Geen oppas, man viert feest van de eeuw en ik zit op de bank Chili Australië te kijken met een zak pistachenoten bij gebrek aan echt lekker snaaiwerk...:x
Zo he, die 5-1 had ik echt niet zien aankomen. Het begon best beroerd, maar wat gingen ze knallen de 2e helft! We want mooooore!
1-1 Huh 1-2 echt 1-3 serieus 1-4 meen je dat nou 1-5 hou is op de huh echt serieus meen je dat nou hou is op weken zijn begonnen ------ Zag hem voorbij komen op Facebook haha
Chilli is zeker goed , hebben ze het zwaarder aan als aan Spanje... Als ze dan zown eerste helft spelen is Nederland de Sjaak...... Maar als we in deze vorm blijven zijn we onverslaanbaar
Als Vlaamse kijk ik altijd met gemengde gevoelens naar Oranje . Maar wat ze gisteren lieten zien had ik (objectief) niet verwacht, zo voetballes geven aan de wereldkampioen! Knappe goals! * applausje* Ik hoop dat BE in hetzelfde spoor volgt. Na 12 jaar mogen we nog 's met de grote jongens meedoen en de voetbalgekte bereikt hier ongekende hoogtes!
Ik woon in een Marokkaanse buurt ( niets mis mee maar even voor de uitleg) En waren dus echt als enige in de buurt die stonden te krijsen juichen enzo.. Leukkkkk! HHahah
Vind het super hoe België weer als land staat. Zoonlief loopt met zijn duivels mutsje hele dag rond, vandaag heeft hij in de winkel v mijn oom zo'n schminkstift met de driekleur gekregen, hij vindt het super Hier hangt de vlag ook buiten