het grote wk topic!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaChantal, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee, eerst hoorde je iedereen over de poule des doods :D En nu we die 'poule des doods' hebben overleefd, gaat iedereen lopen zeuren.. Sjonge :p

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja joh tis altijd wat, is het niet het weer dan is het wel voetbal:p.
    Ik zeg:" KAMPIOENNUUUH!!!!":D.

3. soeza

soeza Niet meer actief

Dus als je 1x iets minder enthousiast commentaar geeft over het voetbal op het wk ben je gelijk een zeur? :(
    Oke dan, speciaal voor jullie:
    Oranje is onverslaanbaar en hebben nog nooit zo goed gespeeld! Zo goed? :D

Ze hebben echt wel veel beter gespeeld, maar helaas lagen ze er toen eerder uit. Nu spelen ze minder goed (mijn mening) maaaaaar ze zijn wel door......
    Uiteindelijke resultaat telt uiteraard, dus dan liever minder spelen, maar er wel vandoor gaan met de winst!

Iedereen kijkt anders naar het voetbal, laat dan ook iedereen zijn eigen mening uiten :)

4. Niekepiek

Haha joh, voel je niet zo aangevallen;), het is maar een spelletje:D.

5. soeza

soeza Niet meer actief

je hebt gelijk.... sorry, heb een beetje een rot dag vandaag :(:)

6. Niekepiek

Maakt niet uit hoor;).
    Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt:).

7. soeza

soeza Niet meer actief

Lief! Dank je wel! :)

8. Nou, als je af en toe ziet hoe ze op elkaar reageren op dat veld, vraag ik me wel eens af of zij dat zich ook realiseren :p Oef, die kopstoot tussen die Belg en die Rus.. En ik weet niet meer van welk land de speler was, maar diegene met z'n hoofd helemaal onder het bloed? Ai..

En Soeza, sterkte!

9. mumija

mumija Niet meer actief

Zo! Die Suarez moeten ze ook levenslang schorsen zeg, die gek!

10. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Haha hij bijt gewoon weer, mafkees.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ze hebben gisteren volgens mij expres zo gespeeld. Ze hoefden niet perse te winnen om door te gaan, gelijk spel was ook goed.
    Het begin was wel saai ja, maar er was ook geen noodzaak bij om te scoren, dus waarom je dan zo druk maken?
    Ik snapte het wel.
    De andere wedstrijden vond ik dat ze wel goed speelden en vond het leuk om naar te kijken.:)

12. Onje

Onje Niet meer actief

Ik val je niet aan hoor ;)
    Heb gewoon een totaal andere mening komt misschien omdat ik zelf betaald voetbal heb gespeeld.

Die Suarez moeten ze schorsen levenslang wat een verschrikkelijke achterlijke asociaal is dat zeg bah!!!!

13. soeza

soeza Niet meer actief

Reactie Weggehaald

Te privacy gevoelig :)

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Suarez ind schorsen, pff....

ben door hem voor het eerst voor Italie geweest.....vanaf het bijtincident.... vind het niet erg dat italie eruit ligt maar urugay mag van mij nu ook snel naar huis, al kan de rest van het elftal er niets aan doen, maar dat gevoel heerst nu....

15. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Hahaha precies wat ik dacht!

Ik ben gewoon tegen Uruguay vanwege die misselijke Suarez, vieze kannibaal! Bah

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik hoop echt dat de FIFA iets doet tegen Suarez. Zoiets kan en mag niet gebeuren, wat een mafkees! Schorsen voor de rest van zijn leven, met zijn capibara hoofd. Bah.

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    kom op ivoorkust.....hopelijk maken ze er nog eentje

18. Ik vond de 'Suarez-kaartje-genoeg'-reclame altijd al grappig, maar ik geloof dat ik hem nu pas echt begin te begrijpen :D

19. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suarez, vieze kannibaal indeed, wat een walgelijk vertoon, weg met die vent (ik wou eerst zeggen 'aap' maar dat vond ik nogal beledigend voor die aap...).:x

20. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    raar mannetje hoor....ben benieuwd hoelang de FIFA hem schorst

Deel Deze Pagina