Grrrrr....BH beugels!!

Discussion in 'De lounge' started by engeltje23, Nov 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Ben je eindelijk van die stomme voedings BH's zonder beugel af die eigenlijk niks ondersteunen en koop je een mooie sexy BH met beugel die er voor zorgt dat je borsten weer een meter of 3 ( :p ) gelift worden, prikt na 4 weken de beugel er al doorheen!! Niet normaal toch? En als t nou een goedkoop dingetje was ok, maar dat is dus niet zo.... En het bonnetje? Die heb ik natuurlijk al lang weer weggegooid met mn stomme hoofd!
    Grrrr, dit is al de 3e x dat dit gebeurd bij dezelfde lingerie zaak, ik ga er niet meer heen!!

Zo frustratie is er weer uit, sorry! :)

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Je kunt het toch weer vastnaaien, paar steekjes... :)

3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik zo terug gaan en het aankaarten dat het al de derde bh is waar bij het gebeurt.

Je kan trouwens zelf de beugel terug duwen en het gaatje dicht naaien. Wat ook goed helpt is er een heel klein stukje duck-tape op plakken

4. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Grr frustrerend he!!

Heb ik dus ook.

En het gaatje dicht naaien?
    Geprobeerd, maar het is niet echt makkelijk op te maken. Dus na een halve dag de beugel er alweer uit :(

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Dat heb ik nou ook, dus probeer dat al niet eens meer!
    Maar ga het denk ik idd maar gewoon aankaarten in de winkel en kan nog wel een bankafschrift laten zien!

6. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Als je gepind hebt telt dat ook als bon.

7. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Bh beugels, vreselijk! Zo geen zin meer in..

8. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Klacht. Mee terug gaan.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ja hier ook! Komt mss ook doordat ik ze altijd gewoon op 30/40 graden was ipv lingeriewas.

10. Joes1

Joes1 Actief lid

Jun 16, 2013
    315
    1
    0
    Hunkemuller? Bh's altijd met de hand wassen. Enige manier om het te voorkomen.

11. minon

minon Niet meer actief

Ik was hunkemollet bhs gewoon met de 60 graden was mee en nog nooit de beugels eruit gehad.

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Serieus, bestaat er lingerie was? Hier ook altijd op 30/40 graden...

Ja, telt een afschrift ook? Dat is heel mooi, dan stuur ik zeker m'n klacht in!

En wat een verrassing dat jullie het ook bij precies dezelfde winkel hebben....!

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik had t ook, niet eens met dure bh's.
    Was langs gegaan en uitgelegd dat ik nog geen 2 maanden ervoor gekocht had en nu al bij 2 bh de beugel erdoorheen kwam, maar dat ik de bon niet meer heb.
    Moest even printje maken van pintransactie want dan kon ze er wat mee.
    Ik print gemaakt, terug naar de winkel met de bh's en toen stond daar een andere vrouw die de print niet nodig had, en kreeg zonder problemen 2 nieuwe bh's mee.
    Vond dit wel heel fijne service, voor t eerst dat ik t heb meegemaakt bij deze bh's, nu is t wel net een nieuwe serie.

Dus ga er vooral mee terug!! Neem aan als iedereen ermee terug gaat dat ze dan nog eens even gaan kijken naar het product, en dit hopelijk aanpassen voor er weer nieuwe ladingen naar de winkels gaan.

Ik lees nu ook voor t eerst dat er lingeriewas is :D, ze gaan altijd gewoon mee op 30/40 graden ;)
    En handwas, doe me een lol :D

14. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

May 15, 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Dit heeft mijn moeder ook vaak gehad (met alleen hunkemoller bh's). Wij terug naar de winkel, in het ene filiaal werd gezegd dat we een nieuwe zouden krijgen maar ze hadden hem daar niet dus zijn we naar een ander filiaal gegaan. Daar werd gezegd dat dat niet mag dat hij moest worden opgestuurd naar het atelier en het 2 weken zou duren. Waren even verbaasd omdat wij dachten een nieuwe te krijgen. Het heeft 8 weken geduurd totdat mijn moeder uiteindelijk een deel van haar geld terug kreeg. We brachten hem terug met bon en binnen de ruilperiode. (Omdat het na 2 uur dat ze hem aanhad al gebeurde) Wij kopen daar dus niks meer vanwege de slechte service.

Ik zou het dus indien mogelijk het zelf repareren.

15. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik zou ze dus ook niet meer kopen. Ik koop de laatste jaren altijd bh's van Marilyn (wehkamp). Pleur die dingen zelfs in de droger en nog nooit problemen mee gehad!

16. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    ik werk bij de hunkemoller.
    als je terug gaat met deze klacht krijg je denk ik wel een nieuwe hoor!! ik zelf heb het echt nooit!!
    we hebben wel eens van een bepaald model wat klachten gehad, misschien is het bij jou ook diezelfde...
    gewoon terug gaan en hunkemoller sowieso een mailtje sturen hierover.
    ze gaan daar vaak heel coulant mee om.
    oja...het beste is ze te wassen met de hand en in de wasmachine in een waszakje.
    en niet warmer dan 30 graden.

17. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Doe ik ook altijd en ik heb echt nog nooit een beugel erdoor gehad terwijl ik maar 3 bhs heb en ze dus een paar keer per week gewassen worden. .

Share This Page