Uhm. Ik had ff gespiekt met 10 minuten speeltijd. De 0-1 werd net gescoord. Nu 30 minuten stand 0-5!!! Watskeburt En wat zullen de komende 60 minuten lang duren pffff
Ik denk dat ze zo verliezen omdat Neymar niet mee doet. Hij was de man in Brazilië Ik vind het super voor de Duitsers maar wel ook zielig voor die Brazilianen. Ik denk dat ze blij zijn als het gedaan is
Mijn idee. Zat met verbazing naar de reeks van treffers te kijken in de eerste helft. Het leken wel penalty's.
Oh ...oh ...oh ...oh ... *schud hoofd* Het begint echt sneu te worden ... Wat een afgang ... Geef ze dan iig 1 doelpunt voor de vorm ...
Ik weet niet of jullie gekeken hebben maar.. Wat een rare wedstrijd Brazilië-Duitsland.. 1-7 .. Gegunt hoor, maar hoe kan dit tijdens een WK wedstrijd, vergeten de boel om te kopen ofzo ? Haha
Ik zie ook overal op fb staan dat dit omgekochte rommel was. Tja ik heb niet zoveel verstand van voetbal maar vond het een zeer aparte wedstrijd.
Te triest dat er maar 1 speler is die zn shirt wil wisselen, wat een ego's!!! En maar prediken over verdraagzaamheid etc.