Lol nee voor t geld hoeft ie tsowieso niet te doen. Maar hij heeft al heel vaak aan gegeven dat hij nooit meer terug wil komen. Gtst is gewoon al jaren klaar voor hem. Hij heeft zn eigen bedrijf etc.
Ligt het nu aan mij of is er weer een ander introliedje? Deze is pas geleden toch veranderd naar een intro gezongen door een man (Jaap) en nu is he teen liedje dat lijkt op de intro van vroeger.
Ja is een andere intro! Iets met de 5000 ste aflevering. Ik vind 'm leuk. Gisteren niet kunnen kijken (i.v.m werk), maar wilde nu even op rtlxl terug kijken, is er een error, jammer. Hebben jullie dit ook, toevallig mensen die ook terug kijken via rtlxl?
Daar kwam ik net 5 min geleden achter bij het aanzetten van de tv. Te laat !! Wil het nu toch wel vanaf het begin terug kijken dus de tv staat nu weer uit.. dank je wel voor je antwoord i.i.g. W.b de intro, oh dacht een nieuwe, dan heb ik me vergist.
Vind die Anna echt rete irritant... En volgens mij is het een man die wraak neemt op Ludo want dat zag je laatst..
Spoilers 10 t/m 14 november Maandag 10 november Wiet is toch teleurgesteld als Anna meer aandacht heeft voor Thijs. Aysen zet Lorena onder druk wat betreft Lucas en Nina. Ludo voelt zich machteloos door het gestoorde gedrag van de ontvoerder. Lorena doet een grote ontdekking als ze haar vakantiefotos bekijkt. Dinsdag 11 november Tim stelt Sjors een ultimatum over hun relatie. Anton en Bianca ontdekken dat Anna helemaal niet van plan is om snel te vertrekken. Ludo krijgt een aanknopingspunt wat betreft Lucas en komt in actie. Een felle reactie van Wiet zorgt ervoor dat Noud vermoedens krijgt. Woensdag 12 november Maxime hoort dat Aysen onderzoek doet naar Lucas en komt in actie. Ze vraagt Vincent om hulp. Ook Noud maakt zich zorgen om Lucas. Bing brengt Sjors aan het twijfelen over haar gevoelens. Donderdag 13 november Lorena laat Jef weten dat haar plannen definitief zijn. Wiet stelt Anna en Thijs voor om een spontaan feestje te bouwen. Rikki mist Bram, maar probeert zich toch aan haar afspraak te houden. Sjors heeft iets uit te leggen aan Tim, maar ook aan Bing. Vrijdag 14 november Ook al heeft Ludo last van zijn hersenschudding, toch wil hij zelf de ontvoerder aanpakken. Vincent krijgt hier lucht van en gaat op onderzoek uit. Anton spaart Anna niet als haar aanwezigheid hem tegenstaat.
maandag 17 november Ludo schuift de schuld van een mislukt plan af op Vincent. Aysen confronteert Maxime met een mailtje van Lucas. Sjors wil ingrijpen in een conflict tussen Bing en Tim. Tijdens een familieruzie maakt Janine een opmerkelijke keuze. dinsdag 18 november: Annas flirt met Thijs lijkt te werken. Wiet baalt hiervan en bedenkt een brutale manier om de aandacht naar zich toe te trekken. Rikki heeft het moeilijk met haar therapie en wil dat alles weer gewoon is. Sjors laat zich niet beïnvloeden door Tims botte gedrag.
Haha lijkt er inderdaad op dat er iets is met Wiet en Anna. Ergens hoop ik ook dat Janine en Ludo weer bij elkaar komen. 😄
Ik snap Bing wel hoor....Sjors is toch ook een hele mooie vrouw om te zien Ik vind het wel reeeeuuuuze spannend zeg!
Noud zie je bijna alleen als een soort van 'maatschappelijk werker'. Die probeert steeds alle ruzies op te lossen met een biertje, voor de rest zie je hem weinig doen in de serie.
Sjors kan niet meer zwanger worden. Door Bing zijn schuld. Dan moet er weer een gtst wonder gaan gebeuren