Ik zou dan doorsnede 3.06 doen. Er moet ook ruimte zijn voor de pomp etc En een rechthoekig bad (bijv 2x3) steekt uit, dus dat moet je er ook bij rekenen
Dank voor je reactie. In de lengte heb ik veel meer ruimte, zeker 5 meter. Kan ik dan het (ronde) bad niet zo draaien dat de pomp etc. aan die kant komt? Aanvullende vraag: iemand ervaring met een stalen wand zwembad? Zoiets heb ik nu op het oog: https://www.top-zwembadshop.nl/splasher-pool-350-90?gclid=CjwKCAjw7O_pBRA3EiwA_lmtfsT3k603Ih8yiA1uRGUryHdlcE-BdV3iQg-38RBudS322XgwaXa_yhoC_yUQAvD_BwE
Ja hebben er pas één gekocht omdat er toch wat vuil op de bodem achter bleef. Hebben een kleintje, werkt prima voor ons zwembad ..
Bij ons in de tuin staat een zwembad met een zwembadpomp met patroonfilter. Nu zit er lucht in de luchtslang waardoor het water wat het zwembad weer inkomt met wat schuim erin komt. Heeft iemand enig idee hoe ik de lucht uit de luchtslangen krijg?
Oke... Even dit topic uppen. We hebben inmiddels een tweedehands zwembad gekocht. Vrijdag komen we thuis van vakantie, zouden jullie hem dan nog opzetten?(haha waanzin, maar misschien komt er.nog een nazomer?) Het is een complete set. Uit mn.hoofd zaten er mini chloortabletjes en iets van ph op en ph neer in. En uiteraard zon drijver en een pomp. Stel dat we hem vullen, wat moet er danals eerste in? Waar legen jullie hem mee? Een tuinslang en dan hevelen?