Maandag 1 september In een poging aan haar achtervolging te ontkomen moet lorena een offer brengen. Anton krijgt goed nieuws over Willem en slecht nieuws over Sjors. Bing is heel gedecideerd over wie hij bij Sjors laat. Dinsdag 2 september Lorena komt in het ziekenhuis terecht. Ze vraagt zich af wie die Thijs toch is en waarom hij haar in de gaten houd. Ludo gelooft niet dat Janine hem tot steun wil zijn. Woensdag 3 september Sjoerd kan geen begrip opbrengen voor biancas keuze voor Anton. Rikki, die getuige is van deze ruzie, besluit in te grijpen. Nina word onzeker door vincents gedrag. Donderdag 4 september Bianca probeert rikki ertoe te bewegen dat ze haar aanklacht tegen Anton intrekt. Rikki reageert haar frustratie af door erop los te meppen. Bing ontkent dat hij jaloers is op Tim Vrijdag 5 september Het ergert Vincent dat Ludo hem op afstand houd. Nina reageert haar onzekerheid af op Maxime. Tim word verrast door bings toekomstplannen.
ah fijn een nieuw topic.... ik heb ook wel weer zin in het nieuwe seizoen... lekker 's avonds even op de bank gtst kijken
Foei! Dan heb jij het vorige topic niet goed gelezen! Daar stond het op elke bladzijde vermeld... gnegnegne
Yeah!! Heb er weer zin in!! Voor degene die het vroeg... Janine is erachter gekomen dat Maxime de moeder van Vincent was. Ze heeft haar onder druk gezet en gezegd dat Maxime het moest vertellen, anders zou zij het doen. Ik dacht op Vincents verjaardag (?) dat Maxime het toen gezegd heeft.
Klopt op de verjaardag van Vincent vertelde Maxima hem dat zij zijn echte moeder was. Ik zit er ook klaar voor, maandag lekker weer kijken!
Haha ik dus ook!! Voorheen was het toch altijd de laatste week van het vorige seizoen en daarna het nieuwe seizoen?
Volgens RTL Boulevard is het Thijs idd. Geen Peter Faber dus. Zou ook wel apart zijn want die komt maar even toch?