kon zo gauw er nog geen topic over vinden.. ik zit de opening te kijken maar zo boeiend vind ik t niet
Wij zijn er klaar voor vanavond en hebben er zin in. Kinderen zijn vandaag helemaal in style gekleed haha, en zoals ik beloofd heb aan de meiden knal oranje haar... Nu hopen dat niet de weeen vanavond beginnen haha
Hier word vanavond ook gekeken. Jammer dat mijn Bavariajurkje eerst veel te wijd was en nu loeistrak zit met dank aan 20 kilo extra gewicht
Aaahhh haha @ chibiRoron Ja dat is lastig hé met zwanger zijn .. Ik heb m'n oranje shirtje nog van Koningsdag, die zal ook wel een stuk strakker zitten nu .. maar ik kan 't vast nog aan Ik heb wel echt veel zin in vanavond !! De straten zijn helemaal oranje hier .
Nou de oranjebollen zijn al in huis. Ik ben benieuwd vanavond... ik denk gelijkspel 1-1 ofzo. Wat denken jullie?
Niet iedereen met extra gewicht is zwanger (helaas).. Ik heb er ook zin in! Ben heel benieuwd naar vanavond, maar we verwachten er maar niet teveel van..
Ik verwacht er niet zoveel van. Morgen daarentegen de Nederlandse dames in de finale WK hockey Desalniettemin zit ik vanavond aan de buis gekluisterd!
Hier nog niet in het oranje. Kom altijd pas in de stemming als het goed gaat met het Nederlands Elftal, LOL Vandaag wel een cliënte op kantoor gehad die al in de stemming is. Kwam al in een oranje shirt met Holland erop. Hopelijk wordt het een leuk een spannend potje vanavond! Ook maar een gokje wagen...Moeilijk. 1-0 voor Nederland. lk hoop dat ze in elk geval weten te winnen!
Nouja, als we het net zo doen als bij het EK, heeft zij er in ieder geval toch een tijdje van kunnen genieten
Wij zijn er klaar voor. Zoon in zijn wk-romper, man en ik oranje shirts aan. Frituursnacks in de vriezer, hamsters,hoedjes,boa's,slingers... Allemaal gereed. Let's win!
Ik wens jullie allemaal veel kijk plezier! zelf geven wij er echt absoluut niks om.. en gaan dan ook niet kijken.. ik hoop voor Nederland natuurlijk dat ze goed spelen maar me er voor kleden in oranje en versieren enz.. daar doe ik niet aan.. vraag me ook weleens af waarom al die ophef over voetbal het is gewoon hun werk er wordt toch ook niet zo idioot gedaan over het werk van alle andere Nederlanders? die worden toch ook niet aangemoedigd en toe gejuicht? maar hoe dan ook wens iedereen een mooie avond toe!