Verspreking of vooruitziende blik??? overigens deel ik je mening. Duitsland was goed, maar niet zo fantastisch als iedereen doet voorkomen. Het feit dat ze zoveel ruimte hadden was omdat Brazilië zich als een amateur club ontpopte en daardoor de ruimte aanwezig was. Ik denk dat Duitsland tegen een wat beter spelend team veel minder uit de verf zou komen. Argentinië heeft een beetje hetzelfde euvel al Brazilië ... Messie IS het Argentijnse team. Net zoals Neymar het Braziliaanse team was. Zonder hem valt de boel ook als een kaartenhuis ineen. Ik zeg niet dat we winnen ... ze moeten het nog maar wel doen, maar wij hebben het voordeel er als een team te staan... en dat het niet enkel om 1 persoon draait. Desalniettemin goed voetbal van de duitsers.
heel erg dit. Ik heb ook ooit gehoord dat iemand in brazilie in eigen goal schoot en doodgeschoten is
Ik ben er van overtuigd dat Brazilië zich door het halve WK heen heeft gekocht om rellen te voorkomen. Maar hoe dan ook een afgang. Dit kan je van de kant van Brazilië gewoon geen voetbal meer noemen.
ik ben er zo bang voor dat als we vanavond winnen dat we die finale dan weeeeeer gaan verliezen en misschien nog wel het allerergste dat die duitsers het winnen. maar goed is weer typisch hollands we moeten eerst vanavond maar eens afwachten een halve kans voor messi en we staan al achter
Ohh wat heb ik met enorme medelijden gekeken gister. Vreselijk!! Ik kon niets anders uitbrengen dan 'Ohh wat erg! WAT ERRUG! (geintje, toren C grapje ) Maar nee serieus, vond het echt heel erg! Ik riep nog dat ze potverdrie dan maar een muur moesten gaan bouwen voor het doel, zoals Costa Rica deed, winnen konden ze toch al niet meer, dus hup... laat zien dat je überhaupt nog IETS kan, en verdedig je doel! Onbegrijpelijke score voor een halve finale... triest!
Ik denk na die 5 - 0 ze gewoon al verslagen waren letterlijk en figuurlijk, en dan moet je de wedstrijd uit spelen, wetende dat je droom voorbij is, boe geroep na hulk, het publiek deed ook naar. En ja wat kan je nog doen dan? een muur bouwen zoals Costa rica, dat had ze ook geen doelpunten opgeleverd. Nee ik denk echt dat totaal flabbergasted waren en niet wisten wat te doen.
Ahhhh het kriebelt al van alle kanten!! Meer mensen hier last van? Ml gaat optijd slapen want die moet alweer op om 04:00.. Ik zit vanavond dus alleen voetbal te kijken,heerlijk!!
Haha ja als ik er aan denk word ik helemaal zenuwachtig Hoop zoooo dat ze winnen en dan Duitsland ff flink inmaken
Brazilianen verliezen spaargeld aan WK-debacle | Buitenland | Telegraaf.nl grapje toch zeker???? Lening afsluiten om te gokken omdat je er zo zeker van bent dat Brazilie gaat winnen??? rare jongens, die brazilianen ...
Ik kreeg een tijd terug meteen het gevoel dat we er bij deze wedstrijd uit zouden liggen.. Nu ben ik normaal niet zo van de voorspellingen, maar gezien het de vorige keer exact klopte (verlenging, penalty's en dan alsnog winnen) ben ik er nu toch een beetje huiverig voor Ik hoop maar dat er deze keer gewoon niks van klopt
tja het is wel een team, maar ze drijven wel heel erg op robben ook hoor.... ook mentaal ( motivator, coachen etc)