Welke plaats woon jij dan? Linnepin in B, tussen E en W in, en ik in V, ten westen van E, volg je het nog?
Een dorp ten zuiden van Rotterdam. Voorzieningen (klein winkelcentrumpje) om de hoek, genoeg scholen en een zwembad in de buurt. Hartstikke fijn wonen, alleen jammer dat er in het dorp nooit koopzondagen zijn (centrum is nogal gereformeerd), maar het is makkelijk om uit te wijken naar Rotterdam dus eigenlijk ook geen probleem.
Leuk om te lezen Ik woon een kleine 30 minuten rijden van Arnhem af, richting het oosten . Een kleine stad met genoeg voorzieningen dus wat dat betreft ideaal. Helaas wonen wij wel in een buurt waar echt ontzettend op je gelet wordt, van hoe vaak je thuis bent tot aan hoe vaak je buiten komt met je kind of zelfs hoe vaak je eten besteld :/. Ik hou daar niet van. We hebben kort in Arnhem gewoond toen we nog geen kinderplannen hadden, zou er best naar terug willen omdat je dan weer net iets dichter bij nog meer voorzieningen zit maar dan zouden we een huis willen kopen en in een nettere buurt dan waar we gewoond hebben. Al zou ik dan de vriendelijkheid van hier wel weer missen.
mini dorp in west friesland , noord holland . Heerlijk! geen winkels(op 6 km zit een groter dorp met alles, eerste stad op 15 km), bus 3-6 x per dag en dan wonen we ook nog in een doodlopende straat, overal polder om ons heen. lekker rustig.
Hier nog een in de buurt van Arnhem/ Doetinchem al woon ik ook richting Zutphen.(vlak bij Doesburg) Wij wonen in een groot dorp waar we alles hebben, winkels, scholen( basis en middelbaar) sport voorzieningen en een station. Alles op loop of fiets afstand. We wonen bijna aan de bosrand,ideaal met de hond Grotere steden op 15/20 min. Afstand met de auto. Het is hier heerlijk wonen en wil hier nooit weg.
:x Hahaha! Ongeveer! Ik woon in S! Dat is volgens mij wel heel vlakbij! Als ik de goede plaatsen in mn hoofd heb 😉
Jep maar jij komt toch niet uit W? Moet zeggen dat het hier wel heel mooi is hoor en heel relaxt wonen na de grote stad
Dan weet ik waar jij woont! Ik ben er ook opgegroeid, maar een paar jaar geleden verhuist mijn familie woont er nog wel.
Ohhh dat was bij ons ook zo erg, woonde op 15min van Arnhem af in een stadje. Op zich prima wonen als ze een flink aantal inwoners eerst konden afschieten. Wat een domme, arrogante, racistische en bekrompen idioten wonen daar zeg! Ben blij dat ik weg ben! 🎉🎉🎉
Haha dat hoop ik ook niet anders ben ik mooi de klos Heb je even een PB gestuurd nu ben ik wel benieuwd