Ik heb er in elk geval een blog over geschreven en die ga ik nu op FB plaatsen.... Wie doet er mee?? Sander en Daantjes groene blog: Zwarte Piet: de oplossing?
De Pieten krijgen te maken met een grapjurk en verft hun haren, de Pieten en de Sint besluiten om het zo te houden, want dat staat best vrolijk en de grapjurk (lolpiet bijvoorbeeld) krijgt alle kleuren in de haren
pffh, natuurlijk direct weer zo'n zure druiven reactie op mijn blog * zucht * mensen willen ook helemaal geen oplossing he? ze willen alleen vasthouden aan hun eigen ideeën
Oh en voor iedereen die miept over discriminatie zoals ik eerder ook al zei: Zoek even de tweets en fb berichten op van imadima en kijk even hoe zij en haar volgers over Nederlanders praten..
Ik moet zeggen dat ik vind dat dit topic nu een leuke wending krijgt. Ik vraag me wel af of de mensen die moeite hebben met zwarte piet hiermee tevreden zijn, omdat piet nog steeds zwart is. Begrijp me goed, ik wil niet miepen en zeggen dat ik dit geen goede oplossing vind. Ik vraag me alleen af of dit voor de groep zwarte mensen die zo'n moeite heeft met zwarte piet ook een oplossing is.
Je kan beter zeggen wie het is.. Geen idee lees de laatste tijd iig alleen maar rre dingen van haar naar de nederlanders toe.. Kan hier niet zeggen wat dus vandaar datbik zeg zoek maar even op haha