Natuurlijk mag je vragen stellen. wat flauw én ik zou even kijken of dit überhaupt mag! Hoe lang werk je voor de school? Check je Cao even.
In dat geval zou ik wel gewoon verder solliciteren, wie weet duurt het nog wel een aantal maanden. Wel vervelend dat het al zo lang duurt voordat het raak is, was dat de vorige keer ook zo? Dankjewel! Ik hoop het en anders is het jammer en mag ik waarschijnlijk terug bij mijn vorige werkgever.
Ik zal je aanbevelen aan mijn man. Dan hoef ik zijn teksten en brieven niet meer na te kijken en evt corrigeren. Al ligt Rotterdam niet echt naast de deur.
Bij mijn werkgever kwam mijn droomfunctie vrij. Hele slechte timing want ik ga met verlof als degene met deze functie weggaat. Toch de stoute schoenen aangetrokken en aangegeven dat ik interesse heb. Ze waren nog best positief dus nu even afwachten.
Ik heb zelf SPH gedaan en werk nu in de zorg. Stel je wil het ooit gaan proberen, mag je altijd contact met mij zoeken dan wil ik je best het een en ander over de opleiding vertellen (nu een jaar afgestudeerd).
Ik hecht echt heel veel waarde aan een goede sfeer. Ik merk aan mijzelf ook dat ik veel minder loyaal ben en veel harder in salaris-zaken etc. ik ging altijd met vreselijk veel plezier naar mijn werk, maar sinds alle veranderingen is dat echt een beetje weg...
Ik zit thuis met een burn-out. Als leidinggevende nog ‘even’ een ander team erbij pakken, (waar het niet goed bleek te gaan) was toch wat teveel. Gek genoeg ben ik er sinds mn burn-out achter gekomen dat ik mijn werk eigenlijk heel leuk vind en dat ik echt toffe collega’s heb. Voor mn burn-out was ik het super beu en was steeds aan het piekeren wat ik nog voor andere dingen zou kunnen doen en wilde alsmaar meer. Ik pakte steeds meer erbij en eigenlijk was het nooit goed genoeg. Zowel werk als privé. Nu ben ik sinds een tijdje weer aan het opbouwen. Ik werk nu 12 uur per week. Op dat niveau blijf ik voorlopig even. Toen ik thuis kwam te zitten heb ik super veel bloemen en kaartjes gehad van allerlei verschillende collega’s. Echt heel lief en heeft me veel goed gedaan. Ook nu als ik er ben komen veel mensen naar me toe die blij zijn me weer te zien en zo. En mijn werk zelf heb ik nu ook weer lol in. De uitdaging die ik nog wel zoek heb ik met mijn manager kunnen bespreken (hield ik eerst voor mezelf), en daar gaan ze wat mee doen. Ik heb door de burn-out mn onrust wat kunnen loslaten. Hoef niet meer zo nodig steeds maar meer en beter en heb meer leren waarderen wat ik heb. Peace of mind is echt heel veel waard. Dat ga je pas merken als je dat niet meer hebt en veel zorgen, spanning en stress hebt.
Na een lange tijd thuis nu druk aan het solliciteren. Morgen heb ik 2 sollicitatiegesprekken joehoeeeee
Ik heb vorige week een vaststellingsovereenkomst getekend en ik hoef niet meer terug. Heb nog net niet de vlag uitgehangen. De komende maanden zit ik betaald thuis en daarna ga ik een studie doen.
Wauw! Goed gedaan! Welke branch? Ik werk als vpk op een interne/oncologie afdeling.. Wij hebben nu veel oudere patiënten met dementie en de daarbij komende problematiek. Vind ik erg jammer want ik kan niet zo goed met deze mensen werken. (Respect voor degene die het wel kunnen, ik kan dat gewoon echt niet) Vandaag een oudere man die nauwelijks kan praten en door zijn problematiek d wereld niet meer kan begrijpen en mij daardoor dus ook geregeld probeerde te meppen vanochtend... Nou vind ik dat niet erg want ze kunnen er niks aan doen maar stiekem vind ik het wel irritant en raakt mijn geduld ook een x op. Maar goed de dag overleefd en morgen ga ik er weer met een frisse kop tegenaan. Ook ik ben niet helemaal happy met mijn baan dus als iemand nog een leuke baan voor een vpk weet in de omgeving leiden dan hou ik mij aanbevolen!
Dit had ik ben schrijven. Zeker nu ik een kindje thuis heb, heb ik er nog veel meer last van gekregen
Ik heb spw gedaan en werk als ambulant woonbegeleider. Jeugdzorg kan je ook met een mbo opleiding doen. Ik werk in de gehandicaptenzorg met licht verstandelijk beperkten die zelfstandig wonen. Heb het erg naar mijn zin.
Oh dat is wel mazzel hebben als je toch terug mag komen. Niet met wrok ofzo uit elkaar gegaan dus! Nee de vorige keer was in een keer, super mazzel natuurlijk maar dit had ik ook niet verwacht.
Super! dat is wel erg fijn en een geruststelling. Weet niet in wat voor sector jij werkt? ik in de zorg en daar nemen ze mensen aan omdat het stervensdruk is. Daarom zou ik het ook zo moeilijk vinden. Met S. zat ik met 28 weken ongeveer voor de helft in de ziektewet.
Wat goed dat je weer de goed kant op gaat. Die uitdaging komt vanzelf wel, het belangrijkste lijkt mij dat je het weer allemaal op de rit hebt en aan kunt op je normale werkuren. Is minder uren werken niet wat voor in de toekomst?
Onderwijs, werd aangenomen omdat ze 2 vacatures hadden en met mij werd er maar 1 ingevuld. Zelfs met die enorme drukte organiseerden mijn collega's een babyshower. Tijdens mijn verlof is er ook nog 1 van mijn collega's uitgevallen met burn-out en ik heb na mijn verlof langzaam op moeten bouwen ivm pnd. Iedereen was alleen maar blij dat ik terug was om de drukte op te vangen, nooit een vervelend woord over gevallen.
Ik heb een stage baan 'aangeboden' gekregen op een kdv, dat zou dan gelijk vast zijn voor een aantal jaar. En de gehele opleiding zou ik ook daar doen. Dus dan ook geen werkervaring bij andere bedrijven in dat gebied. Dan is het toch al lastiger om iets anders te gaan doen denk ik.