ik heb op mn telefoon een app van Hotmail...dan krijg ik een melding wanneer ik nieuwe mail heb en kan via de app ook makkelijk mailen. Maar die doet dus bijna niks meer. Ik krijg nog wel mails binnen, maar kan niks openen en niet terug mailen, geen mails verwijderen en geen nieuwe mailtjes opstellen.
Nou idd een toestand...heb wel eens mailtjes waar ik gelijk op wil reageren en dan moet ik de laptop weer aanzetten. Birshit...ja klopt outlook idd. Zal eens kijken voor een upgrade.
Hmm moet een foutje zijn. Bij mij functioneert hij nog prima. Inderdaad ff upgraden of als dat niet lukt verwijderen en opnieuw erop zetten.
Hij heeft wel vaker storing; ik start mijn telefoon dan gewoon even opnieuw op - dan werkt die app weer. Het is een raar ding
Ik krijg de mails gewoon binnen in de mail op mijn telefoon, gebruikt een hotmail app daarvoor. Krijg alle mail van hotmail, ziggo en gmail binnen in hetzelfde programma. Misschien kan je dat ook zo instellen?
Ik krijg mijn mails ook gewoon binnen op iphone onder icoontje mail. Moest bij instellingen bij telefoon gewoon mijn hotmail invullen.