen op doen Mijn man's werkgever organiseert ook altijd sinterklaas. alle kindjes mogen dan 3 dingen opgeven van maximaal 15 euro en krijgen van de sint en pieten dan 1 van de kado's. erg leuk. even helemaal off topic. Ik ben nu een tijdje lid en reageer op verschillende topics maar ik kan niet onthouden waarop. is er ergens iets waar je kan zien waar je op gereageerd heb? voor nu ga ik even lekker alle ideen van jullie door lezen
Bovenaan het topic heb je een knop 'Onderwerp tools' en dan kies je voor 'Abonneren op dit onderwerp'. Zo kun je 'm altijd volgen en terug vinden. Waar twijfels je over qua cadeau's? Onze dochters zijn even oud, dus misschien kan ik je nog wat tips geven?
Ziet er leuk uit! Vraag mij wel altijd af bij zulke dingen of je niet gewoon beter een echte, goede smoothie/ijsmaker kan kopen. Dan kun je je kind er niet alleen mee laten spelen, natuurlijk, maar samen met papa/mama zijn dit soort dingen toch het leukst, toch?
Onze zoon krijgt de met sinterklaas in ieder geval de luxe treinset. Die staat al 2 jaar op zolder te wachten. Hebben we als kraamcadeau gekregen. Maar vond ik te groot om zomaar te geven. Daarbij wil ik de extra treinrails kopen. Dan wil ik nog memory en knappe koppen gaan kopen voor hem. En denk zijn kerstkleren en nog een dekbed overtrek. Verwacht hem niet neer lang in zijn ledikant Dat was het denk wel. Vind kei veel cadeaus een beetje overdreven.
Mijn oudste dochter krijgt van de sint de Carrera racebaan van Cars, in juni al gekocht voor 35 euro. Verder wat piraten playmobil en een tiptoi boek (ook piraten). Is geen meisje meisje Mijn jongste krijgt een Playmobil Ark van Noach (ook voor de helft kunnen kopen) met 2 aanvullende setjes van playmobil. Verder nog een spel. Waarschijnlijk komt er nog meer bij, maar ze zijn nog jarig in nov en dec.
Ik ben in principe ook al klaar maar vraag me af of ik me de rest van de mnd nog in kan houden. Zoon: (dec jarig) - cars bidon - toet toet brandweerautotje - wissel + treinrails. - lief! pyjama. - lief! ondergoed . Dochter: (Jan jarig) - Die populaire zingende theepot. - speldjes. - Grote voorleesboek van Jip & Janneke - W&P dokterset. Zit nu voor beide op ong 60 euro.
Wie was het ook al weer die het wilde weten als er Thomas de Trein aanbiedingen waren? Nu bij ToysXL bij besteding van min. 20 euro aan Thomas speelgoed van Fisher Price krijg je een gratis, exclusief zilveren treintje.
Leuke cadeau's zie ik voorbij komen! En veel die al lekker bezig zijn met kopen, of zelfs al klaar zijn. Lees ook veel jarigen in nov/dec/jan trouwens, zeg!
Hier heb ik vandaag het eerste gekocht voor Sint. Voor de oudste heb ik vandaag de speeltuin van playmobil gekocht bij de BS. En voor haar verjaardag begin feb de caravan. Aan oma vragen we nog de auto met dakkoffer. Nu nog een paar kleine dingen erbij zoeken. Voor de jongste koop ik nog een babyborn. Ik blijf dit topic nog wel even volgen voor ideeën.
Ik heb inmiddels verzameld Ministeck pins 2 studio 100 boeken van actie kruidvat Duplo blokken Duplo setje circus Lego auto Lego brandweer Lego Cars En heb nog 3 schudden auto's van Cars. Gekregen van buurjongen maar weg gelegd dus denk dat ik die in de schoen ga doen. Wil nog wat duplo en pyjama's en dan vind ik het prima!
tjonge.. het is nog moeilijk om een beetje leuke pop te vinden op het internet die NIETS kan... geen geluid, niet plassen etc. Iemand nog een suggestie?
ik ben even opzoek voor je! is dit iets of vind je dat niets?! Bart Smit - Zachte pop paars + bruin haar