het grote wk topic!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaChantal, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Nou gaan wij een beetje mee pikken van het thuis voordeel.. :)

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Verspreking of vooruitziende blik??? :D:D:D:D:D:D:D

overigens deel ik je mening. Duitsland was goed, maar niet zo fantastisch als iedereen doet voorkomen. Het feit dat ze zoveel ruimte hadden was omdat Brazilië zich als een amateur club ontpopte en daardoor de ruimte aanwezig was. Ik denk dat Duitsland tegen een wat beter spelend team veel minder uit de verf zou komen.
    Argentinië heeft een beetje hetzelfde euvel al Brazilië ... Messie IS het Argentijnse team. Net zoals Neymar het Braziliaanse team was. Zonder hem valt de boel ook als een kaartenhuis ineen. Ik zeg niet dat we winnen ... ze moeten het nog maar wel doen, maar wij hebben het voordeel er als een team te staan... en dat het niet enkel om 1 persoon draait.

Desalniettemin goed voetbal van de duitsers.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Waarom was dat eigenlijk? Ik hoorde ze wel roepen, maar begreep eigenlijk niet zo goed waarom ...

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Omdat hij nog niet zoveel gepresteerd heeft op dit WK, en ze een zondebok zochten denk ik...

5. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

heel erg dit. Ik heb ook ooit gehoord dat iemand in brazilie in eigen goal schoot en doodgeschoten is :$

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ben er van overtuigd dat Brazilië zich door het halve WK heen heeft gekocht om rellen te voorkomen. Maar hoe dan ook een afgang. Dit kan je van de kant van Brazilië gewoon geen voetbal meer noemen.

7. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ik ben er zo bang voor dat als we vanavond winnen dat we die finale dan weeeeeer gaan verliezen en misschien nog wel het allerergste dat die duitsers het winnen.
    maar goed is weer typisch hollands :)we moeten eerst vanavond maar eens afwachten een halve kans voor messi en we staan al achter

8. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Ohh wat heb ik met enorme medelijden gekeken gister. Vreselijk!!
    Ik kon niets anders uitbrengen dan 'Ohh wat erg! WAT ERRUG! (geintje, toren C grapje :p)

Maar nee serieus, vond het echt heel erg! Ik riep nog dat ze potverdrie dan maar een muur moesten gaan bouwen voor het doel, zoals Costa Rica deed, winnen konden ze toch al niet meer, dus hup... laat zien dat je überhaupt nog IETS kan, en verdedig je doel!

Onbegrijpelijke score voor een halve finale... triest!

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

^ Ja, ze lieten het maar gewoon gebeuren. Ze hadden ook het aantal doelpunten kunnen beperken.

10. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik denk na die 5 - 0 ze gewoon al verslagen waren letterlijk en figuurlijk, en dan moet je de wedstrijd uit spelen, wetende dat je droom voorbij is, boe geroep na hulk, het publiek deed ook naar.

En ja wat kan je nog doen dan? een muur bouwen zoals Costa rica, dat had ze ook geen doelpunten opgeleverd.

Nee ik denk echt dat totaal flabbergasted waren en niet wisten wat te doen.

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ahhhh het kriebelt al van alle kanten!!
    Meer mensen hier last van?

Ml gaat optijd slapen want die moet alweer op om 04:00..
    Ik zit vanavond dus alleen voetbal te kijken,heerlijk!!

12. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Haha ja als ik er aan denk word ik helemaal zenuwachtig :p

Hoop zoooo dat ze winnen en dan Duitsland ff flink inmaken :D

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pfff ja ik ben nu al zenuwachtig.. Heb er zelf over gedroomd! We wonnen met 35-15 ;)

14. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Hahah Micchan! Reële droom :p

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
  16. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Winnen we vanavond???

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    gaat iig een spannende strijd worden. Durf ook niet te zeggen wie er gaat winnen:)

18. Ik kreeg een tijd terug meteen het gevoel dat we er bij deze wedstrijd uit zouden liggen.. Nu ben ik normaal niet zo van de voorspellingen, maar gezien het de vorige keer exact klopte (verlenging, penalty's en dan alsnog winnen) ben ik er nu toch een beetje huiverig voor :) Ik hoop maar dat er deze keer gewoon niks van klopt :D

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    tja het is wel een team, maar ze drijven wel heel erg op robben ook hoor.... ook mentaal ( motivator, coachen etc)

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ja ze waren verlamt gewoon..

Deel Deze Pagina