blijven bloeden...:(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CynthiaB, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen dames,

    Even een vraagje. Dit is dag 8 van mijn cyclus, en een normale ongesteldheid duurt zo'n 5 dagen, volgens mij. Nu is het bloeden inderdaad op zaterdag minder geworden en zondag en maandag was het alleen nog wat bruin slijm, maar gisterenavond hebben we geklust en nu vanochtend, zag ik bij het afvegen wat helderrood bloed.....

    Hoe kan dat nou? En is het erg?

    Sorry voor de details, maar ik maak me wel een beetje zorgen nu.
     
  2. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    hey meis,

    ik heb hetzelfde ook wel eens. meestal snel na het vrijen. Dan kan het zijn dat er een adertje is gesprongen tijdens het klussen! daar hoef je je geen zorgen over te maken.
    Was het gevoelig tijdens het klussen?

    Liefs,

    Kelly
     
  3. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nee, niet echt gevoelig. Daar heb ik wel aan gedacht, maar ik vond het wel vreemd dat het zo direct na mijn ongesteldheid kwam. Die hield al langer dan normaal aan, en nu voel ik ook weer een vreemd gevoel in m'n buik, alsof daar gerommeld wordt. Ik weet het niet, het voelt niet goed.
     
  4. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Heb ik ik al gehad. Meestal is het de dag daarna alweer veel minder...

    Ik zou zeggen wacht nog even af tot morgenvroeg, en als het dan niet beter is, kan je de HA even opbellen :)
     
  5. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Toen ik net met de pil was gestopt heb ik het ook gehad, en toen heeft de menstruatie drie weken aangehouden, waar ik van de huisarts Orgametril voor heb gekregen. Maar de vorige maand was alles in orde. Ik ben gewoon bang dat er iets mis is, zoals endometriose (?).....
     
  6. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    heij..
    dit had ik van de week ook hoor was ook al bijna niet meer ongesteld alleen nog een beetje bruin en na het vrijen had ik ook helder rood bloed wat met afvegen door bleef gaan..
    De volgende dag was het overigens weg...ik denk niet dat je je er zorgen over moet maken, doe ik ook niet:p Ik heb trouwens ook dat rommelende gevoel de hele tijd in mijn buik, dat vraag ik me ook af wat dat nou precies is... Het lijkt op een knorrende maag maar toch weer anders...dus al iemand weet wat dit is hou ik me ook aanbevolen xx
     
  7. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja daar lijkt het inderdaad op. Helder bloed maar wel slijmerig zeg maar, niet dun. En niet echt pijn in m'n buik maar wel het gevoel dat er iets aan de hand is daarbinnen. Een soort steekjes links en rechts zeg maar.
    Ik weet niet wat het is, maar ik hoop van harte dat het morgen over is. Dus bij jou bleef het de hele dag doorgaan?
     
  8. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik heb het ook wel eens gehad. Voor mijn gevoel komt het laatste beetje ongi er dan door het klussen nog uit.

    Ik heb het ook wel eens andersom. Dat mijn ongi onderweg is en dat het door het klussen dan sneller komt. Alsof mijn baarmoeder wat geirriteerd raakt door het klussen en het klussen de ongi dus uitlokt.
     
  9. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dat van andersom is ideaal om je ongi opgang te krijgen...ik gebruik me man wel vaker voor die klus.. ;)
     
  10. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    :) :) :)
     
  11. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja andersom dat heb ik ook wel eens gehad. Eigenlijk kun je zijn gevalletje zien als een ontstopper :)

    Nou, toch maa rniet, dat is niet echt opwindend zeg maar.
     
  12. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hahahaha :) Klopt, als je ongie eraan zit te komen en je hebt gemeenschap komt 't prompt de nacht of dag erna.

    Ik wou nog wat typen, maar ik weet 't niet meer... :oops:
     
  13. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, misschien is dat het wel. Ik wacht het nog even af. Ik maak me gewoon snel zorgen, omdat ik de afgelopen maanden problemen met ontpillen heb gehad, en net dacht ervanaf te zijn.
     
  14. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    EVen een update: vanavond nog even snel een zwangerschapstest gedaan, zodat ik morgen tegen de dokter met zekerheid kon zeggen dat ik niet zwanger was, en wat gebeurt er? Die zwangerschapstest is positief! Het was een lijntje dat wel lichter was dan de controlelijn, maar onmiskenbaar een lijn! Ik ben me helemaal rot geschrokken en ik snap het ook niet. Ik ben gewoon ongesteld geworden, en zelfs meer en langer dan normaal. Ik denk eigenlijk dat dat maar één ding kan betekenen: miskraam in een heel vroeg stadium. Maar nu twijfel ik of ik morgenochtend gelijk de dokter moet bellen, of tot overmorgen moet wachten, dan een nieuwe test moet doen en dan de dokter bellen.
     
  15. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    zo heey...jah das dan ff schrikken..zo onverwachts dan, of had je het wel in je achterhoofd dat je eventueel toch zwnager kon zijn?
     
  16. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nee helemaal niet, want ik ben gewoon ongesteld geworden, dus ik dacht eigenlijk zeker te weten dat ik niet zwanger zou zijn. Maar kennelijk is er toch iets gebeurd waardoor er HCG in m'n lichaam is gekomen. Ik weet alleen niet wanneer, en of er nog iets zit of dat dit "oude" HCG is.....bloed is eigenlijk niet vaak een goed teken in zulke gevallen.
     
  17. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    nee denk het ook niet...zoveel iig niet, moeilijk..zou toch ff de dokter bellen..ofniet?
    :(
     
  18. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    ik heb net de dokter gebeld, en ik wordt vanmiddag teruggebeld, de assistent wist zo gauw niet wat er aan de hand was. Ze vond het vreemd dat ik een positieve test had in combinatie met zoveel bloed. Ik hoor het wel. Voorlopig ga ik er niet van uit dat ik zwanger ben. Zo voel ik me ook helemaal niet, geen symptomen of wat dan ook....
     
  19. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hoi,

    Lees je verhaal net, en hoe is het nu? Ikzelf heb in januari precies hetzelfde gehad als jij. Maarre..... ben je nog zwanger of is het niet meer... :cry: ?

    Kari
     
  20. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Poeh, ben ook wel benieuwd zeg, ja..... Zit nl. een beetje met het vergelijkbare hier. Zat.avond was de ongie zo goed als weg, dus gisteren ook geen maandverband o.i.d. ingedaan. Niks aan de hand verder. Vannacht geklust, en vanmorgen in een keer wat helderrood bloedverlies! Hardstikke helder, schoon, zonder stolsels ofzo, alleen wat helder slijm er ook bij...
    Heb met mijn ongie niet echt helder bloed gehad, alleen bruin, dus misschien toch eens even mijn lijf in de gaten houden....

    Laat je even weten hoe het is gegaan?
     

Deel Deze Pagina