1978 was ik 4. 1974 week later ben ik geboren. 1988 was ik 14 z.n feest heb ik nog nooit mee gemaakt in Nederland en na dien nog nooit meer zo ervaren en gevoeld wat een feest was dat. Nu moet 13 juli gaan gebeuren een hele mooie datum. Als dat zo zou zijn dan ga ik mijn verjaardag vieren zo als ik hem nog nooit gevierd hebt en woord ik 40 De oranje koorts loopt hier ook op zoon net boos op mij tijdens strafschop ja mam was voor Spanje en als jij praat gaat het juist mis die zit. Hij is bijna 14 Zit op het puntje van zijn stoel daar van kan ik genieten. Spannend.
en we gaan nog niet naar huis nog lang niet nog lang niet.... en we gaan nog niet naar huis jajaja super haha
Tja, het is natuurlijk geen quantumfysica, maar de buitenspelregel snap ik nu pas. 5-1!!!!!!!! Wtf!!! Alweer terwijl ik dit tik!
Echt, wat een payback. Wat is dit goed voor het moraal. We vegen de kont af met die spanjolen. Nananana.
Ik vind het nu gewoon jammer dat m'n dochter ligt te slapen Ze heeft de 1-0 tegen nog gezien en kwam door de herrie bij 1-1 er nog even uit. Maar wat daarna kwam...oei dat had ze graag willen zien denk ik
Ik zit hier met 24 krijsende pubers in huis in de leeftijd van 12-17 jaar. En Tim is in slaap gevallen haha.
whaha ja echt he.. dat gezicht van die trainer net! dochter is inmiddels weer beneden(ging in de rust naar bed) hihi