Ik hoop dat ze Origi eens een kans geven volgende wedstrijd. Niet veel Lukaku gehoord de laatste 2 wedstrijden. En zijn reactie toen hij vervangen werd... Origi valt in en bewijst zich...
Gefeliciteerd België Nu Nederland morgen , mag weer alleen kijken en mis dat manlief er niets van ziet. Doe wel mijn oranje shirt aan want de vorige keer ging het moeizaam en had ik hem niet aan.
Wat jammer! Nergens een live stream in de buurt? Wij hebben donderdag feestje van zoonlief dus hoop dat iedereen op tijd naar huis is, kunnen we gezellig onder ons 2 voetbal kijken.
Nee wel radio op het werk maar ik werk in een groot magazijn, dus niet overal radio. Maar ik heb mijn gsm, en oortjes Donderdag kan ik kijken, dat is mijn vrije dag. Ik hoop dat België die ook wint maar in Nederland heb ik wel veel meer vertrouwen Woon je in België? Zo ja, dan zal je waarschijnlijk wel op tijd thuis zijn
Ja wij wonen in B. Maar vlakbij de grens dus als NL speelt supporteren (zoals de laatste WK's en EK's waar wij niet deelnamen) we voor onze noorderburen Feestje is donderdag sowieso thuis maar so willen al blijven kijken en daar hebben wij echt geen zin in. Ze spelen pas om 22u.
Niet teveel alcohol en chips in huis hebben Is Algerije ineens goed geworden of is z Korea slecht? Ik hoop het 2e
Nee hoor Nadat ze zich hebben laten kennen toen zoonlief 2 jaar werd, krijgen ze enkel nog taart. En mogen ze enkel nog 's avonds na het eten komen. Schrok ook van de tussenstand toen we gingen slapen! Ik hoop ook het tweede Kijk al uit naar de match donderdag!
Oef wat was me dat weer! Moeten onze rode duivels het nu elke keer zo spannend houden? @ Nederland vanavond: wordt geen gemakkelijke tegen Chili denk ik. Ik vrees voor een 2-3 maar gun het jullie van harte van te winnen (of gelijk is ook al voldoende voor groepswinst denk ik he?)
Ik vrees dat er vanavond ook geen winst behaald wordt.. Nou zijn we sowieso door, maar toch.. Zou zo jammer zijn he
Ik zit al klaar in mijn donders pak . Heb het eten ook al opstaan, normaal eet ik later maar wil het niet missen.
Ik heb om 18.50 uur het 10 minuten gesprek van de oudste. Hopelijk voor de tweede helft weer terug. Ga om 18.45 van huis. Perfecte timing haha
3-3 is mijn voorspelling. spannend..... ben benieuwd of het gaat werken zoals Van Gaal het heeft bedacht.
Vreselijk zeg, wat een stomme pot.. En die Lens is echt slecht, hebben we nu echt niemand anders voorin??