Luka ja, wou zijn vader niet onder ogen komen, terwijl hij toch echt de sterspeler van NL en het hele toernooi was!!!!!
Nee naar Vlaar en Sneijder miste ook, terwijl Sneijder vorige keer raak schoot.. Dus ja het blijft toch een beetje gokken met penalty's vind ik altijd
Ik snap gewoon van Gaal niet: Persie er aan het eind van de reguliere speeltijd uithalen voor wie?? De Hunt. En wat kan de Hunt? Een penalty nemen, heel knap ja, maar we hadden gewoon Krul nodig op doel. Geen ventje zonder wedstrijdtijd! Cilissen durft niet eens te vallen, het was gebeurd toen van Gaal Persie wisselde....
Vlaar 'miste' niet hij werd tegen gehouden. Nogmaals penaltys nemen en houden is heel anders als het 'normale' spel
Van persie was misschien op? Hij is ziek geweest en als het dan niet meer gaat dan gaat het niet meer en kan van gaal niet veel doen.
Het is ook totaal anders, ook zit er een bepaalde druk op.. En uiteindelijk weten we ook niet wat krul gedaan zou hebben want de Argentijnen schoten ook gewoon goed
Als van persie 'op' is waarom liet hij hem uberhaupt al voetballen dan, net als de jong. Van gaal had op zeker moeten spelen. Neemt niet weg dat ze super gespeeld hebben!
Daar heb je gelijk in, dat vind ik ook. Al denk ik dat de jong vandaag ook echt wel nodig was, Vlaar en de jong op Messi waardoor Messi niet in zijn spel kwam.. Na de wissel kon messi zich niet meer herstellen..
Ah jongens, misschien wat minder miepen nu en gewoon trots zijn op de jongens. Ze hebben de gehele wedstrijd gevochten als gekken. Zijn bij de laatste 4 terecht gekomen. Heel de wereld krabt nog wel even achter zijn oor als ze er aan denken om NL te onderschatten het volgende WK.
Maar ja van Gaal heeft eigenlijk het hele toernooi super gewisseld enzo en nu gaat het mis terwijl het hiervoor al eerder mis had kunnen gaan.. Ze hebben hun best gedaan en gevochten en het mocht niet zo zijn
Hou op, schei uit! Ik ben bloedtrots op die jongens, maar plek 3 of 4 telt niet. 4 jaar geleden werden we tweede en nu waren we veel beter, dussss....
Jammer maar heel trots! we zijn ver gekomen! jammer dat ze het in de verlenging niet af gemaakt hebben, maar het lukte gewoon niet meer.... ze hebben ook alle wedstrijden heel hard moeten werken... een aantal geblesseerden en net herstelden... het was gewoon op. ik vond de ploegen aan elkaar gewaagd.... met beiden betere en mindere periodes...
vind hugo borst een zeikerd zeg over sillisen en hoek, bah zuurpruimen.... hij en ook die derksen, nog erger.... nou hebben ze verloren en nou mogen ze eindelijk gal gaan spugen