Het GTST topic 2014 / 2015 ! Met spoilers & speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Lol nee voor t geld hoeft ie tsowieso niet te doen. Maar hij heeft al heel vaak aan gegeven dat hij nooit meer terug wil komen. Gtst is gewoon al jaren klaar voor hem. Hij heeft zn eigen bedrijf etc.

2. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ligt het nu aan mij of is er weer een ander introliedje? Deze is pas geleden toch veranderd naar een intro gezongen door een man (Jaap) en nu is he teen liedje dat lijkt op de intro van vroeger.

3. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ja is een andere intro! Iets met de 5000 ste aflevering. Ik vind 'm leuk. :)

Gisteren niet kunnen kijken (i.v.m werk), maar wilde nu even op rtlxl terug kijken, is er een error, jammer. Hebben jullie dit ook, toevallig mensen die ook terug kijken via rtlxl?

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Deze intro wordt gezongen door Jaap en Nikkie volgens mij.. Is nog steeds dezelfde..

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Op RTL 4 is nu de herhaling bezig ;)

6. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Daar kwam ik net 5 min geleden achter bij het aanzetten van de tv. Te laat !! Wil het nu toch wel vanaf het begin terug kijken dus de tv staat nu weer uit.. dank je wel voor je antwoord i.i.g.

W.b de intro, oh dacht een nieuwe, dan heb ik me vergist.

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Vind die Anna echt rete irritant... En volgens mij is het een man die wraak neemt op Ludo want dat zag je laatst..

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spoilers 10 t/m 14 november
    Maandag 10 november
    Wiet is toch teleurgesteld als Anna meer aandacht heeft voor Thijs. Aysen zet Lorena onder druk wat betreft Lucas en Nina. Ludo voelt zich machteloos door het gestoorde gedrag van de ontvoerder. Lorena doet een grote ontdekking als ze haar vakantiefoto’s bekijkt.
    Dinsdag 11 november
    Tim stelt Sjors een ultimatum over hun relatie. Anton en Bianca ontdekken dat Anna helemaal niet van plan is om snel te vertrekken. Ludo krijgt een aanknopingspunt wat betreft Lucas en komt in actie. Een felle reactie van Wiet zorgt ervoor dat Noud vermoedens krijgt.
    Woensdag 12 november
    Maxime hoort dat Aysen onderzoek doet naar Lucas en komt in actie. Ze vraagt Vincent om hulp. Ook Noud maakt zich zorgen om Lucas. Bing brengt Sjors aan het twijfelen over haar gevoelens.
    Donderdag 13 november
    Lorena laat Jef weten dat haar plannen definitief zijn. Wiet stelt Anna en Thijs voor om een spontaan feestje te bouwen. Rikki mist Bram, maar probeert zich toch aan haar afspraak te houden. Sjors heeft iets uit te leggen aan Tim, maar ook aan Bing.
    Vrijdag 14 november
    Ook al heeft Ludo last van zijn hersenschudding, toch wil hij zelf de ontvoerder aanpakken. Vincent krijgt hier lucht van en gaat op onderzoek uit. Anton spaart Anna niet als haar aanwezigheid hem tegenstaat.

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    maandag 17 november

Ludo schuift de schuld van een mislukt plan af op Vincent. Aysen confronteert Maxime met een mailtje van Lucas. Sjors wil ingrijpen in een conflict tussen Bing en Tim. Tijdens een familieruzie maakt Janine een opmerkelijke keuze.

dinsdag 18 november:

Anna’s flirt met Thijs lijkt te werken. Wiet baalt hiervan en bedenkt een brutale manier om de aandacht naar zich toe te trekken. Rikki heeft het moeilijk met haar therapie en wil dat alles weer ‘gewoon’ is. Sjors laat zich niet beïnvloeden door Tims botte gedrag.

10. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Oehhhh Bing en Sjors. Hoop dat ze weer bijelkaar komen!

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Haha lijkt er inderdaad op dat er iets is met Wiet en Anna.

Ergens hoop ik ook dat Janine en Ludo weer bij elkaar komen. 😄

12. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik snap Bing wel hoor....Sjors is toch ook een hele mooie vrouw om te zien ;):p

Ik vind het wel reeeeuuuuze spannend zeg!

13. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik vraag me af wanneer ze noud weer eens even een leuke verhaallijn gaan geven.een vriendin ofzo ;)

14. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Noud zie je bijna alleen als een soort van 'maatschappelijk werker'. Die probeert steeds alle ruzies op te lossen met een biertje, voor de rest zie je hem weinig doen in de serie.

15. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina

Vertrouw altijd op je gevoel.. :D

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hmm zou sjors weer zwanger zijn?
    Omdat ze hun beide iets moet zeggen.

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Sjors kan niet meer zwanger worden. Door Bing zijn schuld. Dan moet er weer een gtst wonder gaan gebeuren :p

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Whuhahaha dat heeft ie denk ik van zijn oma, die zie je namelijk ook niks anders doen:D

19. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Wat had Bianca toch een mooie, niet opvallende, pleister op haar kin. :D

20. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0